Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Armeija

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.03.2007 13:53

Lainaus: Iiriva

Ja kyllä Ximmo, tiedän että yrität taas saada tänne jotain oikein *********** ja nasevaa ja sitten vielä naurat minulle. Siitä vaan, enpähän itse jatka tätä enää yhtään enempää, minulla on tärkeämpääkin tekemistä kuin tapella typerien ihmisten kanssa taas.

Et todellakaan tiedä. En naura sinulle, eikä tarkoitukseni ole missään määrin aukoa päätäni tai suututtaa sinua. Kirjoituksesi vaan olivat niin ristiriidassa, että kysyin niihin sitten tarkennusta. Mikäli katsot sen henkilökohtaiseksi hyökkäyseksi, niin sille en voi mitään. Valitettavasti maailma ei ole niin mustavalkoinen, kuin sen kuvittelevat olevan. En ole ollut sinua vastaan koskaan, enkä ole sinua vastaan myöskään nyt. Se, että kirjoitan jotain, mihin et kykene vastaamaan, ei tarkoita sitä, että haluaisin ärsyttää.

Se, että menet henkilökohtaisuuksiin ja rupeat nimittelemään typeräksi, ei minua haittaa. Katson sen johtuvan vain nuoresta iästäsi ja kypsymättömyydestäsi. Keskustelutaito ja kärsivällisyys kasvaa iän myötä.

Lainaus: Iiriva

Kiitos tästäkin päivästä.

Ole hyvä vaan. Ei kuitenkaan ole minun vikani, jos hermostut jokaisesta hiemankin kritiikin säilällä sivaltavasta sanasta. Kehotan katsomaan peiliin.

Lainaus: figurehead

Tuntuu Ximmolta löytyvän usein aika nasevia kommentteja mikä on vaan hemmetin hyvä.

Kiitos sanoistasi. Valitettavasti ne "nasevat kommentit" usein vaan ymmärretään aivan väärin. Ilmeisesti ainoastaan miellyttävistä asioista saa puhua ja toisen sanoihin saa tarttua vain silloin, kun tarkoitus on kehua tai tukea sanojaa.
Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.03.2007 14:30

Lainaus: Ximmo

Katson sen johtuvan vain nuoresta iästäsi ja kypsymättömyydestäsi. Keskustelutaito ja kärsivällisyys kasvaa iän myötä.

Ja arvatkaa kuka joutuu leimatuksi kaikentietäväks dinosaurus kakkiaiseksi tuosta kommentista...

No mutta totuus sattuu ja sen kestäminen kuuluu kehitykseen. Kyllä se kohta helpottaa... ;P

Muistakaa nuoret sitten se kun haukutte meitä dinosauruksia, että me tiedetään ja muistetaan mitä on olla nuori, mutta te ette tiedä mitä on olla vanha. Ja hei...oikeesti ne teidän isukit ja äitylit tietää, että te juotte kaljaa. Ettekä te lapsena oikeasti ollu hyviä muistipelissä.

T: Dinosaurus numero 2
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2007 14:47
noista nasevista kommenteista, joskus myös kannattaa silti miettiä, ettei tosissaan osu ketään vyön alle. ja sen jälkeen ei riitä mikään "omapahan oli syy jos ottaa kommentit vakavissaan."

puhun nyt itseni, luultavasti Iirivan ja muutaman muunkin puolesta.
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:24

Lainaus: Kuunsilta

ja sen jälkeen ei riitä mikään "omapahan oli syy jos ottaa kommentit vakavissaan."

Minkä jälkeen..? Ei tää keskustelu täällä nyt sentään niin vakavaa taida olla, että täytyy alkaa maalailemaan noin dramaattisia mielikuvia. Ja pitää nyt taas muistuttaa siitä, että minkään minun kommenttien tarkoituksena EI ole ollut pilkata henkilökohtaisesti ketään. Mikä siinä on niin vaikea tajuta? Aika selkeää Suomea se nyt kuitenkin on.

Mä pyörin täällä foorumilla mut en tunne teistä todennäköisesti yhtään ketään henkilökohtaisesti. Ja kuka mä sit olen? Mähän voin olla 62-vuotias rouva Salosta tai sitten en, miettikääpä sitä... Ja tästä johtuen minä en yksinkertaisesti voi suuttua kenellekään teistä henkilökohtaisella tasolla vaikka mitä sontaa mun kommentteihin vastaisitte. Ei tässä ole kyse siitä, että joku ihminen on olemassa vaan kommentti jonka hän sanoo. Se on toki hänen oma henkilökohtainen ja arvokas mielipide mutta tuskin kukaan meistä on täysin yksin kommenttiensa takana. Kyllä meitä ihmisiä sen verran on, että harva meistä oikeasti on oman tiensä kulkija vaikka se joskus voi siltä tuntuakin.

Täällä foorumilla pyöriminen on minun...ja teidän kaikkien oma valinta. On tyhmää sanoa, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön mut kyl se vähän niin taitaa olla. Täällä on hyvä henki yleensä ja se on mahtavaa, että samanhenkiset ihmiset voivat hengailla täällä ja tuntea olevansa omiensa keskellä. Mut silti me kaikki ollaan eri ihmisiä, eri ikäisiä ja meillä on erilaiset taustat, historia, ajatukset. Ja jos ei pysty eriäviä ajatuksia kestämään niin kyllä silloin on vielä paljon oppimista.

Ja loppuun tietysti anteeksipyynnöt ihan vaan varmuuden vuoksi...

Ja muistutan vielä siitä, että jokin aikaa sitten eräs vaateyrittäjä oli täällä aikamoisen loanheiton kohteena. Syyttömät...olkaa hyvät ja heittäkää ensimmäiset kivet...
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:25

Lainaus: Kuunsilta

noista nasevista kommenteista, joskus myös kannattaa silti miettiä, ettei tosissaan osu ketään vyön alle.

Tämä on nettikeskustelua, ei sen kummempaa. En tietenkään ketään halua toden teolla satuttaa. Jos haluaisin, niin siihen varmasti pystyisin, sen voin luvata.

Hauskaa, että täällä puolustetaan henkilöä, joka nimittelee toista typeräksi. Eihän sillä mitään merkitystä ole.

:-O
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:30

Lainaus: figurehead

On tyhmää sanoa, että joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön mut kyl se vähän niin taitaa olla.

Ei se aivan noinkaan ole, sillä kunnianloukkaukseen voi syyllistyä netissäkin. Toistaiseksi tässä keskusteluketjussa on henkilökohtaisuuksien tasolle menevään nimittelyyn syyllistynyt vain nimimerkki Iiriva, mutta hänenkään tekosensa ei todennäköisesti johtaisi rikostutkintaan, vaan käräjäoikeus jättäisi perusteet syytteelle mitättömiksi. Näin siksi, ettei nimimerkkiä voi nimitellä, sillä eihän kukaan teoriassa tiedä nimimerkin todellista minää. Tosin täällä on kuitenkin kuvani nimimerkkini yhteydessä, siinä mielessä asia ei olekaan aivan päivänselvä.

Olen kuitenkin niin suunnattoman jalo, etten edes harkitse syytteen nostamista.
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:33

Hauskaa, että täällä puolustetaan henkilöä, joka nimittelee toista typeräksi. Eihän sillä mitään merkitystä ole.

Näinhän se on. Toisilla on oikeus olla eri mieltä ja toisilla ei. Mut onhan se vähän outoa...Mut seurustelu on hyvä konsti kehittää sen asian ymmärrystä. Ja en edes uskalla alkaa pohtimaan asiaan liittyviä sukupuolieroja... ;P
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:37

Ei se aivan noinkaan ole, sillä kunnianloukkaukseen voi syyllistyä netissäkin.

No niinhän se on mutta ei nyt ehkä ihan näillä puheilla vielä rikoksen tunnusmerkit täyttyis, kuten mainitsit...
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:44
mutta mielipidevapaushan on olemassa, ja jos jonkun mielestä toinen on tyhmä, typerä, idiootti, mikä vaan, niin sehän on kanssa mielipiteen ilmaisua. ehkä siitä saisi jonkun 20 korvauksia jos sitä on vailla.
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:52
Aika vähän on kyl tosta armeijasta ollu puhetta viime aikoina...

Mut jos sitä pitää toista ihan suoraan idiootiks, tyhmäks tai vastaavaks ruveta kehumaan ni voiko sitä enää mielipiteeksi määritelläkään...?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit