Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
"Vihaan..." - Sivu 47

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Vihaan..."

Kirjoittanut: Isnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.03.2008 16:29

Lainaus: Ninni

Vihaan sitä, et heti iski uuteen koneeseen se kirottu troijalaisvirus!!!!

Mä vihaan sitä, et tietoturvan kanssa tumpeloivien ihmisten takia zombikoneet spämmää mun mailin tukkoon.
Kirjoittanut: DeathOfYourLife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.03.2008 17:47
Vihaan eniten ihmisiä jotka arvioivat toisen pelkän ulkonäön takia. Ja niitä saatanan päittensä aukojia jotka asuu samassa rapussa.. aina jotain huomauttamista pukeutumisestani..
- tosin kerran sanoin kunnolla takas.. onpa ollu hiljasta sen jälkee...
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2008 09:55
vihaan vihjailevia ulkomaalaisia miehiä
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.03.2008 14:01
Vihaan tämänhetkistä aikaansaamattomuuttani. Kello on jo kaksi enkä ole vieläkään saanut aikaiseksi tehdä mitään muuta kuin istua tietokoneella pärseeni puuduksiin.

Ei, nyt on otettava itseä niskasta kiinni, nyt menen lukemaan...
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • • Muokkasi: Halfheart
  • Lähetetty: 25.03.2008 21:05

Lainaus: drama_queen

vihaan vihjailevia ulkomaalaisia miehiä

Etkö vihaa suomalaisia vihjailevia miehiä? Entä suomalaisia vihjailevia naisia?

Rasisti?
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2008 23:38
Vihaan useita asioita, mutta tässä pahimmat ärsyttäjät:
Kun joku syö ja puhuu samaan aikaan. (Hölmöä tiedän)
Sipulin haju.
Ihmiset jotka eivät hyväksy sellaisia jotka eivät uppoa massaan.
Kova äänisiä ja riehuvia teini ryhmiä. (Olenko tulossa vanhaksi?)
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2008 12:31
Penni, minäkin inhoan sellaisia typeriä, v**tuja latelevia teinejä joilla ei ole mitään käytöstapoja eikä respectiä mitään kohtaan.
Samoin lapsia joille ei ole pidetty kuria ollenkaan ja pikku kullannuppuset sitten kiusaa muiden kakaroita ja vie kaikkien lasten maineen kiukuttelemalla ja kiljumalla joka he*vetin paikassa.
Lapsia ja nuoria on oikeasti niin hyvin käyttäytyviäkin, harmittaa kun jotkut tapaukset sitten vie kaikkien maineen.

Vaikka onhan niitä idiootteja aikuisissa ja vanhuksissakin. Voi kunpa kaikilla olisi edes perusteet käytöstavoista hallussa ja niitä käytettäisikin sitten.
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2008 17:53

Lainaus: MissLaura

Vaikka onhan niitä idiootteja aikuisissa ja vanhuksissakin. Voi kunpa kaikilla olisi edes perusteet käytöstavoista hallussa ja niitä käytettäisikin sitten

Totta. Itse olen asiakaspalvelu työssä ja voi kuinka monta kertaa on pitänyt todistaa se kuinka huono käytöksisiä jotkut vanhemmat ihmiset osaavatkin olla. Ja kun ei saa mitään sanoa takaisinkaan niin siinä sitten puree kielensä verelle.
Ja suvaitsevaisuuttakin voisivat nämä ns. "aikuiset" opetella. Ärsyttävää kun töissä olen kuunnellut kuinka haukkuvat edessään ollutta (onneksi jo paikalta pois lähtenyttä) hieman erilailla pukeutunutta ihmistä. Se vasta raivostuttaa, varsinkin kun ei edelleenkään voi sanoa mitään. Tai no, paheksuvasti katsoa, mutta siitä jo tullut varmaan palautetta, niin ei viitsi enää.
Kyllä, kun vastasin mitä vihaan, vihasin suvaitsemattomia ihmisiä.
Kirjoittanut: Nightvol (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2008 19:58
Vihaan/inhoan lähes kaikkea mahdollista mikä vähänkin ärsyttää mutta enpä sitä paljon ulkoisesti näytä.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Lähetetty: 27.03.2008 21:25
Vihaan tyhmyyttä, mut muuten oon aika 'make love not kids', eiku mitä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit