Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Vihaan..."

Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.12.2010 20:34

Lainaus: Loomy

Tällä hetkellä vihaan tinnitusta, vatsamakkaraani ja omaa saamattomuuttani. Vihaan myös eläinrääkkääjiä (joiden "tempauksista" saa lukea lehdistä nykyään joka viikko).

No joo!! Niitä aivottomia tampioita tuntuu joka kivenkolosta tulevan..Tai sit ne tuodaan paremmin ihmisten tietoon iltapäivälehtien sivuilla..Toisaalta voi olla että itse kiinnitän aikalailla ennemmin huomioni uutiseen joka käsittelee kyseistä aihetta kuin esimerkiksi miksi taas joku julkkis on hyppinyt jossain jonkun kanssa ja tehnyt jotain mitä sellainen julkisuudenhenkilö ei voi tehdä koska ei ole ihminen... No anyway..Niit tyyppejä pitäis kiduttaa samalla tavalla..Siis niitä eläintenrääkkääjiä "hammas hampaast" ja sillee..Koska ne ansaitsee sen toisin kuin ne kidutetut eläinparat..
Karmanlaki on kans muuten yks tosi siisti juttu ^__^
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2010 23:30

Lainaus: Sleipnir

Vihaan paskoja tuotteita jotka hajoavat käsiin samantien.

Et ole ainoa. Mikä perse siinä on ettei mitään voida tehdä enää kunnolla? Soikoilin tänään ympäri kaupunkia viemässä sekä kuulokkeita että hiirtä takuuhuoltoon, ensimmäisistä katkesi sanka heti pakkasten tultua ja jälkimmäisen tyyppivikainen rulla sanoi sopimuksensa kokonaan irti puolen vuoden käytön jälkeen. Tuntuu ettei ole mitään väliä maksatko tuotteesta 15 vai 150e tai onko se merkkikamaa vaiko joku halpa kopio. Samaa sekundaa kaikki.
Kirjoittanut: JohnVonLondon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.12.2010 11:19
Vaikea sanoa, mitä vihaan. Jotkin asiat vähän ärsyttää, mutta en ketään tai mitään ihan vihaamalla vihaa... :S No, ehkä sairaudet, kuumeet ja flunssat on aika veemäisiä asioita.
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2011 21:07
Vihaan :

- noita viimeisiä lumikasoja pihalla
- omaa saamattomuuttani
- sitä, ettei kukaan vastaa puhelimeen
- mun typeriä kynsiä jotka lohkeilee koko ajan
- pettureita
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.04.2011 13:21
Vihaan:

- Tätä asuntoani, jossa sisälämpötila on tällä hetkellä n. +30 astetta. Viime kesällä oli +38.
- Kroonisia myöhästelijöitä, jotka ikinä eivät viitsi ilmoittaa myöhästyvänsä sovitusta jutusta
- itseäni siitä, että en osaa budjetoida oikein, vaan tilin tullessa törsään ja loppukuusta kituutan köyhyyttäni.
- Omaa laiskuuttani, marisen läskistyväni mutta teenkö mitään sen eteen: en. Miten vaikeaa voi olla perseen nostaminen penkistä...
- Tyyppejä, jotka yrittävät iskeä minua mieheni edessä, ja tyyppejä, jotka yrittävät iskeä miestäni minun edessäni.
- Ylinegatiivisia ihmisiä
- Turhantärkeitä minäminä-tyyppejä, näitä "minä olen aina oikeassa!!" -tapauksia.
- Teinixejä, jotka ovat olevinaan ah niin aikuisia ja itsenäisiä ja perseilevät pitkin kaupunkia
- Tyhmiä ihmisiä
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2011 11:46
Vihaan:
- Ylimielisiä ihmisiä jotka luulevat olevansa itse jumala
- ihmisiä, jotka vetävät jatkuvasti jotain roolia eivätkä voi olla oma itsensä
- Sellaisia ihmisiä, jotka valittavat että kavereista ei enää kuuluu mitään ku alkavat seurustella, mutta oikeasti on itse niitä jotka niin tekee -.-"
- Blondeja, joilla on naama eri paria kropan kanssa (turhan tumma meikkivoide), käyttävät tekorusketusta josta jää naurettavat rajat joka puolelle, ja käyttävät tissinnostatusvyötä kaikkien vaatteiden kanssa, eivätkä tajua että legginsit ei oo housut ja pitää niitä pelkän topin ja tissinnostatusvyön kanssa......... aka pissiksiä
- muka ystäviä, joille ei voi avautua asioista ilman että ne kuulee pian jostain ihan muualta uudella tavoin
- ihmisiä, jotka väittävät että homous on sairaus jonka takia pitäisi muka mennä mielisairaalaan

vihaan paljon muitakin (miltei kaikkea?) mutta tässä ne mitkä ekoina mieleen tuli.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.04.2011 12:37

Lainaus: Anyxia

Blondeja, joilla on naama eri paria kropan kanssa (turhan tumma meikkivoide),

Toimii muuten - reiluuden nimissä - myös toisin päin, ja on vieläpä yleistäkin goottien ja metallistien parissa. Siis että on aivan liian vaaleaksi meikattu naama muuhun vartaloon nähden. Ei juuri sen viehättävämpää minusta.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.05.2011 00:33
Mm. eläinrääkkääjät mainittu. En mainitse uudelleen.

Vihaan tällä hetkellä ja myös yleisesti eritysen paljon kuiskaamisen ääntä, unettomia öitä yksin, AINO-jäätelön mainoksia...
Eritoten vihaan tällä hetkellä typeriä vänisijöitä, joilla tuntuu riittävän aiheita nillittää vaikka maailma pussaisi niiden varpaita. Silti yhdellekään heewetin asialle ei voi tehdä mitään vaan kaikki pitää saada valmiina JA SILTI SIITÄ VOI VALITTAA.
Hnnghng.
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Felicia
  • Lähetetty: 10.05.2011 09:30
Vihaan vanhempia täti-ihmisiä, jotka luulevat olevansa parempia kuin muut ja omistavansa koko maailman (tai sitten ovat muuten vain aivokuolleita, en tiedä). Kokemusta on: oltiin poikaystävän kanssa pesemässä polkupyöriä läheisellä huoltsikalla ja siihen tuli joku tantta mesoamaan, että hän tarvitsee pesuvälineitä pestäkseen autonsa tuulilasin. No, selitettiin sitten kohteliaasti, että niitä pesuvälineitä on lisää siellä vesi-pisteellä. Mummo ei uskonut vaan vei meiltä toisen mopin (vai mikä lie), vaikka mun piti juuri alkaa pesemään mun pyörää sillä. Törkeää! Haukuin kyllä koko akan maan rakoon, mutta tuskin se siitä mitään oppi. Mitä helvettiä!!?

Toinen on huonosti äänieristetyt kerrostalokämpät, missä naapurin helvetin paskantaminenkin kuuluu viiden seinän läpi. Ja miksi niiden naapurin kakaraoiden täytyy aina huutaa ja itkeä kun ovat rapussa? Siis ihan aina??? Lyökö niiden vanhemmat niitä tai jotain?
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.05.2011 12:09
Tällä hetkellä Kelaa.
*****, 7 viikkoa odottanut sairasloman jatkosta päätöstä. Mutta kun on tällanen tavallinen, onneton tallaaja niin eihän sitä kiirettä tartte pitää.
Tuttu jolla oli sama asia, Iso firma takana - päätös tuli jo 2 päivässä! Jumalauta!!!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit