Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.07.2012 12:45

Lainaus: Usvatuuli

kunto ja lihasvoima on selkeesti parantunut vaikka koko ei olekkaan pienentynyt :P

ehkä ne läskit lähtee siitä sitten kertaheitolla hetken kuluttua
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.07.2012 14:00

Hienoa ja onneks olkoon !

Voi kiitos!

Asiaa auttanee nytt se että pari kuukautta sitten meitin taloyhtiöön tuli asukkaille ilmainen punttisali.

No ohhohh! Vau! Olispa kyllä hauska idea tännekin, ei tarvitsis erikseen lähteä minnekään.
Toisaalta tosin, jos ei tulis maksettua jäsenyydestä kuntosalille niin vois aika äkkiä jäädä kaikki muutkin jumpat, sun muut treenit pois ja jäädä pelkän saliharjoittelun varaan.
Omalla kohallani en oikeasti tajua noista laitteista sun muista mitään niin kävis varmasti pikkuhiljaa aika yksipuoliseksi treenaaminen. Nyt on hyvä, kun tulee kuitenkin treenattua suhteellisen monipuolisesti lihaskuntoa ja ryhmiä, noissa ohjatuilla tunneilla. Niin ja henkilökohtainen saliohjelma tehtiin mulle heti alkuun, opastuksella. Tosin senkin voisi jo pikkuhiljaa taas päivittää.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.07.2012 11:50
Työajat ja kesätekemisen paljous ovat syöneet liikuntaa aikataulusta pois melko tehokkaasti. Ja huomaamatta on taas tullut grillailtua vähän liikaakin... Ryhtiliikkeen aika, siispä jätän bussikortin lataamatta ja alan kävelemään työmatkat. Se kyllä syö aikataulusta pois reilun tunnin joka päivä, mutta saanpahan liikuntaa. Paino ei ainakaan saa lähteä nousuun, se on varma!
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.08.2012 17:17
Nyt on sairastelut ja biletykset vienyt voiton painonlaskun haaveilta. nyt en oo reissujen ja flunssailun johdosta päässyt punttisalillekkaan yli kahteen viikkoon ja rupee pikkuhiljaa v###tuttaa. No kuhan nää räkätaudin jämät tästä vielä lähtee niin maanantaina olis taas tarkotus mennä hikoileen oikeen urakalla. ruuan suhteen oon jo ottanut ruotuun palaamisen sillä kesän grillailut ja isännän loma on nyt ohitte, vielä kun sais tota alkoholin kulutustaan vähennettyä niin olis hyvä (no ei oo viikonloppu bileiltä loppua näkyvissä ihan heti :P )
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 05.09.2012 20:50

nyt en oo reissujen ja flunssailun johdosta päässyt punttisalillekkaan yli kahteen viikkoon ja rupee pikkuhiljaa v###tuttaa.

Oih, tuttu tunne. Kuulostaa ihan mun viime keväältä. Toivottavasti paranet äkkiä!
Itse tein vihdoin kaivatun ryhtiliikkeen ja riensin taas salille, zumbaan ja mihin lie riehuntoihin. Nyt ne läskit kadoksiin ja kunto nousuun.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.09.2012 19:06
Tänään piti lähteä zumbatunnille mutta iski päälle joku paniikkikohtaus enkä päässytkään menemään.
Kerpele. No, maanantaina sitten toiselle tunnille ja viikonloppuna lenkille.
Ehkä tällä menolla saan kroppani näyttämään edes siedettävälle ennen seuraavaa kesää..
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2012 09:32
Lällätän nyt täälläkin. Olen kesän aikana saanut painostanipois 8.3 kiloa.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2012 12:18
Mulla on kesän aikana lähtenyt 4,5 kiloa. Paskempi homma siinä mielessä, että kun vanhasta tottumuksesta tilasin hameen, oli koko L aivan liian iso ja nyt pitäisi sitten jollain ilveellä keksiä, miten tuota pirulaista kavennetaan.
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.10.2012 21:25
Sanalla sanoen on se nyt PRRKLE kun ei itsehilintä mukamas pelaa. Olen jo vuoden päivät - kauemminkin - koettanut laihtua, mutta hitto, askel vaan vie sipsihyllylle tai jonnekin vastaavaan mihin ei todellakaan pitäisi. Järkeilee kai, että jos mä nyt kerran lipsahdan niin liikun sitten enemmän... Ja sitten ei liikukaan. Tai oikeastaan, olen kyllä liikkunut, teen työkseni muuttoja. Mutta eihän sekään auta jos syö liikaa ja väärin - on tapanani syödä paljon ja kerralla eikä vähän ja usein.
Olen ihan järkevä ihminen, miten siis pystyn silti huijaamaan itseäni tällä lailla. Ymmärrän kyllä että teen väärin. Ja teen silti. Hullummaksi tämän tekee kai se, että toisella työpaikalla laihduin lähes 20 kiloa tuolla "järkevällä tavalla." Jostain syystä en silti osaa noudattaa tätä mukamas nyt?

No, jottei mene ihan negistelyksi / itsensä parjaamiseksi, ostin vajaa viikko sitten kuntopyörän jolla on kyllä tullut poljettuakin se noin 150-300 kaloria / 15 min-puoli tuntia päivässä (jos pyörään on luottamista, noin 10 kaloria minuutissa). Tosin en ole pitänyt lepotaukoja sen pelossa että ne venyvät pidemmäksi kuin päivän mittaisiksi. Mikä sekin on tyhmää, koska jalat valittaa kun eivät saa palautua kunnolla.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.10.2012 22:12

Lainaus: Abigor

Sanalla sanoen on se nyt PRRKLE kun ei itsehilintä mukamas pelaa.

Se muuten helpottaa pidemmän päälle. Aluksi ruokavalion tarkkailu tuntuu tuskastuttavalta, mutta siinä missä aiemmin allekirjoittaneen tuli syötyä roskaruokaa hieman liian helposti, niin nyt kun olen pidemmän aikaa elänyt oikeasti järkevällä ruokavaliolla niin ei tee enää edes mieli roskaruokaa. Ne kerrat kun olen erehtynyt esimerkiksi kebabia tai pitsaa syömään niin eipä se ole kauhean hyvin maistunut enää pitkän tauon jälkeen.

Ja Kiloklubia suosittelen itse. Maksuton nettipalvelu. Ei täydellinen, mutta itse olen tykännyt. Ruokapäiväkirjan tekeminen on aika silmät aukaiseva puuhaa. Helposti luulee syöneensä vähemmän kuin mitä oikeasti onkaan syönyt. Liikuntapäiväkirja sitten taas on ihan palkitsevaakin silloin kun sinne saa jotain. Onpahan joku paikka jossa voi hehkuttaa mitä kaikkea on saanut aikaiseksi, kun ei sitä kuitenkaan kukaan muu jaksa kuunnella.

Itse olen laihtunut yhden vaatekoon verran. Kiloja on nyt lähtenyt kuutisen. Vauhti on tosi hidas, mutta ehkä parempi niin. Lihaksia on selvästi tullut lisää ja pari kertaa on joku jopa huomannut laihtumiseni. Yay.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit