Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.07.2009 13:59
Argh kun huomasin tämän vasta nyt kun on paljon hommia jotka pitäis saada ennen koulun alkua ainakin melkein tehtyä (mukana myös yksi mekko jota neulon). Ois se kiva jos ois kunto parempi. Oon 150cm ja 46kg että varsinaiseen painonpudotukseen ei ole aihetta.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 28.07.2009 16:41

Lainaus: DarkPrincess

Ois se kiva jos ois kunto parempi. Oon 150cm ja 46kg että varsinaiseen painonpudotukseen ei ole aihetta.

Terve asenne - kunnonkohotukseen olisi kyllä itse kullakin tarvetta... :/ Ei vaan ole jaksanut/ehtinyt.
  • Lähetetty: 26.08.2009 21:01
Miten mahtoi ihmisten projekti sujua?
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.08.2009 23:03
Näin pari kuukautta sen jälkeen kun karppiruokavalion lopetin niin toki pari kiloa tuli takaisin mutta pysyvästi lähti se viitisen kiloa
  • Lähetetty: 27.08.2009 09:10

Lainaus: Unholysacrament

Näin pari kuukautta sen jälkeen kun karppiruokavalion lopetin niin toki pari kiloa tuli takaisin mutta pysyvästi lähti se viitisen kiloa

Mainiota! Niinhän se vähän on että pysyviä tuloksia säilytetään ainoastaan elämäntavaksi aiotuilla muutoksilla, muuten kilot tuppaavat tulemaan vähittäin korkojen kanssa takaisin.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 27.08.2009 16:05
Ensivuoden ryhmän voisi perustaa JO heti tammikuussa niin sitten varmaan oikeasti kerkeäisi bikinikuntoon
  • Lähetetty: 27.08.2009 16:08

Lainaus: MustaHukka

Ensivuoden ryhmän voisi perustaa JO heti tammikuussa niin sitten varmaan oikeasti kerkeäisi bikinikuntoon

Totta! Kätevästi uudenvuoden jälkeen.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.08.2009 21:04
Mie yritän ens viikosta lähtien alkaa liikkua. Alkaakin tanssit ja aerobicit sun muut niin saan liikuntaa pari kertaa viikossa vois melkee sanoa et alotan uuden elämän ku täytän 18 :P (sunnuntaina siis synttärit ni siitä se lähtee).
Kunto edellee melkee romuna niin pitäis se saaha kuntoon samoin sit on paino noussu viime aikoina taas :/
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.08.2009 20:19
Nyt kun opiskeluni opistolla on alkanut niin pääsen toivottavasti paremmin vauhtiin tässä asiassa. Koulun hyviä puolia ovat säännölliset ruoka-ajat, monipuolinen ruoka, eri liikuntaryhmät ja kannustavat kämppikset. Niin ja tietenkin karkittomuus! : D Vaikka olen vielä alkutekijöissä niin oli jo muutama kilo lähtenyt :]
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.08.2009 22:23
Itse olin parhaassa bikini kunnossa kesäkuun lopussa, silloin olin yllättävän tyytyväinen ulkonäkööni. Nyt on tulut siihen pari senttiä lisää, mutta voin silti sanoa olevani toisaalta ihan hyvässä bikini kunnossa. Eli olen tyytyväinen menestykseeni Kiloja ei karissut mutta senttejä muutama..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit