Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Liikunta

Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.10.2007 11:38
Olen alkanut iltaisin/öisin käymään hieman hölkkäilemässä, ettei olisi niin syyllinen olo.
Päivällä ei viitsi ihmisten takia.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2007 12:31
Inhoan kaikkea muuta liikuntaa paitsi tanssia, jota olenkin lähes koko ikäni harrastanut, uintia ja pyöräilyä.

Ala- ja yläasteella inhosin liikunnan tunteja, koska joukkuepeleissä sattuu helposti haavereita varsinkin kun luokalla on pari vähän liiankin fanaattista kilpailijaa... yläasteellakin lähes koko liikuntatuntien sisältö koostui joukkuepeleistä. En koskaan jaksa juosta 200 metriä pidempään, eikä polvetkaan oikein tykkää, kuntosalilla on kuolettavan tylsää ja kallista.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.10.2007 12:37
Harrastan ratsastusta kerran viikossa ja aloitin kaverin kanssa viime viikolla salilla ravaamisen :> Hyppytunnit sattuvat olemaan niin hyvin, että torstaisin aamun tuplatunnin jälkeen ehtii hyvin olla siellä puolitoista tuntia, ja sitten maanantaina koulun jälkeen (päästään molemmat yhdeltä) voi myös käydä siellä. Tulee parannettua kuntoa
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.10.2007 17:52
Pelkkä sana saa inhonväreet aikaan. Koululiikunta vielä pahemmin. Itse kun vielä kouluiässä olen.. Olen aina ollut se surkimus, joka valitaan viimeiksi, koska jonkun on pakko ottaa se. Ainoat lajit joita osaan ovat hiihto ja luistelu. Joskus kävin karatessa (vihreään vyöhön asti) ja ringetessä, mutta ne jäivät, ei oo mun juttu. Liikuntaa harrastankin koiran ulkoiluttamisen muodossa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.10.2007 18:11
Niin. Koululiikunta oli aikalailla *********, varsinkin kun kyseessä oli minunkaltaiseni ihminen, joka ei soveltunut mihinkään joukkuelajeihin eikä pärjännyt kovin paljon paremmin missään muussakaan liikunnassa.

Onneksi minun kohdaltani nuo ajat ovat ikuisesti ohitse.
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.10.2007 18:19
Koululiikunta on ihan turha aine, enkä tunneilla yleensä käykkään.
Vapaa-ajalla pelaan jääkiekkoa (sitäkin maalivahtina, mikä on rankempaa kuin uskoisi) ja lenkkeilen minimaalisen vähän.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 06.10.2007 18:25

Lainaus: SatanMyMaster

Liikuntatunnit.. :| Inhoan jo pelkkää sanaa.. Kyllä on ihan kivaa liikkua vapaa-ajalla esim. metsässä tai kaupungilla. Mutta se että pistetään juoksemaan kehää kuin päätön kana. Ei kiitos.

sama juttu. on vaan paljon kivempi harrastaa liikuntaa omaan tahtiin. niinku esim on paljon kivempi pelata kaverin kanssa sulista kuin jonkun jonka pariks joutu opettajan toimesta... ja ne kuntotestit... ne on ihan turhia...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.10.2007 18:37
Mie nykyään kohottelen kuntoa lenkeillä ja jumpilla, painoakin nostelen telkkaria katsoessa

Jos vaikka sitten jaksaisi intissä juosta.
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2007 18:40
Parin kuukauden ajan olen käynyt salilla... Koululiikuntaan kuuluu 2 km juoksu 12 minuutissa. Klassista tanssia ja uintia on tullut jonkin verran myös..
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2007 18:42
Hauskaa on nähdä ihmisiä juoksemassa tai lenkkeilemässä noin kahden aikaan aamulla. Pitäisikö kokeilla joskus..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit