Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Vihaan..."

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.03.2010 22:50

Lainaus: Fenrisulfur

Jos johonkin pitäisi vaihtaa niin mielummin vaikka norjaan, tai jonnekkin missä on mahd paljon gootteja/hevareita mutta ei niin kauheesti porukkaa.

Olin tuossa juuri melkein viikon norjassa, oslossa. Päivät tuli tuli pyörittyä ympäriinsä ja katsellen ihmisiä ja paikkoja. Ja koko sinä aikana näin vain 2 gootin näköistä naista.. Että olet tainnut vähän saada stereotypisen kuvan norjasta :P Maahanmuuttajia siellä kyllä oli paljon enemmän mitä olen suomen katukuvassa tottunut näkemään.

Lainaus: SirMarylee

Miksei voi iskeä silmiään sinkkuihmisiin, jos on itsekin sinkku ja tahtoo vähän köyrimään?

Usein puhutaan sellaisesta väitteestä kuin että varatut ovat kiinnostavampia usein kuin sinkut. Huomasin itsekkin tämän yhden ihmisen kohdalla, joka oli minusta joskus kiinnostunut mutta minä en hänestä niinkää, niin sittenkun hän rupes seurusteleen jonkun kanssa eli oli varattu huomasin pitäväni häntä paljon kiinnostavampana..
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2010 22:57

Lainaus: Unholysacrament

varatut ovat kiinnostavampia usein kuin sinkut

Miksei sitten kukaan kiinnostu minusta vaan miehestäni? O_o No mieheni on sitten varmaan se kauniimpi osapuoli...
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2010 22:59

Lainaus: Unholysacrament

Olin tuossa juuri melkein viikon norjassa, oslossa. Päivät tuli tuli pyörittyä ympäriinsä ja katsellen ihmisiä ja paikkoja. Ja koko sinä aikana näin vain 2 gootin näköistä naista.. Että olet tainnut vähän saada stereotypisen kuvan norjasta :P Maahanmuuttajia siellä kyllä oli paljon enemmän mitä olen suomen katukuvassa tottunut näkemään.

Häh, miten voi olla enemmän maahanmuuttajiakun suomess? Tuollahan on puolet ihmisistä tuolla kaupungille maahanmuuttajia... ja vaan pari gootintapasta, ja senkun piti olla blackmetallin maa...
Ei sittenkään norjaan.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.03.2010 23:03

Lainaus: Fenrisulfur

Ei sittenkään norjaan.

No joka perjantai voimme turvautua puhumaan sujuvaa norjaa...
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: God Of Wind
  • Lähetetty: 05.04.2010 01:32
Vihaan yli kaiken kouluni muita oppilaita... jos haluat saada jotain tehtyä kunnolla, täytyy tehä koko homma itse, muuten se menee armotta V*tuiksi...
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.04.2010 15:55
Eniten vihaan naisten hakkaajia ja hakkaajia yleensäkin.
Eläinrääkkääjät ovat myöskin vihani sytyttäjiä.
Epäoikeuden mukaisuutta.
Liiallista valvontaa...todellakin.
...and justice for all!
Kirjoittanut: Damianos (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2010 22:07
Valehtelijoita, toisten seläntakana p*skaa puhuvia idiootteja
Suomen pelle-lääkäreitä, pettäjiä ja huoneeni mattoa
+ Piimää ja erityisesti Fernet Branca- nimistä katkeroa.
2 maailman hirveintä juomaa.

Jättiläismäinen lista olisi ollut vielä luvassa,
mutta sen osan jätän väliin.
Sitä en olisi enää voinut julkaista nätillä tavalla...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.06.2010 22:40
Vihaan ihmisiä jotka saavat kaiken liian helpolla...

Katkeruutta ilmassa. :\
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.06.2010 23:34
Tätä päivää. Kaikki on mennyt päin ****** paitsi muna.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.06.2010 11:20
Vihaan monia asioita yhteiskunnassa. Esim. sitä että ihminen pistetään kouluun pienenä lapsena ja sitten joutuu viettämään koko nuoruutensa pulpetin ääressä. Sen jälkeen pitää päättää millä alalla haluaa elämänsä viettää. Joudut raatamaan vuosia päästäksesi vain vanhainkodin homeiselle pedille.
Ihmiset pistetään kankeaan muottiin jo heti syntymästä ja jos joku alkaa kapinoimaan tätä vastaan niin aletaan lässyttämään: "No mikset sinä nyt toimi niin kuin kaikki muutkin."
Rahasta on tullut ihmisille jumala ja ahneus tuhoaa meidät ennemmin tai myöhemmin.

Olen usein miettinyt että meillä ei ole samoja oikeuksia kuin taivaalla liitelevällä kotkalla. Vai olemmeko yhtä vapaita? Usein tuntuu että tässä maailmassa ei ole tilaa taiteilijaluonteille.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit