Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Vihaan..."

Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.12.2006 15:59
Ainiin, pikkulapsia ja koiria. Yhdessä ja erikseen.
Kirjoittanut: dark (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2006 20:07
Vihaan itsekeskeisiä ja teeskenteleviä ihmisii
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.01.2007 14:15
...sanaa voimauttava

"Yksilötasolla luulisi olevan selvää, että voimautus johdattelee meidät ja tukiryhmämme kohti asianosaisiin kohdistuvia ongelmia."

Onneksi on sentään perjantai
Kirjoittanut: Blackdragon (Jäsen)
  • • Muokkasi: Blackdragon
  • Lähetetty: 05.01.2007 15:36
mä vihaan eläin rääkkäystä, eläin kokeita ja sitä että ihmiset yleensä aina kuullessaan kotilo harastus/kasvatuksestani sanovat: "hyi ne on limasia ja ällöttäviä" Inhoan enoani, serkuani, serkkuni äitiä. eniten kylläkin enoani koska inhoaa ilman syytä rakasta perheen jäsentäni. yhtä tyyppiä. Sitä miten ihmiset tuomitsee heti kättelyssä... oliskohan tossa jo tarpeeksi.. ainiin inhoan menneisyyttäni!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.01.2007 15:54

Lainaus: Blackdragon

mä vihaan eläin rääkkäystä, eläin kokeita

Niin minäkin! Olen Animalian aktivistijäsen, ja suositttelen muillekin eläinystäville. Lähettelen kaikenlaisia vetoomuksia, ja jaan esitteitä erilaisista kampanjoista
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.01.2007 16:43
Mä vihaan ku...päisiä bussikuskeja! Tänään törmäsin sellaiseen. Olin aikeissa tulla P22 palvelulinjalla Munkkivuoren ostarilta painavien kassien kanssa kotiin (oon käyttänyt linjaa jo pari vuotta). Siellä oli joku uus v...tun kuski äijä, joka päätti että goottia ei kyytiin oteta. Mä kun sanoin meneväni Ristolantielle (kuuluu virallisestikin bussin reittiin) niin äijä sanoi että "mee toiseen bussiin, tää ei mee sinne päinkään". Sit kun ihmettelin ihan asiallisesti, että on aina ennen mennyt, sain vastauksen että"voithan tulla tänne istumaan, mutta ajan vain etukäteen tilatut ajot" . Mä kypsähdin aivan tosissaa, kun se vielä panetteli mua. Sanoin, että ilmoitan tästä johonkin, niin ukko vain nauroi. Tulin taksilla kotiin mieli mustana. Nyt aattelin pistää mailia tohon HKL:n palauteosoitteeseen. Onko muilla huonoja kokemuksia kuskeista???
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.01.2007 16:55

Lainaus: poison

Onko muilla huonoja kokemuksia kuskeista?

Itse asiassa ei. Kerran mulla oli vaan iso seteli, eikä ukolla ollu enää vaihtorahaa ku viimeisten joukossa yövuoroon lampsin, niin laski ilmaiseks sisään. Samoin joskus mun kortti ei halunnu toimia, niin ilmaiseks sisään vaan. Ja sitte ennen wanhaan ku en ees asunu stadissa, niin aina ne neuvoivat, missä jäädä pois, jos meni jonnekin kaverille tuonne ghettoalueelle.

Oonpa kuullut myös kuskista, joka otti kaljaa vetävältä teinijätkälaumalta pullon matkalaskua.

En silti ihmettele, että siellä olisi tyhmiä/ärsyttäviäkin tapauksia. Ihmisiähän he vain ovat, ja tuo ammatti ei oo kaikkein ihanin.
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.01.2007 16:59
Mitäs meikä vihaa? Öööö...jooo!

Vihaan suvaitsemattomia ihmisiä. Elikkäs juuri näitä pikkukaupungin juntteja bemareinensa. Ja sitten ollaan niin maailmanomistajaa. Oispa joku nappula millä nuo aivottomat työrobotit saataisiin tajuamaan, että näyttävät niiiin pelleiltä suurempi paikkakuntalaisten silmissä. Tosin, onhan joidenkin Lontoolaisten mielestä esimerkiksi Helsinkiläiset täysiä juntteja jne jne. Kaikki on aina niin suhteellista.

Toinen asia jota suuresti vihaan ovat nämä mukalaulajat. Kunnioitan niin suuresti musiikkia, että oikein v.....ttaa kun jotkut Aquilerat kehtaavat kutsua itseään muusikoiksi. Musiikki tulee sydämestä, jos on tullakseen.
Kirjoittanut: Blackdragon (Jäsen)
  • • Muokkasi: Blackdragon
  • Lähetetty: 05.01.2007 19:26

Lainaus: poison

Onko muilla huonoja kokemuksia kuskeista???

en tiiä kyllä onko tää niin vakavaa, mutta olin tulossa lippua näyttämään ja edessäni oli semmonen kokonaan vaaleanpunaiseen asusteeseen pukeutunut likka jolla oli vaaleat hiuksetkin sille se nais puolinen (jokin 50 vuotta)bussikuski puhu hirveen ystävällisesti, mutta kun mä tulin siihen sen naama muuttu kun se haistais ****** tai vastaavaa ja mä yritän siinä olla ystävällinen niin muija kattoo hyvin halveksvasti ja mumisi jotai epämääräistä...
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.01.2007 20:14

Lainaus: Blackdragon

nais puolinen (jokin 50 vuotta)bussikuski

Jos kyse on jostain Espoon/seutu bussista, taidan tietää kuskin. Hän karjaisi minulle "NÄPIT IRTI!!!" kun yritin vain ottaa kertalippuni laitteesta. Hyvä ettei kuulo mennyt
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit