Gootti.net

"Vihaan..."

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.11.2006 08:07
Nyt kaikki kertomaan oikein veri ja kuola suusta roiskuen, mitä vihaa todella!

Ihmisiä, jotka ovat täysin moraalittomia ja tekevät mitä vain saadakseen sen minkä haluaa, vaikka sen toinen omistaisikin. Ja pettämistä.

Ja salmiakkia kanssa
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2006 08:43
Aivottomia (maalaisia) kanssaihmisiä. Niitä, jotka tunkevat julkisiin liikennevälineisiin sisälle ennen kuin sieltä pois haluavat ovat päässeet ulos. Niitä, jotka jäävät ruuhkassa keskelle kulkureittiä möllöttämään ja ihmettelemään mitässitteseuraavaksi. Niitä, jotka jumiutuvat liukuportaiden loppupäähän kun eivät osaa päättää minne mennä. Niitä, jotka ruuhkassa eivät väistä vaikka heillä olisi tilaa siihen enemmän kuin minulla.

NIITÄ HALVATUN PELLOSSA KASVANEITA JUNTTEJA!!!!! Gr.

...ja pinaattikeittoa...
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.11.2006 09:28
Vihaan yksinäisyyttä...

Vihaan ilkeitä suppeamielisiä ihmisiä. Juuri heitä jotka tuomitsevat minut ja mahdollisesti muitakin ihmisiä ulkonäön ja ensivaikutelman perusteella. Niitä jotka äksyilevät ja sanovat rumasti toisesta, tuomitsevat toisen samantien ja kuvittelevat itse olevansa parempia.

Vihaan myös väkivaltaa, koulukiusaajia, juoppovanhempia, kusipääopettajia ym ihmisiä jotka kontributoivat siihen että viattoman ihmisen (joka tuntee itsensä moisen käsittelyn jälkeen vialliseksi) elämä menee helvetiksi.

Yksinkertaisesti vihaan ihmisten pahuutta ja kusipäisyyttä, tai toisinsanoen niitä ihmisiä jotka ovat pahoja ja kusipäisiä.

"People are heartless, greedy and wicked..."
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2006 11:53
Vihaan niitä jotka ei osaa tai uskalla ajaa oikein liikenteessä.

(tiedän, olen liikennekiihkoilija... :|)
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.11.2006 12:15
nomä inhoon niitä ihmisiä, jotka väittävät tehneensä vaikka mitä!
Esim. serkkuni sanoo olleensa kolmivuotiaana orin selässä, ja ratsasti hyvin O.o Juuh... Ja kaikkee tommost potaskaa puhuu... Se o vaa ärsyttävää.

Tai sit tää liian hienostelu.
  • Lähetetty: 01.11.2006 12:39
Suutareita! Yhtä vastenmielisiä p*skiaisia et löydä mistään muusta ammattiryhmästä. Ihan suutareita kaikki.

(ps. Jos jollakulla on vinkata oikeasti hyväkäytöksistä, aivoilla varustettua ja fiksua suutaria miel. helsingin keskustan alueelta, niin vihje vastaanotetaan...)
  • Lähetetty: 01.11.2006 15:07
Lainaus: Piiskansiima Suutareita!

hah, jäke-miitti...

mitäs vielä... sellaisia laumoja, joissa kirkkaisiin väreihin pukeutuneet ihmiset kikattavat kovaan ja kimeään ääneen miten joku oli "niiiiiiin perseet" viime viikonloppuna. myös pissiksiksi kutsutaan. ei kaikki tuon ihmislajin edustajatkaan ihan vihattavia ole, mutta tuollalailla käyttäytyvät. Ja jos vielä ohi kulkiessa alkaa osoittelu, kikattelu ja supattelu. Vetyperoksidi taisi vielä aivojen lisäksi käytöstavatkin.
  • Lähetetty: 01.11.2006 16:30
Iiriva: joo... :P

Jos haluaa välttää näitä kikakikakikattavia lähiörinsessoja, kannattaa välttä ii- ja koo-junia. Sieltä niitä löytyy.
  • Lähetetty: 01.11.2006 16:36
Onneksi kuljen pääasiassa M-R-H- ja Z-junilla!
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.11.2006 17:52
Vihaan pissiksiä, olen vihannut jo muutaman vuoden, he ovat yhtä kuin koulukiusaajat, juopot jne.
Lisäksi vihaan kurppaa, (eräs henkilö)
Vihaan valehtelevia ihmisiä, ne kaikista tyhmimmät valeet mitä kukaan voi keksiä. (Tai sitten vain ihmiset pitävät minua todella todella tyhmänä)
Erilaisuutta kavahtavat, vihaavat ihmiset.
Itse asiassa monet "ihmislaadut" ovat vihaamiani, ainakin ne katalimmat.
Vihaan räkäistä, vahingoniloista naurua.
Nykyajan musiikkia, you know.
Täydellisyyden tavoittelijoita.
Matkijoita, kysymyksen kiertelijöitä, lista jatkuu aina vaan. Vihaan aika paljon, joten minuakin vihataan kjehh
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit