Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Vihaan..."

Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Gallante
  • Lähetetty: 28.07.2009 22:16
Vihaan yleistämistä, ei tosin mitään henkilökohtasta ketään tänne kirjottanutta kohtaan.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2009 07:20
Itse vihaan kyseisiä paskoja.

-Eläinrääkkääjät
-Pedofiilit ja raiskaajat
-Narkkarit
-Petturit
-Kaikkitietävät ihmiset
-Angstailu
-Jehovantodistajat
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.07.2009 22:16
Vihaan myös ihmisiä joille materiaali on tärkeempää,kuin aito kaveruus
Vihaan myös tupakoitsijoita,jotka eivät välitä muista.!
Mummon/pappojen hakkaajia.
Työkkärin tietäviä virkailijoita
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.08.2009 11:23
Viha, mielestäni voimakkain negatiivinen tunne mitä voi olla.
On paljon asioita joista en pidä tai inhoan, mutta ne ovat jo lievempiä tunteita kuin viha.
Yksinkertaisesti voisin sanoa että vihaan kaikenlaista rikollisuutta joka kohdistuu jotakin elollista kohtaan.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.08.2009 17:44
Näitä vihaan:

-Raiskaajat
-Pedofiilit
-Ihmiset
-Rosvot
-Murhaajat
-Manga
-Pissikset
-hopparit
-Alkoholistit
-Eläinrääkkääjät
-Ajopelit
-Mainokset
- Hiket
-Näsäviisaat
-Pilkun nussijat
-Valehtelijat
-Ihmiset, jotka esittävät olevansa jotain muuta mitä eivät ole
Kirjoittanut: Angel Of Death (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Angel Of Death
  • Lähetetty: 27.03.2010 16:55
joo, tässä näitä sitten olisi:

- murhaajat
-eläinrääkkääjät
-amerikka
-omahyväiset ihmiset
-kyylät/stalkkerit
-ihan puhtaat ****päät
-pissikset
-fruittarit
-ihmiset jotka luulee että basson soitto on helpompaa kuin kitaran
-tosikot
-ihmiset yleensä
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.03.2010 18:35
1. Kaikista eniten Vihaan Eläinrääkkääjiä...
Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2010 19:44
Oon niin täynnä vihaa, etten tiedä täysin mitään yksittäistä.

Mutta jos ajattelee vaikka ihmisiä, vihaan hyvin paljon ihmistyyppejä, jotka eivät voi suvaita jotakuta jonkin asian takia, siksi, ettei tee sitä itse. Esim. vihaan ihmisiä, jotka aina valittavat tupakoitsijoista/tupakan savusta. Enkä itse tupakoi, mutta kohteliaasti kun pidän pääni silloin tällöin kiinni, polttavat ihmiset ovat alkaneet kysyä kohteliaisuudesta, haittaako polttaminen mua. Tai esimerkkinä naisihmisiä, jotka valittavat miehisistä asioista. Tai miehiä, jotka aina ruikuttavat naisellisista tavoista. Ihmisiä, jotka ovat niin itsekeskeisiä, etteivät voi asettua toisen asemaan.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.03.2010 21:50
Mää en voe sietee niitä kikakika juoppoteinejä, jotka aina yrittää saada alennusta (kun olen töissä) ja sitten kun en anna, niin ruppeevat ************ ja suurnpiirtein haistattaavat. Niiden kommentit asioista on useimmiten tyhmiä tai itsestäänselviä, ja jos niille huomauttaa jostakin niin ottavat nokkiisa.
Myös selän takana puhuminen on keljua, jos on jottae sanomista niin tulukee sanomaan päin naamaa, ee se selän takana puhuminen auta mittään.

Ja niin moni moni muu asia...
.... ja sitten ehkä fetajuusto ja oliivit...
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2010 13:40
Vihaan oikeastaan vain vihaamista itseään, se on lähes poikkeuksetta turhaa kiukuttelua ja kapeakatseisuutta jonka avulla pyritään korottamaan omaa statusta. Sen sijaan pidän sietämättömän ärsyttävänä mm. sokeaa hyväuskoisuutta ja ajattelemattomuutta (hyvänä esimerkkinä fiksutkin ihmiset, jotka oikeasti kuvittelevat saavansa Ikean 1000e lahjakortin Facebookista), typeryyden ja tyhmyyden ihannointia, jonninjoutavaa valittamista ja angstaamista sekä äärimmäisen negatiivista ennakkoluuloisuutta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit