Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Liikunta

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.04.2009 10:58
Itse en osaisi olla, jos en saisi tai pystyisi liikkumaan. Nyttenkin, vaikka jalka on todella kipeänä niin hammasta purren ja kipulääkkeiden voimalla mennään. Ja itsepäisyydellä ei varmaankaan ole mitään tekemistä tämän kanssa Mutta jokatapauksessa päivittäin tulee ulkoiltua koirien kanssa kolme lenkkiä ja päälle mahdolliset treenit. Lisäksi tulee 5-7 kertaa viikossa ratsastettua reipas lenkki. Jos jotain hyvää niin kunto on suhteellisen hyvä ja lihakset pirun hyvässä kunnossa. Ainoa tämän ajan haitta on nuo kelit tuolla ulkona. Mutta eipä se juurikaan vaikuta liikkumiseeni.
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.04.2009 11:24
noh..itse olin luokilla 3-9 liikuntaluokalla. päädyin sinne vahingossa koska tokalla oli pakko osallistua karsintoihin, sain niin hyvät tulokset että opettaja kysyi et etkö menis..ja sitten menin. ala-asteella sitä jaksoikin olla aktiivinen ja olin voimistelujoukkueessa ( SM-taso), ratsastin, kuuluin pesisjoukkueeseen yms. yms. olin sellainen sähköjänis joka ei pysynyt paikoillaan! yläasteella se nyt oli vaa jotai mihi oli tottunut, kaikki kaverit oli menos liikuntaluokalle joten sinne taas päädyin. ei enää oltu niin aktiivisia frendin kanssa, koska alkoi sitte nämä "muut" aktiviteetit kiinnostaa. Oli aika pitkä paussi ettei tullut tehtyä mitään koska oli niin kova kiire elää hullua nuoruutta, mutta nyt taas olen alkanut palata entisiin kuvioihin! tällä iällä ei ole varaa vetää pizzaa sohvalla ja toivoa ettei paikat repsahda.. kyllä nimittäin sen tekee ja itse ainakin haluan olla hyvässä kunnossa! olen myös huomannut, että kunnon lenkin jälkeen on helvetin hyvä olo ja kun liikkuu ni sitten voi sitä pizzaakin
syödä ilman morkkista!
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2009 11:28
Ala-asteella koululiikunta oli yleensä ihan kivaa, johtunee paljolti siitä, että meillä oli hyvä luokkahenki ja saimme olla luokan kesken. Yläasteella ei ollut yhtään kivaa, vaikka 8 siitä numeroksi muistaakseni sainkin. Ammattikoulussa se oli taas usein mukavaa, johtuen hyvästä ryhmähengestä. Tosin opettajaa en voinut sietää..

Joskus olen harrastanut Taekwondoa, nykyään liikun säännöllisen epäsäännöllisesti. Haaveena olisi kyllä joko jatkaa sitä tkw:ta tai aloittaa (en muista nimeä) itsepuolustuslaji, joka on Taekwondon kanssa hiukan samankaltainen, mutta pääpaino on veitsellä tehtäviltä hyökkäyksiltä puolustautumisessa. Nykyään lenkkeilen, kaveritten kanssa tai yksin, sulkkis ja tennis ovat kivoja. Kesäisin rullaluistelu on suosikki, nytkin aurinko paistaa niin ihanasti, että pitää varmaan kaivaa ne rullikset sieltä kaapinpohjalta ja painua ulos.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • • Muokkasi: kismet
  • Lähetetty: 08.04.2009 15:13

Lainaus: Lotus

Mä en osaa uida, Myy , myöskään.

Minäkin tunnustan etten osaa uida. Meinasin tokalla luokalla hukkua lastenaltaaseen ja siitä jäi kammo. Toki tahtoisin osata sen verran uida että pinnalla pysyisi! Voisi kesällä ihan matalassa vedessä lähellä rantaa vähän kastautua.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.04.2009 01:56
Tänään sitä motivaatiota tulikin lisää. Raha on aina vähissä kun viikonloppuisin tulee menoja. Mutsi kanssa hommattiin niin, että jos juoksen tunnin joka päivän kuukauden verran niin saan tuplasti kuukausrahani kuukauden lopussa. Tulee olemaan rankkaa hommaa, mutta en ajattele muuta kuin money money money.
Näin olemme molemmat tyytyväisiä, äiti ei enään veetuile siitä miten laiska olen ja minä en jankuta rahanpuutteesta.
Kirjoittanut: mirror (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.06.2009 13:34

Lainaus: kismet

Meinasin tokalla luokalla hukkua lastenaltaaseen

Itsekkin olen kahdesti meinannut hukkua, toisella mereen pienenä ja toisella altaaseen vielä pienempänä. Mutta molemmista selvisin. Joo ja liikunnasta sen verran että tällä hetkellä en harrasta kun juoksua ja tanssia. Mutta juoksua kyllä ihan tosissani, aiemmia harrastin ihan kilpaa seuran kautta ja ois tarkotus saada taas se kilpailulisenssi ja kisakunto syksyksi. Siinä on vaan jotain ainutlaatuista kun pääsee hyviin olosuhteisiin juoksemaan niin kovaa kuin pystyy, välillä tuntuu kuin lentäisi.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.06.2009 20:08
Minä harrastan kestävyysjuoksua säännöllisesti ympäri vuoden 5-6 kertaa viikossa,
keskimäärin 50 km viikossa. Joka on loppujen lopuksi aika vähän
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2009 22:25
Karatea harrastanut kolme vuotta, treenejä parhaimmillaan 5 kertaa viikossa (= 7,5 tuntia joista osan ohjaan itse, vetäjä kun olen), mutta kesällä vain 2/vko, ja töiden takia niihinkään ei aina pääse... Nyt olisi sinisen vyön koe edessä :P
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2009 17:00
Tykkään älyttömästi liikkua ! Harrastan tanssia,aerobiciä,spinningiä,uimista ja lenkillä käyn vielä joka päivä tykkään muutenkin pyöräillä/kävellä paikkoihin mieluummin kun autolla tai bussilla. Koulussa liikunta kyllä ei ollut kovin mukavaa,ainakaan hiihtotunnit ja uimiset :p
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.06.2009 17:08
En harrasta minkään sortin liikuntaa kun ei tarvitse En ole koskaan ollut lihava, aina on paino ollut 48kg joten miksipä sitä itseään rasittamaan Inhosin joskus long ago yläasteen liikuntatunteja kun pakotettiin juoksemaan joku coopperi, siitä lähtien olen inhonnut kaikkea liikuntaan liittyvää. -.-
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit