Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Vihaan..."

Kirjoittanut: blackmetal (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.09.2007 10:04
miten pientä kania voi vihata?
miten voi vihata isäpuolta, mitä se on tehny?
Kirjoittanut: Eowyn (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2007 10:38
Vihaan työelämässä ihmisiä, jotka tuomitsevat kertaheitolla erilaiset ihmiset. En tiedä miten isommissa kaupungeissa sitten on, mutta täällä se on melko ***********. Johtavat pomot eivät suvaitse tummiin pukeutuvia(?!) eivätkä muustakaan normaalista poikkeavia henkilöitä! Mitä helvettiä tämä tällainen on!

Vihaan myös ihmisiä, jotka luulevat voivansa päättää muiden ihmisten puolesta asioita. Itsehän tietenkään niitä tärkeitä päätöksiä ei osaa tehdä.. Ei todellakaan.
JÄRKI KÄTEEN!
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.09.2007 22:31

Lainaus: blackmetal

miten pientä kania voi vihata?
miten voi vihata isäpuolta, mitä se on tehny?

Jos luet aikaisemmat 'vihaan...' juttuni isäpuolestani niin ymmärrät. Ja voin vaan vihata kania,minkä mahdan.
  • Lähetetty: 13.09.2007 05:40
minä en ymmärrä tätä vihaamista.jos ei vihaa mitään eikä ketään saa nauttia ihanasta omasta elämästä.turhaa energiaa kuluu vit....luun ja vihailuun.en taida pitää gooteista kun kaikki sikana vihaa.yöööökkkkkkkkkk
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.09.2007 12:27

minä en ymmärrä tätä vihaamista

Onhan se hyvä jos jollain on asiat niin hyvin ettei mitään tarvitse vihata. Minä en todellakaan kuulu siihen joukkoon.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 13.09.2007 12:44

en taida pitää gooteista kun kaikki sikana vihaa.yöööökkkkkkkkkk

No mitäs helvettiä sie sitten täällä teet? Jokaisessa viestissäsi olet vain tivannut muilta ihmisiltä tyhmiä ja outoja juttuja ja tyyliin halveksunut, et muuta. Kivaa.
  • Lähetetty: 15.09.2007 05:48
joo kivaa.mut täällä tuntuu olevan ihan pentuja kaikki. en minä usko näihin juttuihin.olen yhden gootin äiti ja kiinnostunut tietämään mitä hän minusta ja perheestä täällä lavertelee...ja kuinkas ollakkkaan ,, ihan täyttä sooopaaa selittää.minä ainakin rakastan tytärtäni ja toivoisin hänen kertovan sellaista myös muualla.nääs joskus voi tulla takaisin nuo ilkeät valheet.minä lopetan täällä kommentoinin tähän.jatkakaa gootit
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.09.2007 11:45

mut täällä tuntuu olevan ihan pentuja kaikki.

Kovin lapsellinen ainakin oli tuo kommentti, sillä käyt nimittelemään muita pennuiksi. Henkilökohtaisuuksiin meneminen onkin oikein kypsää ja aikuismaista. Myöskin yleistäminen on perin lapsellista. Tähän ketjuun ei kuitenkaan ole jokainen foorumin käyttäjä kirjoittanut, eikä tälle foorumille ole kuitenkaan maailman jokainen gootiksi itsensä lukeva ihminen rekisteröitynyt.

minä lopetan täällä kommentoinin tähän.

Eipä haittaa varmaankaan ketään. Viesteissäsi rehottavat suoranaiset kirjoitusvirheet, välimerkkivirheet ja ongelmat kieliopin eivät anna kaltaisestasi kypsästä ihmisestä kovinkaan mairittelevaa kuvaa.

Vaikka kirjoittelenkin näin negatiiviseen sävyyn, en silti koe vihaa. Mielestäni viha on heikkojen tunne.
Kirjoittanut: Kirottu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2007 12:16
Vihaan menkkoja. Argh! Taas kerran menkat ja sitten on fibron kipukausikin.. Argh argh!
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.09.2007 12:23
Vihaan poliitikkoja. Haluan olla diktaattori.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit