Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Liikunta

Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.10.2007 21:03
minua ei olla koskaan haluttu mihinkään ryhmä töissä/joukkueissa jne joten olin aina niitä viimesiä joita valittiin jonnekkin.
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.10.2007 21:09
Ala-asteella tapana oli vuosittain järjestää yleisurheilukisat, joissa sitten palkittiin jokaiselta luokalta kuusi parasta tyttöä ja poikaa jokaiselta luokalta. Omalla luokallani oli kahdeksan tyttöä, eli kaksi jäi aina palkitsematta. Arvatkaa vain kuka oli aina se seitsemänneksi taikka kahdeksanneksi suoriutunut. Ala-asteen koluliikunnan ehdoton kohokohta taisikin olla, kun joskus hiihtokilpailussa suoriuduin kolmanneksi - sekin luultavasti vain siksi, että osa muista tytöistä oli kipeänä tuolloin..

Lainaus: Swanette

En tajua myöskään sitä käytäntöä, kun valitaan liikuntatunnilla joukkueet sillä tavalla, että kaksi oppilasta saa valita mieleisensä jäsenet (jos nyt tajusitte mitä tarkoitan). Minut taidettiin valita viimeisten joukossa melkein aina.

Tämän takia itse opin vihaamaan koululiikuntaa.

Yläasteelle siirryttäessä olin sitä mieltä, että olen huono koululiikunnassa, enkä siis viitsinyt edes pahemmin yrittää. Ainoana motivaationani oli, että en halunnut nolata itseäni aivan täysin erittäin tiukan liikunnanopettajani silmissä. Vähitellen kuitenkin huomasin, että ehkei se liikunta niin kamalaa olekaan. Ryhdyin lenkkeilemään ja uimaan ja käymään kuntosalilla.

Nyt käyn säännöllisen epäsäännöllisesti muutaman kerran viikossa bodypumpissa ja bodycombatissa rääkkäämässä itseäni. Kuntoni on edelleen hävettävän huono ja lihakseni olemattomat, mutta ainakin osaan nauttia tuosta itseni rääkkäämisestä. Pienempänä harrastin hetken aikaa balettia, mutta koska kaikki muut oppilaat olivat notkeita ja hoikkia (toisin kuin minä), koin hirveää alemmuuskompleksia ja lopetin. Jälkeenpäin on kyllä harmittanut.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.10.2007 21:16
Tulipas tanssimisesta kiva olo :>
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.10.2007 21:37

Lainaus: Iiriva

Tulipas tanssimisesta kiva olo

Mä tahtoisin tanssia. Mut tuolla mäntsälän naisvoimistelijoissa ei ollut mitään kivaa tanssiryhmää mihin mennä. Funk&show on ainut mulle hyvä, mutta olisin varmaan taas joutunut alkeistasoon jossa olen ollut kaksi tai kolme kertaa, koska olen aina jättänyt seuraavana vuonna menemättä ja siten sitä seuraavana joutunut alkeistasoon. Mikä on aika tylsä, vaikka en hyvä tanssija olekkaan. Kuitenkin tullut tanssia harrastettua joskus n. 7 vuotta. Viime vuosina vain power mover kilpailu ja valinnainen tanssi ylä asteen kasi luokalla.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.10.2007 21:41
Hmmmm.. Ainoat liikunnat mitä minulla on ovat nuo yölliset kävelyt ja koirien lenkitys. ja joka lauantai 6-9 tunnin airsoft rääkkäystä uotilassa >.<
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.10.2007 11:47
Peruskoulun liikunta tunneista on jäänyt niin vahva p***an maku suuhun, että välttelen kyseistä mielipuolisuutta mahdollisimman paljon, yöllisiä kulkemisia lukuun ottamatta.

Musiikki pelasti minut urheilulta.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.10.2007 19:00
Koulussa tapahtuva liikunta ei koskaan kyllä innostanut tätä ihmistä. Pakko on aina pakkoa. Muuten kyllä tykkään liikkua ja en kyllä osaisi olla päivääkään ilman, etten eds jonkinlaista lenkkiä tekis. Onneksi on nuo koirat jotka "pakottavat" useamman tunnin päivittäin ulkoilemaan. Ja jos on aikaa ja jaksamusta niin sitten välillä harrastetaan jotain hieman fyysisempääkin lajia, kuin pelkkää metsässä samoilua.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.10.2007 09:22
viimeisen kahden viikon aikana on tullut rampattua metsässä ehkä 200-250 km. alkuun hiukan jalat hangoittelivat vastaan, mutta juuri kun tottui, niin alkaa olemaan metsästyskausi ohi...
mutta onpahan huomattavasti mielenkiintoisempaa kuin pelkkä samoilu, joutuu pitämään ympäristöään silmällä huomattavasti tarkemmin, varsinkaan kun koiraa ei ollut mukana. syksyn harvinaisempi havainto oli ilves + 2 poikasta (tai nuorta yksilöä pikemminkin.)

täytynee yrittää jatkaa jollakin muulla harrastuksella, sulkapallolla tai lenkkeilyllä ehkä.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.10.2007 15:29
Nyt oon alkanu tehä joka ilta semmosen sarjan, mihin kuuluu istumaannousuja, punnerruksia jne. Tuntuu, että heti on vähän parantunu kunto kun tuota on vasta viikon tehny.
Kirjoittanut: Moruganna (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.10.2007 20:15
Minä olen aina harrastanut paljon liikuntaa, mutta en silti tykkää yhtään koululiikunnasta. Ainoa mukava juttu koulussa oli aina ne telinevoimistelujaksot, koska niissä olin hyvä. Harrastin nimittäin nuorempana telinevoimistelua ja kävin kilpailuissa ympäri Suomen. Sitten kun alkoi nilkka pettämään niin lääkäri kielsi telinevoimistelun harrastamisen.

Niihin aikoihin sain ensimmäisen oman hevosen. Ratsastusta olen nyt harrastanut n.8 vuotta, ja olen omistanut sekä ponin, että hevosen. (tällä hetkellä on enää se heppa) Tykkäsin kisata paljon esteillä, ja ponin kanssa hypittiin aluetasolla metriä. Minulla kävi valmentajia Saksasta ja Ruotsista asti. Sitten kun täytin 16, niin en saanut enää kilpailla pikkuponeilla (alle 140cm) kilpailuissa joten poni myytiin ja tarkoituksenani oli alkaa ratsastamaan koulua hevosellani, koska olimme äitini kanssa saaneet sen koulutettua siihen pisteeseen, että yksi hevosalan ihminen ratsasti meidän hevosella Pohjois-Suomen mestaruuskisoissa neljänneksi. (Heppa tuli meille tosiaan 4 vuotiaana Virosta eikä se osannut edes laukkaa nostaa :'D).

Mutta sitten meidän hevoselle todettiin kinnerpattijalat, ja samaan jalkaan tuli myös imppari. Kaikki ratsastaminen piti lopettaa ja hevosen piti vain antaa levätä. Nyt ollaan sitten melkein vuosi kohta rampattu klinikalla, ja viimeksi eläinlääkäri totesi että hevonen pitää lopettaa tämän vuoden loppuun mennessä.
Kauhean raskasta tulee sitten olemaan, enkä varmaan ihan heti jatka ratsastusta, eikä ole kyllä enää hevostakaan millä harrastaa.

Aloitin sitten tänä syksynä Han Moo Don, joka on suomalainen taistelulaji, jolla on korealaiset juuret. Se on vaikuttanut kauhean kivalta, ja on mukavaa saada vähän jotain muutakin tekemistä lenkkeilyn lisäksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit