Gootti.net

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Abigor
  • Lähetetty: 29.10.2012 22:33

Lainaus: Giffirt

Vauhti on tosi hidas, mutta ehkä parempi niin.

Ellen väärin muista, suositeltu vauhti olisi joku max 1,5kg viikossa. Jos laihtuu rytinällä ne tulee todennäköisesti rytinällä takaisin, kuten itselläni on tullut.

Ja siis mä tiedän ilman päviäkirjojakin syöväni ihan ****sti liikaa ja liikkuvani aivan liian vähän. Mutta ehkä siitä olisi jotain motivaatio-apua nähdä se ihan paperilla? Jotenkin ihan hölmöä että tiedän kyllä niksit, mutta en noudata niitä.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.11.2012 12:42
Tänä vuonna painoa pudonnot 11 kiloa.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2012 17:11
Haluaisin vähän saada kiloja pois koska viime keväänä niitä tuppasi tulemaan useampi. En siis haluaisi kuin vähän pudottaa painoa. Päästä siis niihin entisiin lukemiin. Tuntuu vaan että mulle tuo painon pudottaminen on aika haasteellista ja vaikeaa. Olen aina tykännyt makeasta ja erityisesi suklaasta. Mulle on hankalaa usein hillitä itseni. Nyt kuitenkin onneksi tänä syksynä olen pystynyt siihen aika hyvin. Pitäisi vaan vielä jaksaa liikkua enemmän. Ehkä jopa laihtuisin jos muistaisin ja jaksaisin liikkua. Ei vaan erityisemmin huvita mennä tuonne ulos kun on pimeää, kalsaa ja kylmää. Pitäisi vaan ottaa itseään niskasta kiinni, mutta se vaan on niin vaikeaa :/
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.11.2012 18:27
Minulle ehkä suurin ongelma on se, että suurin osa urheilulajeista ovat mielestäni yksinkertaisesti vastenmielistä puuhaa. Hampaat irvessä olen yrittänyt yhtä jos toista. Pump, step, zumba, itämainen tanssi, nia ja mitälie on kokeiltu. Koitin pakottaa itseni ajattelemaankin näitä positiivisina asioina, mutta ei se pidemmän päälle tunnu kantavan. Minulle on jotenkin ihan vierasta kun ihmiset selittävät liikunnan jälkeisestä hyvänolon tunteesta. Itselläni hyvänolon tunne tulee ainoastaan siitä, että "jes, nyt se on ohi ja sain pakotettua itseni tähän". Vähän kuin olisi juuri kärsinyt läpi jonkun tosi inhottavan hammaslääkärikäynnin tjsp.

Vaeltaminen, maastokävely ja melonta ovat käytännössä ainoita liikuntoja joista olen tähän mennessä pitänyt oikeasti. Nekin ovat kuvioissa pitkälti vain lämpiminä kuukausina, joita Suomessa ei tunnetusti ole montaa. Pidän myös periaatteessa fyysisestä työstä. Olin kaksi viikkoa fyysisesti aika vaativilla arkeologisilla kaivauksilla ja olo oli ihan mieletön ja ja fyysinen haaste ei missään vaiheessa harmittanut, päin vastoin. Käytännössä nautin liikunnasta vain jos en miellä sitä liikunnaksi, vaan kyse on työstä tai luonnossa liikkumisesta tjsp. Kesäisin tämä ei ole juurikaan ongelma, mutta nyt kun talvi tekee tuloaan niin en tiedä mitä hemmettiä keksisi kun ajatuskin pumppiin menemisestä ällöttää, vaikka olen jo liikuntamaksunkin maksanut. Nrght.

Kiitos koululiikunta.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.11.2012 21:39

Kesäisin tämä ei ole juurikaan ongelma, mutta nyt kun talvi tekee tuloaan niin en tiedä mitä hemmettiä keksisi kun ajatuskin pumppiin menemisestä ällöttää, vaikka olen jo liikuntamaksunkin maksanut.

Oletko kokeillut kävelemistä? Sen mukana tulee talven myötä harrastetuksi myös kompurointia, liukastelua, kaatuilua, delaamista ja mälläämistä.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.11.2012 09:50

Lainaus: kuopassa

Oletko kokeillut kävelemistä? Sen mukana tulee talven myötä harrastetuksi myös kompurointia, liukastelua, kaatuilua, delaamista ja mälläämistä.

Pidän kävelystä, mutta valitettavasti ongelmana on tuo kompurointi, liukastelu, kaatuilu, delaaminen ja mällääminen. Ja se, että vaikka vielä onkin lämmin niin viimeistään tammikuussa ulos menee vain silloin kun on ihan pakko.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.11.2012 10:55

Pidän kävelystä, mutta valitettavasti ongelmana on tuo kompurointi, liukastelu, kaatuilu, delaaminen ja mällääminen. Ja se, että vaikka vielä onkin lämmin niin viimeistään tammikuussa ulos menee vain silloin kun on ihan pakko.

Itsekkin pidän kävelystä. Mulla ei ole sitä kompurointi yms. ongelmaa ollut, mutta talven myötä itsellänikin jää yleensä kävelyllä käynti melkein kokonaan. Tai kokonaan jopa. Inhoan talvea ja ainut valopilkku siellä onkin joulu ja talviloma. Muuten koko talvi tuntuu aika synkältä, kylmältä ja masentavan pimeältä. Pitäisi yrittää käydä talvisinkin kävelyllä edes vähän useammin. En sitten tiedä mistä saisin intoa siihen.
Kirjoittanut: Burana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.11.2012 02:55
Ite olen tähän mennessä laihtunut kivasti 12kiloa :3 Vielä 9 kiloa menemättä. Olen jo mielestäni ihan ok ja tosi paljon tullut itsetuntoakin lisää. Enää en sinänsä liho mutta junnaa paikallaan kun tulee sitä pitsaa syötyä välillä.. ja munkkia.. kakkua.. suklaata.. Kröh..
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.11.2012 09:42
Kokeilin tänään aiempia "motivaatiofarkkujani" ja voi luoja, nehän pyörivät jo päällä! Ei kai ihmekään, kun paino on kokonaisuudessaan pudonnut 78 kilosta sinne 65 paikkeille, farkkujen ostamisesta 6 kiloa.

Vielä kun pääsisi eroon ylimääräisestä löllöstä, niin olisi bueno. Lihaskuntokin alkaa olla kohdillaan. Tällä hetkellä teen voimatreeniä salilla 1-2 viikossa plus 2-3 treeniä aerobista (BodyCombat, sähly, BodyStep jne.). Pitäisi taas aktivoitua, lokakuu ja pimeys laiskistivat vähän liikaa ja viimeksi kävin salilla sunnuntaina.. Tänään menisin normaalisti combattiin, mutta aikataulu kusee. >___>

No, josko huomenna ehtisi.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2012 20:09
Ohooh. Oon tänä vuonna laihtunu 14kg. Toi 10 lähti hitaasti,ja 4kg parin viime-viikon aikana. Kun oon ollut aika kiireinen ja en oo kauheesti ajatellu syömistä ja muuteki unohdellu söydä. Niin ja oon liikkunu kuitenki aika paljon joka päivä,ku käytän pyörää/käyn lenkil jne. Laskin äsken huvikseen et paljon on kulutus ja ravitsemus miula ollu (ka tänää tajusin homman), tänään. Kulutus oli 3000 kcal ja itteni ravitseminen 436.. Huh,pitää syödä huomen vähän enemmä. Oon menossa kaverille pitämää tyttöjen iltaa,nii eiköhä myö jotai noutoruokaa tilata.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit