Gootti.net

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.08.2013 16:00
Minä esiinnyin kyllä bikineissä useampaan otteeseen kesällä, jopa melkein tyytyväisenä omaan ruhooni. Mitään erikoisempaa en asian eteen lopulta tehnyt, fyysiset työt keväästä saakka vaikuttivat niin, että maha pieneni ja hauis kasvoi, eli varsinkin loppukesästä alkoi olla ihan mukavan timmissä kuosissa.

Nyt haasteena onkin se, että miten jaksaa pysyä aktiivisena ja terveellisenä kun ei tulekaan sitä 5 kertaa viikossa työpyöräilyä 11 km ja päälle vähintään kuuden tunnin ulkoiluheilumista. Kesällä söikin helteiden vuoksi vähemmän ja kevyemmin kuin syys- ja talviaikaan.

Mun ratkaisut asiaan ovat tuliterät juoksukengät (AH, ALENNUKSET!) ja chiliset tomaattisopat. Onko täällä muuten paljon aloittaneita lenkkeilijöitä? Miten pitkään teillä meni, että juoksu alkoi tuntua miellyttävältä alun hengästymisten ja kuolemantuntemusten jälkeen? Kävin pari päivää sitten testaamassa nuo uudet tossut ja hyi hitto, että tekikin pahaa. Odottelen sitä hetkeä kun 5 km menee ilman tuskia.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.08.2013 09:29
Enpä tavoittanut toivottua bikinikuntoa. Eipä silti, uusista bikineistä huolimatta ehdin rannalle koko kesänä yhteensä kolme kertaa. Jos sitä vaikka sitten ensi kesälle. On sentään tullut ihan lupaavaa ryhtiliikettä tehtytä ruokavalion osalta kesän ajan, voin hyvällä omallatunnolla sanoa että syön oikeasti terveellisesti mutta en nipottaen. Ensi viikolla alkaa uusi liikuntaharrastuskin, sitten näkee lähteekö rasva palamaan tiuhempaan tahtiin.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 30.08.2013 09:50
Paino ei ole laskenut, mutta kiinteytymistä on tapahtunut! Minulla on jopa lihaksia, olen sairastellut paljon vähemmän ja kaikenkaikkiaan tuo vuosia vihattu liikunta näyttäisi vaikuttavan lähinnä positiivisesti. Että kai tässä joutuu myöntämään tappionsa ja tunnustamaan että ehkä sitä kantsis harrastaa enemmänkin.

Housukoko on pienentynyt yhdellä ja paitakoko kahdella. Ensimmäistä kertaa sitten lukion olen ostanut jopa pari vaatetta, joiden kokolapussa on ollut numero 34. Enpä olisi ikinä uskonut niihin mahtuvani.

Kävin suurimman osan kesästä vesijuoksemassa vähintään kolmena aamuna viikossa. (Henkinen keski-ikäisyys FTW!) Lisäksi kävelin ja/tai pyöräilin kaikkialle. Bussia taisin käyttää kaksi kertaa koko kesän aikana. Niinä aamuina kun kävin vesijuoksemassa niin työpäivät sujuivat nopeammin ja olin muutenkin skarpimpi. Lisäksi ulkopuolisilta on tullut kommenttia laihtumisesta. Eipä siellä altaassa mun ja kaverini lisäksi juuri muita alle 60-vuotiaita ollut, mutta pakko kyllä suositella vesijuoksua. Siinä saa aika huomaamattaan yllättävän kovaakin treeniä ja pystyasennossa altaassa koheltaminen mahdollistaa kaverin kanssa höpisemisen, joten aika kuluu nopeammin. Tuota puuhaa olisi tarkoitus jatkaa nyt talvellakin, pitää vain siirtyä maauimalasta uimahalliin.

Seuraava projekti olisi saada loputkin pömppiksestä pois. Koska kunto alkaa muuten olla aika hyvä, niin uskoisin ongelmana ovat syvät vatsalihakset, jotka kaipaavat vielä treeniä. Hyviä laji-, liike- ja muita vatsaan ja erityisesti syviin vatsalihaksiin liittyviä vinkkejä otetaan vastaan.
  • Lähetetty: 25.09.2013 13:18
HIP HOI kaikki laihduttajat! Jos olette parisuhteessa, suosittelen eroamista. Sitten alkaa tupakki maistua, mutta ruoka ei. Unen vähyys ja pitkin yötä kohkaaminen, armoton ketutus ja itkeminen kuluttavat kaloreita myös urakalla. Kaiken tämän ravinnonsaannin vähyyden lisäksi tulee juostua jos jossakin ja kehitettyä itselle vaikka ja mitä tekemistä, että entinen sydänkäpynen unohtuisi mielestä.

SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI! TULEE HYVÄ MIELI JA ON JÄTTEKÜL!

p.s. Pyydän anteeksi jo etukäteen.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.09.2013 20:02

Lainaus: Marraskuu

p.s. Pyydän anteeksi jo etukäteen

Hahahahaaa, anteeksi.
Tarkoitukseni ei ole se, että luulet mun tuntevan jonkilaista huvittuneisuutta eroamisen johdosta, vaan tapa jolla esitit uuden laihdutus keinon on hulppea
Sai väkistenkin hymyn huulille ja naurahduksen suupielestä.
En vain pystynyt estämään sen äännähtämistä, vaikka viimeiseen saakka hampaita kiristellen ja naamaa väännellen yritinkin.
  • Lähetetty: 26.09.2013 01:37
Woohoo! Kiitos Funereal Soul. Ehkä tää että en syö ja heitän 'ttumaista juttua on mun keinoni selvitä tästä kurjasta tilanteesta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit