Gootti.net

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.11.2009 15:50

Lainaus: Faith Black

Minä puhuinkin vain laihduttajasta (................)

Ei ollut tarkoitus kritisoida sinun viestiäsi, sillä olen samaa mieltä. Lisäsin vain oman kokemukseni, joka liittyi keskustelun aihepiiriin eli rintojen kokomuutoksiin. Tiedän itsekin etten kuulu tähän ryhmään jota sinä ja Heetteri kuvasitte. Ajattelin että edellisen viestini toinen virke olisi kertonut tämän. Pahoittelen viestiäni, joka oli ilmeisesti turhan epäselvä. Korjataan asia:

Minun rintani ovat selvästi suurentuneet lihomisen myötä. Aluksi ne mahtuiva käsiini, mutta nykyisin se on turha toivo. Väittäisin, ettei käteni ole hirveästi kutistunut vuoden aikana. Olen kuitenkin lihonut ylipainoon asti, joten minuun eivät päde samat oletukset kuin Xeniin tai muihin normaalipainoisiin.

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 26.11.2009 00:09

Lainaus: DeadlyNightshade

Ei ollut tarkoitus kritisoida sinun viestiäsi, sillä olen samaa mieltä.

En siis näin ymmärtänytkään, vaan päinvastoin, ajattelin oman viestini olleen epäselvä, ja puolestani yritin selventää sitä, mikä ei sitten ilmeisestikään ollut tarpeellista, enkä itsekään mitenkään hyökännyt sinua vastaan viimeisimmällä postauksellani. So no hard feelings.
  • Lähetetty: 26.11.2009 19:22
Eli kaksinkertainen väärinkäsitys, hohoho. Ich habe eine panzerwagen in meine lederhosen, thx.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.12.2009 23:39
P.S. Olen laihduttanut normaalipainon sisällä kilon poikineen. Tissit katos kokonaan.
Lihoin takaisin, eikä niitä vieläkään näe kuin ison lampun kanssa.
Kirjoittanut: Gallante (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.12.2009 00:00
Pidetään ens kesänä rantamiitti? Sopis hyvin skenen ympärillä pyöriviin stereotypioihin.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 02.12.2009 09:12

Lainaus: Gallante

Pidetään ens kesänä rantamiitti? Sopis hyvin skenen ympärillä pyöriviin stereotypioihin.

Hyvä idea! Bikineitä ja rantalenttistä!
  • Lähetetty: 02.12.2009 13:09
Iiih, pidetään se sateisena päivänä niin ei varmasti rusketuta! ;D
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 02.12.2009 18:40

Lainaus: Heetteri

Mulla onkin sopivasti kellukkeet ja uimarengas jo valmiina
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.12.2009 15:24

Lainaus: Heetteri

Joo! Ihana idea Mäkin tahdon mukaan

Oma edistymiseni on taas minimaalista mutta sekin on jo jotain! Olen ruvennut ihan tosissani nyt tekemään kotilattialla niitä punnerruksia, selkiä, vatsoja, kylkiä jne. Lisäksi ainakin tuntuu että olisin kiinteytynyt edes hiukan, vaakakin näyttää nyt kilon pienempää lukua kuin aikaisemmin. Pientä, mutta silti piristävää
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.12.2009 20:28

Pidetään ens kesänä rantamiitti

Saisihan sinne osallistua muutkin kuin laihduttajat? Voisin tulla esittelemään uusia hienoja lihaksiani ; D
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit