Gootti.net

"Vihaan..."

Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.08.2008 12:15
Tällä hetkellä vihaan keski-ikäisiä miehiä, jotka kuvittelevat voivansa kohdella "nuoria", tuntemattomia naisia miten haluavat. Että sapettaa! Murh! räyh!
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.08.2008 14:39
Diktaattori kämppistäni ainakin nyt. Kun ei saa tehdä mitään oman pään mukaan vaan pitää totella häntä kuin koira.
Kirjoittanut: parasiteroot (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2008 02:25
Jos alkaisin listata asioita joita vihaan, niin sille listalle ei tulisi loppua koskaan.
Muistan kerran kun olin siskoni kanssa kävelyllä ja allekirjoittaneella oli huono päivä, ja kaikki tuntui menevän päin helvettiä, silloin yleensä eniten innostun latelemaan vihaamiani asioita,
joten aloin sitten ääneen manaamaan kaikkea mahdollista mitä vihaan.
Jonkun ajan päästä siskoni sitten keskeytti minut kysymällä. "Voisitko sä välillä sanoa jotain mitä sä et vihaa?"
Ja tämän jälkeen tuli kohdalleni 5 minuutin tauko. Oli hiton vaikea keksiä asioita mitä en vihaisi.
Nykyään se on hieman helpompaa, korostan sanaa hieman.

Mutta jotten nyt ihan tylsä olisi, niin sanotaanko, että ehkä päällimäininä vihapinossani ovat ihmiset yleisesti, ihmiskunta, elitismi ja syriminen.
Kirjoittanut: azazel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.08.2008 17:52
Vihaan ystäviä.. totta.. Tarkennan hieman.. sellaisia ystäviä jotka ei pidä mitään yhteyttä. Odottavat että heihin otetaan yhteyttä ja että he kertovat mitä tulee tehdä ja muuta.. Haluavat Dominoida kovasti.. haluavat päteä.. ja kun mulla on vaikeuksia niin he eivät ole tukemassa tai kysymässä mikä hätänä.. Mutta jotka itse odottavat sitä kun heillä menee huonosti niin mun on heitä autettava..
Näitä ns ystäviä mulla on ihan kivasti.. tullut silleen jotenkin hyvin kriittiseksi ihmisiä kohtaan.. Kiitos näiden tosi kaverien..
Heitä pikkuhiljaa rupeen vihaamaan.. ei ne mitään ystäviä oo.. He ovat sanoisinko teennäisiä.. ja heitä vihaan..

Vihaan myös kaikkea epärehellisyyttä ja kieroilua ja kaksinaamaisuutta jota kohtaan ihan joka paikassa.. Niin nuorien kuin vanhempien keskuudessa. Kerron taas joskus mitä vihaan kun aika on.. helei.
Kirjoittanut: Increase (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.08.2008 16:33
Tällä hetkellä päähän ottavat eritoten sellaiset ihmiset jotka kyttäävät, valittavat ja kommentoivat joka pikku virheestä muidenkin ihmisten kuullen, vaikka ei mitään huomattavaa olisi tehnytkään. Käytännössä nolaavat muiden silmissä jostain aiheettomasta asiasta. Ja itse eivät ikinä tee mitään töykeälle käytökselleen, vaan ovat jokaista ihmistä häiritsemästä jostain mikä ei nyt vain heille käy.
Esim. jos nauraa ystäviensä kanssa ja pitää hauskaa niin tullaan valittamaan että onko pakko huutaa niin kovaan ääneen yms.
(anteeksi sekava kommenttini)
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.08.2008 17:19
Vihaan koululaisiani rasittavia teinpellejä, joiden pitäisi olla edes vähän aikuistuneita ikäänsä nähden, mutta jotka käyttäytyvät kuin kikattelevat 13 vuotiaat teinixit (tämä ei siis ollut 13 vuotiaiden dissausta, vaan peruskoulikäisten trendipellejen). Nämä ihmiset kuvittelevat voivansa määräillä kaikkia ja olevansa kovinkin ihania ja kadehdittavia ilmestyksiä . Olen äärimmäisen allerginen ihmisille, jotka kuvittelevat olevansa auktoriteetteja, mutta todellisuudessa ovat kaikkea muuta. Tekisi mieli vaan sulloa nämä kaikki ihkuilijat tykkiin ja ampua kuuhun.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.08.2008 19:06
Minä vihaan ylikaiken lapsiin ja eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa 0.0
On ihan kauheaa lukea jostain lehdestä esim. kun siellä ja siellä on ttapettu/murhattu lapsi/eläin!!!!! xO
En voi sietää... Sitten on liuta lukemattomia erilaisia pikku häröjä vaikkapa omassa koulussani
Kateelliset ihmiset muodostavat yhden inhokki ryhmän...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.08.2008 16:07
vihaan tätä maailmaa ja sen ällöttävää rahakeskeistä asennetta, tavaroissa ei oo laatua eikä mistää saa mitä hyvää!!
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Berzerker
  • Lähetetty: 28.08.2008 18:16
Pakko sanoa että kuulostaa tekopyhältä, se kuuluu ihmisluontoon. Ja kaikkiahan ällöttää ylenpalttinen esineellisyys jne. Mutta ehkäpä sinä näetkin vain sitä ympärilläsi.
Niin ja esineisiin (sanotaan vaikka, kirjat, pelit, cd:t) on helppo paeta kun ihmiset ovat ********* ja niissä ''ei oo laatua''.
Minä puolestani vihaan kapeakatseisuutta...
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.08.2008 19:11
Vihaan sitä kun ihmiset eivät voi hyväksy toisiaan sellaisenaan - aina löytyy jotain mitä on pakko väen vängällä yrittää muuttaa toisessa suntaan tai toiseen. Vihaan myös sitä kun vähäisestä liikunnastakin pitää lyödä päälle kaikenmaailman lihaskivut...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit