Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Liikunta

Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.10.2007 20:51
Tänään lenkille.
Pitäisi kiertää vähän enemmänkin noita kilometrejä, viikonlopun jäljiltä jäi syntinen olo kun ei silloin käynyt :S
Ja Torstaina vielä joutuu julkiseen paikkaan uiskentelemaan, (Ai että vihaankin avoimia, julkisia suihkutiloja, se ei ole koskaan mennyt ohitse, eikä varmaan menekään) joten ei ole kiva lyllertää.
Phuh, on se niin väärin.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.10.2007 20:20
Totas totas... En tiedä sitten onko tää oikee ketju udella.. Mutta, asiani oli siis tämä; mulle lekuri sano et pitäs alkaa käymään salilla, kun mun pitäisi pohjelihaksia sekä reisilihaksia treenailla.. Joten osaisiko joku vinkata jotakin mikä toimii, ei mielellään hirveän raskasta toistoa, jne..

Ja toinen asia mitä ajattelin udella oli se, että osaako joku voorumilaisista neuvoa jotakin torson treenaamiseen ? Tuhannet kiitokset jos joku pystyy/voi vastata
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.10.2007 15:48
Aikaisemmin olin aina liikkeessä, nykyään ei enää viitsi. Mulla oli balettiharkat 6 päivänä viikossa ja kaikki muut liikuntaharrastukset (yleisurheilu, luistelu ja muut tanssin lajit) sihen päälle. Ja tykkäsin koulun liikuntatunneista (hullu kun olen!). Kymmenen vuotta sitten, eli parikymppisenä, lopetin kaiken liikunnan totaalisesti. Silloin tuli koko elämän liikuntakiintiö täyteen. Nykyään vaivaudun kävellen lähinnä bussipysäkille..
Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 18.10.2007 19:40
Liikunnasta on tullut ihmeellinen ja monimutkainen asia.. kaikenmaailman bodypumppaukset, bodystepit, spinningit, hatha ja hot-joogat, shapet.. jo siinä olisi töitä kerrakseen, että ottaisi selvää kaikista noista lajeista x_x saa sen päänupin sekaisin helpomminkin.
Oma liikuntani muodostuu koiran kanssa lenkkeilystä (ja muutoinkin kävelen ja pyöräilen päivän mittaan riittävästi) sekä joskus innostuessani saatan hiukan jumppailla ja venytellä oikein kunnolla, mikäli se liikunnaksi lasketaan.
Kirjoittanut: Ija (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 18.10.2007 20:33
Ihan hyvä se on et liikunnasta on tullut monipuolista ni saiks kaiken ikäiset ja tyyliset liikkumaan haluamallaan tavalla :>
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.10.2007 20:36
Kävin tänään kaverin kanssa salilla, oli mukavaa :> Ja sen jälkeen taivuin ihan omituisesti Sain pään polviin suorilla jaloilla eikä tuntunut missään Pitääpä alkaa venyttelemään ja käymään useammin siellä salilla :>
Kirjoittanut: Myy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.10.2007 21:11
Koululiikunta on mielestäni jotakin aivan kamalaa, vaikka pidänkin todella paljon tunteesta, kun juostessa maistaa veren suussa ja keuhkoja ahdistaa (juoksinkin 1500m ajalla 6.45).
Liikuntatunnit riippuvat mielestäni paljon liikunnan opettajasta ja hänen mielipiteistään (esim. mustat hiukset, paljon meikkiä = huono numero). Nykyisestä liikan opesta pidän, koska se tykkää musta xD.
Liikunnassa lajeja joita vihaan ovat mm. koripallo (sitä pelataan ja treenataan joka ikinen vuosi), uinti (en osaa, en pysty, en kykene), venyttely (vaikka ei laji olekkaan, en veny, piste) ja viimeisenä vaan ei vähäisimpänä: hiihto.
Monien inhoamasta pesäpalosta pidän todella paljon, varsinkin kun kaikki ottavat sen kunnon asenteella (verta, hikeä ja kyyneliä ).
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.10.2007 21:35
Mä en osaa uida, Myy , myöskään.
Pesäpallo on ihanaa Rrrrakastan
Hiihto taas sukkaa ja lujaa. Voi kamala että osaan inhota sitä -,-
Kirjoittanut: Equilibrium (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.04.2009 01:12
Miks kaikkien miesten pitäis käydä puntilla? Ei jaksa tota tuputtamista enää yhtään. Kaveri taas pyytelemässä salille kaveriksi, ei oikein tahdo uskoa kantaani raudan punppaamiseen. Ei sitä, että tahtoisin paremman näköisen kropan(oon tyytyväinen näihin siimoihin). Vaan kun se on vielä niin *elvetin tylsää. Mitäpä mä nyt todistan muille sillä, että paljon rautaa nousee. Miks kaikki kehuu tällä ja haastaa muita. Tulis vaikka kehään ja reilulla turpaanvedolla näyttäis olevan kovempi. "Mutta mä nostan 50kg sua enemmän. Oon niin paljon parempi," Huoh.

Aerobinen liikunta, pyöräily, rullaluistelu on mun juttu. Sekä sitten kamppailu. Tulis jos kesä. Ja asfaltti. Rullaluistelu on mielenkiintoista kivisellä asfaltilla(sitä riitti viime kesänä). Toivottavasti tänä vuonna paremmin tai sitten pitää etsii jostain rata.
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.04.2009 20:45
Koululiikunta, kiitos ei. En vaan voi sietää sitä pakkopullaa. Liikan ope on karmee ämmä, joka käskee juoksemaan, vaikka terkkari sen kiels ku meni varvas paskaks Joukkueisiin valitaan aina viimesenä ja jos pitää pari valita nii mä oon se joka jää ilman.
Liikunta on muuten kyllä ihan jees, jos se on mieluisaa. Ite harrastan ratsastusta (kohta 4 vuotta) ja eilen kävin kaverin karatetreeneissä, hauskaa oli ja vähän yli vuoden mietiskelyn jälkeen päätin et alan karatea harrastaa sit tos syksyl ku uudet kurssit alkaa
Salillaki ois ihan kiva käydä, mut ei sinne yksin jaksa mennä, eikä sinne sit ikinä tuu mentyy.
Koripalloa oon joskus harrastanu. Mut melkeen pakotettiin sinne koska mun sisko ja veli harrastaa korista. Mutta minäpä osaan kyllä vihata tota lajia, joukkuelajit ei muutenkaa oo mun juttu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit