Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Vihaan..."

Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.06.2010 22:37
Vihaan tätä kesäisten päivien kirkkautta joka sokaisee silmäni ja saa aivoni tuntemaan viiltävää kipua, edes yöllä en pääse nauttimaan pimeydestä vaan katulamput valaisevat tämän kirotun betonihelvetin.
Kaipaan syksyn viileän rauhoittavaa pimeyttä.
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.09.2010 21:39
Vihaan ihmisiä, jotka valehtelevat, puhuvat pahaa toisista ja ovat muuten vaan ilkeitä. Tietysti myös eläinrääkkääjät ja muut, jotka vahingoittavat toisia olentoja. Varmaan tulisi vielä pitkä lista, mutta nämä tulee ensimmäisenä mieleen.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2010 20:31
Vihaan:
- Valoisia öitä
- 30 asteen pakkasia
- Ihmisiä, jotka osaavat vain v*ttuilla
- Eläinrääkkääjiä
- Ihmisä, jotka ajattelevat VAIN itseään
- Liian pieniä sovtituskoppeja
- Kirkkaita neon-valoja
- Kametoita
- Puntareita
- Pellejä

Jokohan tuossa olisi kaikki...
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.09.2010 15:18
Vihaan vatsakipua. Erityisesti aamuisin. Herättyäni muistan että on yhdeksän aamu ja aikaa nukkua vielä pari tuntia. Käyn uudestaan koisimaan mutta sitten alkaa vatsaan sattua enkä pystykkään nukkumaan. Tänä aamuisen tuskan muistolle.
Vihaan also puhkeavia pyörän kumeja, ylimielisiä ihmisiä, helevetin moisia ääliöitä ja tätä mokkulaa joka on hidas.
Kirjoittanut: Ferrum (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2010 18:05
Vihaan sitä kun liitelee pilvissä ja on yhtä hymyä ja sitten tipahtaa maan pinnalle.
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.09.2010 19:30
Vihaaminen on todella vahva sana minulle. Monia asioita enemmänkin vaan inhoan... Näihin kohtiin olisi helppo kirjoittaa "Vihaan ihmisiä, jotka tekevät asiaa X", mutta se ei pidä paikkaansa. En vihaa niitä ihmisiä, ellen erikseen sano. Vihaan vain itse asiaa.

Mutta minä vihaan sitä, että jotkut tytöt pitävät minua hirveänä uhkana. Useampi jälkeenpäin kaverustunut on sanonut, että nättinaamaisuus vaan nyt herättää sellaista kateutta, jonka ihminen sitten - kun kateutta ei voi myöntää itselleen - peittää selittämättömäksi dissaamiseksi. Sitten itselleni tulee tosi ala-arvoinen ja surullinen olo. Onneksi tuo on vain se aika ennen kuin avaan suuni ja paljastan, että en mä ole ilkeä ihminen tai viemässä kenenkään poikaystäviä. : |

Vihaan sitä, että kiltteyttäni on niin helppoa käyttää hyväksi.

Vihaan sitä, että tunteiden näyttämistä halveksutaan tietyissä piireissä.

Vihaan persoonallisuushäiriöitä. Inhokkilistan kärjessä narsistinen persoonallisuushäiriö ja epävakaa persoonallisuus aka "rajatilahäiriö". Ensimmäinen, vaikka onkin julmempi usein, on siksi kuitenkin "kivampi", että narsisti osaa myös antaa maailman taivaallisimmat hetket sen helvetin lisäksi. Rajatilahäiriöiset vain imevät energian ja huomion ja voi Luoja sitä kateuden ja huomionkipeyden ja kärjistämisen määrää (tämä pohjautuen siis omaan kokemukseen, koskien muutamaa ihmistä). En vihaa varsinaisesti näitä ihmisiä (okei, ehkä yhtä näistä), mutta vihaan sitä, että tällaiset häiriöt on olemassa.

Sitä sen sijaan VIHAAN sitä, että joku on addiktoitunut masennukseen tai alakuloon. Että mielenterveydellisiä häiriöitä romantisoidaan ja on olevinaan niin pirun cool olla sekaisin. Moni ei koskaan parane juuri siksi, että se häiriö on jollain tavalla salaisesti glorifioitua, vähän kuin anoreksiassa. Ja siitä pääsenkin seuraavaan kätevästi: vihaan sitä, että ihmiset oikeuttavat käytöstään kaiken maailman diagnooseilla. Tuttujen keskuudessa olen havainnut, että diagnoosin saaminen ikään kuin antaa luvan pyllyillä ja toteuttaa sitä googletettua diagnoosia sitten kunnolla, vaikkei käytöksestä aiemmin olisi huomannut mitään sellaisia piirteitä.

Vihaan sitä piirrettä joissakin ihmisissä, että omaa egoa pönkitetään testaamalla toisen herkkyyttä vinoilemalla. Ja sitten se "oli vaa kato läppä!"

Vihaan sitä, että poikaystävän kaverit olivat minunkin kavereitani ennen yhdessäoloamme. Mystisesti kiinnostus ja panostus lakkaa, kun tytöstä tulee varattu. No, punnitseepahan sillä ainakin sitten ystävyyttä...

Vihaan lautapelejä. Ja sitä, kun minua yritetään pakottaa pelaamaan niitä.

VIHAAN VIHAAN VIHAAN vyöturkiskuoriaisen toukkia, joita oli edellisessä asunnossa. Ja kyllä. Nämä toukat olivat kolmen kapsitetun sanan arvoisia.

...Viimeisimpänä, vaan ei vähäisimpänä: vihaan sitä, miten minulle tulee huono omatunto vihaamisesta. Anteeksi, toukat. : ( Elämäännehän te vaan toteutatte syömällä vaatteitani...
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.09.2010 14:31
Vihaan huonoa omaatuntoa asioista, joista ei pitäisi tuntea huonoa omaatuntoa.

Ja kuten yllä, vihaan persoonallisuushäiriöitä. Varsinkin sitä, mistä itse kärsin (vaikea persoonallisuus -härö).

Vihaan kipua. Vihaan hermokipua. Vihaan hypermobiliteettisyndroomaani sekä epävakaata aivokemiaani eli kaksisuuntaista mielialahäiriötä.

Vihaan typeryyttä ja pahantahtoisuutta sekä ilman moraalia eläviä ihmisiä sekä epäempaattisia olentoja. Kerpele.

Ja kaikesta tunnen huonoa omaatuntoa. Paitsi noista taudeista. Niitä sietääkin vihata.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.09.2010 10:26

Lainaus: Orthoxina

Vihaan hermokipua.

Sama täällä!! ...vihaan, vihaan, vihaan..
Ja vihaan ja inhoan tällähetkellä(kin) sitä, että päätösten tekeminen voi olla niin vaikeaa!
Vihaan, etten voi vaan päättää, että näin teen ja olla sen kummemmin miettimättä muuta tai seurauksia tai vaihtehtoja.
Vihaan myös sitä, että mietin ihan liikaa asioita. Tahdon ON / OFF- napin itseeni.
Kirjoittanut: SuitcaseBaby (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2010 14:26
Vihaan omahyväisiä paskiaisia, jotka ei välitä mistään mitään ja paskoo kaikki paikat mennessään.
nimim. oli nostamassa kilotolkulla roskaa merenpohjasta viikonloppuna.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.10.2010 14:35
Vihaan kun kaikilla muilla on asiat paremmin: ne ovat kauniimpia ja rikkaampia kuin minä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit