Gootti.net

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.01.2013 20:32
(Viesti poistettu.)
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.03.2013 15:19
Tämä on kovasti hiljentynyt, näemmä.

Mulla on kyllä olleet kaikki painonpudotus ja -kiinteytysaikeet aivan hyllyllä ärsyttävien tautien ja kiireiden vuoksi. Kiire sinällään on tekosyy, mutta kipeänä ei voi oikein lähteä lenkille. Onneksi en ole paria kiloa pahemmin ehtinyt paisua, kun ruokavalio on perusterveellinen kasvis. Löystymistä on kuitenkin havaittavissa ja ennen niin ihanat pakaralihakseni surkastuneet! Kyllä tästä ruhosta saisi kesäksi vielä kelvollisen kun nyt aloittaisi.

Haastan siis kaikki listaamaan tavoitteitaan jälleen kerran! Numeroita ei tarvitse näkyä, mutta joku musta valkoisella pitää ehkä suunnitelmaa ja tavoitteessa pysymistä kasassa?
Mun tavoitteet 1.6.2013 mennessä:

Painosta -5 kg, vyötäröstä ja reisistä -5cm. Ylimääräiset löysät pois, reisi- ja pakaralihakset takaisin timmeiksi.
Tupakanpoltto lopetettava myös bilekäytössä, viinan kanssa läträämistä korkeintaan kerran kuussa (nyt kun tuota holia on kulunut taas). Haluan myös kasvattaa voimaa ja kestävyyttä niin, että jaksan kesän alussa juosta 10 km lenkin ja tehdä 15 miesten punnerrusta. Siinäpä tavoitetta kerrakseen, mielestäni ei kuinkaan mitään ihan hirveän kriittistä.
Kirjoittanut: Burana (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2013 17:36
Noh, itse voisin ilmoittaa itseni mukaan Tällä hetkellä olen laihtunut jo 15kg! ja alaspäin menee koko ajan. Vai oliko se peräti jo 16kg jota olen jo laihduttanut o_o en pysy enää laskuissa mukana Enää noin 2kg mutta en ole varma tyydynkö siihen. Sen näkee sitten vasta Niin ja kesään mennessä koitan saada ne turhat 2kg poies. Saattaa jäädä hankalaksi aikaraja koska juhlia on tiedossa mutta yrittänyttä ei laiteta!
  • Lähetetty: 20.03.2013 09:29

Lainaus: Burana

Tällä hetkellä olen laihtunut jo 15kg!

Vau, hurja saavutus. Onneksi olkoon!
Pidä kuitenkin tolkku mielessä, ettei liikaa putoa.

Itsehän kävin äsken vaa'alla ja huokaisin syvään. Omaa vaakaa en onneksi omista, mutta aika usein käydessäni täällä vanhempien luona nousen moiselle, tosin tänä aamuna se oli virhe. Meinaa äkkiä omat tavoitteet kiristyä. Nythän on aamulenkkiaika..
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2013 19:20
Taas on viime mittauksen jälkeen pari kiloa tippunut
  • Lähetetty: 21.03.2013 14:05
Meikäpä kävi eilen hiihtämässä! Olen ihan pähkinöinä siitä fiiliksestä, minkä moinen toi. Yllättäen kouluvuosien traumatkaan eivät estäneet menoani - ehkä juuri siksi kun en laskenut kilometrejä. Ei kauheasti tietenkään harmita sekään, että se on äärimmäisen hyvää liikuntaa. Tällä menolla, jos jaksaisin pari kertaa viikossa käydä sivakooimassa, olisin tavoitteissa sutjakasti (ja sutjakkana). Happy days, mikä ei tietenkään gootille sovi.
Kirjoittanut: Hartmann (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2013 01:25
Nyt taidan aloittaa threadin innoittamana uudestaan laihduttamisen. Kärsin vain aikamoisesta tahdonvoiman puutteesta, pitää varmaan orjallisesti tulla tänne joka päivä ettei tule lipsuttua. Onkos mitään vinkkejä yleiseen mielenheikkouteen?
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.03.2013 23:47
Tee hommasta rutiinia.
Alkuunhan se on hankalaa tai ainakin mulle oli, mutta kun tekee siitä semmosen mielekkään rutiinin niin tulee hoidettua. Menee hyötyliikunnalla joten viikossa tulee väkisin vähintään 6 tuntia enempi vähempi monipuolista kestävyysharjoittelua ja joskus menee voimaharjoitteen puolelle.

Toisin sanottuna pidän noita pyydyksiä vedessä talviajat, Se keikka on pakko tehdä muutaman päivän välein kelistä riippumatta. Lumikelistä riippuen 3-5 tuntia menee per keikka.

Ja siinä hommassa näpit oppivat kestämään kylmää tai saa reuman.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2013 15:42

Lainaus: mlrd

Tee hommasta rutiinia.

Ja tee sellaista hommaa mitä on kiva tehdä. Lenkkeily tai salilla käynti on aika tunkkaista jos se ei innosta yhtään. Silloin sadepäivänä jää todennäköisemmin sohvalle kuin lähtee liikenteeseen
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.08.2013 16:22
Noooh, oliko joku ketjun "aktiiveista" piäkallopikini kunnossa kesällä? Itse en voi kehua olleeni, ei käynyt tämä sokeampien valaaksi luulema olento rannallla tänä vuonna. Enkä mene. Syyksi voisi mainita uimavaatteideni huonon kunnon ja lompakon vielä huonomman.

Olen tässä reilun vuoden aikana saanut painostani pois parisenkymmentä kiloa ja homma on ollut aika raskastakin aika-ajoin, mutta pienin askelin kohti keveämpää elämää ja toivon mukaan terveempää elämää.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit