Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä odotat?

Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2009 21:18
Odotan tietysti sitä että saan sen todistuksen käteeni ja nään onko siitä mielettömästä raatamisesta ollut apua.. Ku oishan se ihan kiva että numerot vähän nousis ku oon ollu aina muutaman viikon putkeen ihan no life ku oon vään päntänny..
Odontan myös sitä että kaverini pääsee tänne mua kattomaan ekan kerran.. Vaikka hän ei vielä olekkaan muuttanut, mutta odotan sitä jo nyt. Kun maanantaina hän hylkää minut yksin tähän kämäiseen kaupunkiin..
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2009 14:12

Lainaus: Bloody Count

Saako sitä apteekista vai mistä

Minä ostin 50+ suojakertoimella varustettua Garnierin aurinkorasvaa ihan Anttilasta, hinta vähän päälle 13 euroa.

Itse odotan kesätöitä ja etenkin sen jälkeistä palkkapussia. Ja elokuun alkua, koska silloin voin sitten keskittyä ihan lomailuun ja rahojeni sijoittamiseen ;D.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2009 22:15
Odotan ylihuomista, koska silloin lähden vihdoin kauan odotetulle interrailille. Länsi-Euroopan suuria kaupunkeja, kuten Amsterdam, Pariisi, Barcelona ja Rooma tulee ainakin tsekattua, ja tietysti sitten pienempiä paikkoja lisäksi. Palailen 24.6. Pitäkäähän paikka pystyssä!

Ja lisäksi odotan tietysti kesän Lumousta. Toivotaan, etten saa matkalla sikainfluenssaa.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.05.2009 12:58
Odotan, että saan RAHAA.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2009 16:42
Odotan huomista, koska on syntymäpäiväni ja pääsen vallan ravinteliin syömään!
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.05.2009 23:59
Odotan lauantaita, koska silloin Britanniassa opiskelemassa asuva ystäväni on tullut Suomeen käymään ja pääsen näkemään häntä ja ehkä paria muutakin kaveria.
Kirjoittanut: Goottipupu (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2009 14:41
Ootan laivamatkaa, ku mennää kaverin kaa Ruotsinristeilylle.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.06.2009 15:33
Odotan torstaita, koska se on viimeinen työpäiväni ennen lomaa. Perjantaiaamuna lähden Sauna Open Airiin rellestämään!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.06.2009 21:06
Edelleen odotan että soramonttujen vedet lämpenevät niin etä tarkenen mennä uimaan. Kamala kaipaus... Tänään on kyllä satanut aika lupaavasti, jospa se jo ensiviikolle lämpenisi.
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.06.2009 22:20

Lainaus: Rowena

Pariisi

Tällä hetkellä olen itse Pariisissa. Mukava kaupunki kyllä, täytyy myöntää...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit