Gootti.net

Ihmiskunnan loppu -topic (ei heikkohermoisille!)

Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.05.2009 11:56
Olen ollut kauan sitä mieltä, että ihmiskunnan pitäisi tuhoutua, mitä nopeammin sen parempi. Maapallo on jo tuhottu aika hyvin, joten voisi olla taas aika uudistaa luontoa ja laittaa joku joukkotuho liikkeelle. Meteoriitti, jääkausi, ilmaston lämpeneminen, ihan mitä tahansa... Luonto on sitkeä ja uudistuu olosuhteiden myötä, on se selvinnyt edellisistäkin mullistuksista. Ihmisistä vain pitäisi päästä eroon.
Ja en pelkää, että kaikki tuhoutuu. Ei se mua siinä vaiheessa enää kiinnosta, kuolen todennäköisesti joko nopeasti tuhon tullessa tai olen jo muuten valmiiksi kuollut. Kuolema ei pelota, se kuuluu elämän kiertokulkuun.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.05.2009 00:11
Älä nyt ota ehdotuksena, mutta itse olen pitkälti sitä mieltä ollut että nämä "ihmisten pitäisi kadota maapallolta" tyypit voisivat vaikka näyttää omalla kädellään ja itsellään hyvää esimerkkiä.
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.05.2009 10:04
Edellisiin:

Yhden, kymmenen, sadan tai edes tuhannen ihmisen kuolema ei auta maapallon ylikansoitus ongelmiin. Siksi yksittäisten ihmisten on täysin turha tappaa itseään, siitä seuraa vaan negatiivisia juttuja (surevia läheisiä, jotka masentuu eikä ajattele enää senkään vertaa kuin aiemmin, eikä takuulla tee mitään ekologisia tekoja jne.)

Itsemurha ei ole jees, mutta jos onnistuu laittamaan jonkun ruton kaltaisen taudin liikkeelle, se vois auttaa.
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.05.2009 15:40
Tai atomipommin...vuoden ekoteko :O
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.05.2009 23:46

Lainaus: Abigor

lä nyt ota ehdotuksena, mutta itse olen pitkälti sitä mieltä ollut että nämä "ihmisten pitäisi kadota maapallolta" tyypit voisivat vaikka näyttää omalla kädellään ja itsellään hyvää esimerkkiä.

En ota itseeni,koska en ole pyytänyt syntyä ihmiseksi...
Mutta yritän ajatella järjellä.
Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.05.2009 06:57
Ei maapallolla mitään ylikansoitusongelmaa ole. Se on meidän rikkaiden länsimaalaisten keksimää propagandaa. Me olemme rakentaneet elämäntapamme köyhien verelle emmekä halua sitä myöntää. Poliittinen ratkaisu on olemassa, mutta kukaan meistä ei halua niin radikaalia ajatusta kantaa...
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.05.2009 14:32

Lainaus: Tristessa

Ei maapallolla mitään ylikansoitusongelmaa ole. Se on meidän rikkaiden länsimaalaisten keksimää propagandaa.

Oi, kyllä on tämä ongelma. Tällä ihmismäärällä tarvitsisimme luonnonvaroja neljän maapallollisen verran. Elämme vuodesta toiseen velaksi luonnolta, koska meitä on liikaa. Tietysti länsimainen pöljä kulutuskulttuuri pahentaa ongelmia tajuttomasti entisestäänkin. Mutta yhtä kaikki: ihmispopulaatio on paisunut yli ympäristön kantokyvyn.

Miten tä nyt maailmanloppuun enää liittyy... No, tiedämme että se tulee joskus, näin voidaan lohduttautua.. Ettei se niin paha olískaan, jos meidän määrä vähenis murto osaan
Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • • Muokkasi: Vega
  • Lähetetty: 21.09.2011 19:51
Biologiselta kannalta katsoen ihmispopulaatio on kasvanut rutkasti yli ympäristön kantokyvyn, mutta toisaalta myös etääntynyt luonnonvalinnan vaikutuspiiristä. En jaksa uskoa, että ihmiskunta tyystin tuhoutuu "luonnollisista" syistä, edes itse aiheuttamistaan ekologisista ongelmista johtuvista. Homo sapiens on loppujen lopuksi aika ovela otus (vaikka ei aina uskoisi), ja vaikka eksponentiaalista kasvua seuraisikin eksponentiaalinen romahdus, jäljelle jää kuitenkin muutama niistä ovelimmista jotka keksivät keinot pärjätä huomispäivään. Tai sitten kärsin lajityypillisestä hybriksestä.
Selväähän se, että ihmiset aikanaan katoavat Maan päältä, mutta Tellus ei olekaan koko maailma... Kehitysoptimismia kaiketi, mutta epäilen suuresti että maailmanloppu odottaisi tuolla nurkan takana. Siellähän se on väijynyt jo iät ja ajat. Loppu tulee joskus, mutta mikäli historia toistaa itseään on ainakin jokunen joukko ihmisiä siihen mennessä reissannut kauas horisontin taa - tai pikemminkin zeniitin. Oli se sitten hyvä asia tai ei.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2011 17:43
Ite en pelekää maailmanloppuu siks koska jos pelekäisin nii iskis taas karsee masennus. Tästä aiheesta tuli mielee sellane keväine tapahtuma viimevuon. Se tapahtu jottai 15km täältä. Jehovat luuli et maailmanloppu tullee, (en tii miks) ja ne oli myyny kaikki ommaisuutensa ja menny ilima vaatteit yhe luokkakaverin ojjaa oottaa ja kyyhöttää et maailmanloppu tullee.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit