Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.11.2011 14:34

Lainaus: Heetteri

Onkos täällä kuutti.netissä muuten kiloklubilaisia?

Nyt pitää ihan tyhmänä kysyä kun en kiloklubin sivuilta moista saanut selville, onko se ilmainen palvelu? Voisin liittyä, näkisipä tarkemmin oman kehityksensä.

Itse olen hurahtanut HeiaHeiaan, sinne kun niin kätevästi saa asetettua liikuntatavoitteet. Mulle on ainakin helpompi lähteä lenkille tai puntille kun on tietty määrä viikossa täytettävänä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 03.11.2011 16:10

Lainaus: Marraskuu

Nyt pitää ihan tyhmänä kysyä kun en kiloklubin sivuilta moista saanut selville, onko se ilmainen palvelu? Voisin liittyä, näkisipä tarkemmin oman kehityksensä.

On, täysin ilmainen. Ja hyväksi havaittu!
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.11.2011 11:38
Heips ! Onhan täällä KK:laisia, liityin just äsken siellä kuljen Mustakuu nimimerkin alla.
Se on todellakin hyväksi havaittu väline painonhallintaan. Itse olen saanut parin vuoden siellä oleilu aikanani painoa tiputettua n.35 kg joten ehdottomasti suosittelen! Vielä olis muutamia kiloja kropan ympärillä hukattavaa elopainoa ja motivaatio melko nollissa tällähetkellä, varsinkin liikunnan osalta, mutta ehkä se taas jossain vaiheessa löytynee.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.11.2011 16:24
Minä en jostain syystä pysty rekisteröitymään Kiloklubiin. Kaikki tiedot kenttiin laitettuani ei vain mene yhtään mihinkään jatka-napista. Onko ollut samanlaisia ongelmia muilla? Kokeilen ehkä myöhemmin uudelleen, onnistuu tämä painon tarkkailu muutenkin mutta olis kiva kokeilla moista.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.11.2011 20:59

Lainaus: Marraskuu

Minä en jostain syystä pysty rekisteröitymään Kiloklubiin. Kaikki tiedot kenttiin laitettuani ei vain mene yhtään mihinkään jatka-napista.

Onko sinulla Mozilla Firefox? Itselläni ainakin oli tuo ongelma kertaalleen, kunnes Mozillasta tuli joku uusi päivitys. Sitten alkoi taas toimia.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2011 21:30
Ei tosiaan leipominen ja laihdutus sovi kauhean hyvin yhteen. Nooh, kyllähän tää tästä vielä paremmaks muuttuu. Käyvätkös muut täällä olevat kuntosaleilla?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.11.2011 08:37

Lainaus: Neminess

Käyvätkös muut täällä olevat kuntosaleilla?

Minä! Hankin joku aika sitten kuntosalijäsenyyden, ja olen nyt sitten ravannut salilla vähintään sen kaksi kertaa viikossa. Tykkään kuntosalityöskentelystä, vaikka moni tuttu tuntuu inhoavan sitä.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.11.2011 12:32

Minä myös. Yritän käydä kaksi kertaa viikossa, mutta välillä ei onnistu. Kuten tällä viikolla. Työvuorot kun on mitä on ja muutenkin ollut hirveästi mukamasti tekemistä niin sitten, kun on se pieni vapaa hetki niin ei jaksa eväänsä liikauttaa. En tajua mikä siinä on niin vaikeaa, kun aina salilla ollessa sitä miettii, että vitsit tää on mahtavaa ja kivaa. Kotona taas ei tuo mielikuva tule esiin.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.11.2011 10:57
Täällä yksi salihirmu myös!

Eilen kävin salilla ja tänään olisi tarkoitus lähteä uudestaan. Ostin 10 kerran salikortin, koska tulee kuitenkin käytyä jonkin verran. On viime aikoina jäänyt vähän vähemmälle, kun tenttisuma on painanut päälle, mutta nyt on pakko alkaa taas käymään, kun paino alkoi taas noudattaa noususuhdannetta.. (Kirottu Fazerin joulusuklaa ja Skyrim!)

Updatea sen verran, että vyötärö on 70 cm ja lantiokin kaventunut 101 senttiin, painokin pysynyt 69 kilossa Sen lisäksi kävin Changessa ja myivät mulle rintaliivit kokoa 65F. Joo, tiedän, ihan normaalia oikeesti, mutta kyllä se vähän säväytti.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.11.2011 12:10

Lainaus: DeadlyNightshade

kävin Changessa ja myivät mulle rintaliivit kokoa 65F

Changen koot eivät sitten ole millään tavalla verrannollisia muiden merkkien kokoihin, että hirmuinen brassailu f-kupin tisseillä kannattaa unohtaa. Muutenkin joku kuppikoko ei merkkaa vielä mitään kun tarkastellaan, miltä ne ryntäät sitten oikeasti siinä muun kropan jatkona näyttävät. Miesten hommia joku kokoluokituksien syynääminen.

Kävisin jos olisi rahaa, mutta en halua tässä työtilanteessa sitoutua huimiin kuukausimaksuihin ja myy-elämäsi-meille -tyylisiin järkyn pitkiin sopimuskausiin joilla halvimmat vaihtoehdot luonnollisestikin irtoavat. Kuntosaleilu olisi kyllä niin hauskaa... :/
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit