Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Vihaan..."

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.11.2006 14:53
Lainaus: Shaft Päiväkodin tätiä joka pakotti syömään sieniä.

anteeksi vain, mutta tuolla vähän nauroin ku kuulosti niin hauskalta piristi.

mitä vihaan vielä:
-kykyäni tappaa kaikki kasvit, joihin kosken. olen tappanut monta kaktusta.
-suurinta osaa lastenlauloista
-purkkapoppia
-itseinhoani
-liian nopeasti tulevaa talvea, maiharini ovat 120 km päässä kotona eivätkä opiskelijakämpällä, tietysti.
-kirkasta aurinkoa, se sattuu silmiin.
-keltaista, oranssia ja oliivinvihreää
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.11.2006 17:50
Lainaus: MrLuckarin -Toisia, maailmaa, ihmisiä
-Söpöjä asioita, hellyyttä, hempeilyä, mitä ikinä
-"minä-minä"sukupolvea
-selkärangattomuutta, petturuutta, heikkoutta, pelkuruutta
-itsekkyyttä sairauteen asti
-lapsia kokoon ja ulkonäköön katsomatta
-typeryyttä

Miksi mulle tulee tästä luettelosta mieleen Nietzschen yli-ihminen...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.11.2006 18:18
Mä vihaan myös tyylitöntä pukeutumista. Sellasta Matti Nykäs-tyyliä. Typerä kasari-nahkarotsi, siniset farkut ja kauluspaita. Ei tarvi olla kallista, sillä pienelläkin rahalla voi olla tyylikäs, kun näkee vaivaa, ja on oma tyyli.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.11.2006 18:19
Vihaan sitä, kun jos jokin asia on yhteisössä huonosti, niin siitä puhutaan vain pienissä piireissä eikä ns. nosteta kissaa pöydälle. Vihaan myös sitä, että kun joku sitten ottaa aiheen esille, muut asianosaiset vain viheltelevät seinille ja ovat ihan kuin eivät olisi aiheesta koskaan mitään tienneet. Ja sitten tämä rohkea rokansyöjä niitataan "asiattoman" kritiikin vuoksi. Kaikenhan pitäisi olla niin hyvin että hellanlettas jenkkivalkoinen tekohymykin kalpenee. GR!

T.nimim. Liian tuttua minulle...
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 02.11.2006 18:22
Vihaan "insinööriä/insinöörejä". Piru vie, älkää tunkeko väkipakolla keikalla eturiviin vaikka edessä olisikin naisihminen.

Vihaan sääliä/säälipaloja. "Anna nyt tollekin kun toi ei ikinä ole saanut..." tms Piru vie, pärjään minä itsekin.

Vihaan nk. äitiäni. (Ei ollut teiniangstia.)

Vihaan sovittujen sääntöjen rikkomista.

Vihaan kaikesta valittamista.

Vihaan ylikalliita tuotteita ()

Vihaan sitä että minut ymmärretään väärin. Kele.

Vihaan pakkokäännytystä. Menkää kotiinne tekemään jotain hyödyllisempää.

Vihaan sitä että toinen ihminen ei myönnän minun (tai jonkun muun) voittaneen väittelyssä tjms.

Kiitoksia, tämähän on varsin pätevä ketju
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.11.2006 19:23
Vihaan ihmisiä, jotka itseään tai toisia viihdyttääkseen keksivät kaikenlaisia valheita ihmisistä, joista he eivät todellisuudessa tiedä yhtään mitään.
Vihaan myös sitä, että minun täytyy olla tällaisten ihmisten kanssa tekemisissä opiskelujen takia.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.11.2006 16:40
Lapsia, siis kurittomia lapsia. En tiedä mitään kauhempaa ku kiukku huutoa vetävän pennun kun vanhemmat vieressä hyssyttävät. Tämän takia vältän suurissa marketeissa käymistä, ainoastan tämän takia.

Kuria täytyy ja pitää olla lapsilla.
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2006 17:39
Vihaan ihmisä jotka pitävät asioita itsestään selvinä, ihmisä jotka haluavat päteä taidoillaan muut sivulle tyylillä, ihmsiä jotka luulevat omistavansa kaiken. Sisut on pahoja, haisee pahalle.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.11.2006 18:21
Viha on melko voimakas sana.. Eikä myöskään sanonnan mukaan kaukana rakkaudesta, kuten ystävättäreni kerran niin osuvasti mainitsi.. Jotenka sanottakoon että mieleni joutuu kuvotuksen valtaan kun kohtaan seuraavia asioita:

Toisten loukkaamista, rajoittamista, yleistä ymmärtämättömyyttä
Tahallista toisten satuttamista
Hellettä
Asioiden perustelua uskonnolla
Sitä kun ei ajatella itse, vaan omaksutaan yhteiskunnan asettamat säännöt ja normit massan mukana
Ihmisiin kohdistuva paine ja odotukset
Ja itseni ja elämäkin pahoina päivinä.. angstagst.. heh

Siinä nyt jotain suuntaa-antavaa...Hmm
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.11.2006 18:23
Lainaus: Raivonkyynel Vihaan "insinööriä/insinöörejä". Piru vie, älkää tunkeko väkipakolla keikalla eturiviin vaikka edessä olisikin naisihminen.

Samoin. Nuorena mä kyl haaveilin tietokoneinssin urasta, mutta "onneks" tulin järkiini.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit