Gootti.net

Dieettigootit; Pääkallobikinikuntoon ennen hautaa!

Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.01.2012 18:44

Lainaus: BronzeRain

Sitäpaitsi, pääsin eroon aiemmin vaivanneista nukahtamisvaikeuksista.

Itellä aina paastolla on tosi vaikea nukahtaa ja uni on tosi "ohutta" ja heräilen. Kuulemma johtuu siitä että alitajunta tuntee että on nälkä vaikkei sellainen olo olisikaan ja tavallaan käskee mennä hakemaan ruokaa. Mutta hyvä ettei sulla ollut samanlaista (:
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.02.2012 20:32
Alotinpa itekin nyt laihuttamisen. Kuntopyöräkin tuli viimei ostettua, ehkä tänä vuonna jopa onnistuisi bikinikuntoon pääseminen.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.02.2012 09:22
Pitkästä aikaa vaaka näytty vähentyneitä kiloja, ehkä tässä olis toivoa päästä lopulta siihen normaalipainon sisälle. Parista hassusta kilosta olis sekin vaan kiinni mut voi vietävä kun ovat sitkeessä. Sairastelu toi siis melkein yhtäpaljon kiloja kuin joulu joten tässä sitä sit sahattu ees taas monta kuukautta. Onneks olen sentäs parantunut ja päässyt jopa sinne luistelemaan pariin otteeseen
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.02.2012 11:49
Tällä hetkellä on sellaisia tuntemuksia, että en pääse pääkallobikinikuntoon ennen hautaa, mutta kaipa sitä sitten haudassa viimeistään, hetken mädännyttyäni.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.02.2012 14:28
vatsamakkarat on tulleet jäädäkseen, mutta olen sinut niiden kanssa. itse asiassa ne ovat ihan hyvää seuraa kun olen yksin. joskus yritin epätoivoisesti laihduttaa, mutta eihän se mitään auttanut kun on syntynyt tukevamman muotoiseksi niin sitten on. Heräsin siinä vaiheessa kun syödessäni voileipää oli paha olo ja kauhea syyllisyys. mielummin vähän pläski kuin anorektikko. thats it. onnea kaikille painonpudotukseen, mutta pitäkää järki kädessä!
(tarkoitus ei ollut saarnata. noehkä kumminkin saarnasin. anteeksi.)
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2012 18:32
Laihdutan, laihdutan, valitettavasti antipsykoottinen lääkitys kuivaa suuta ja aina on jano, se nostaa painoa.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.02.2012 13:29
Poistin juuri kaapistani IKEAn säkillisen itse petosta. Pieniä vaatteita ja sitä rataa, sinne ne olisi ne pääkallo bikinitkin menneet jos sellaiset omistaisin. Liikunta, kun ei ole viime aikoina innostanut, syömisiäni yritän vähän tarkkailla, että homma ei menisi ihan naurettavuuksiin.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.02.2012 15:56

Lainaus: Nocturne

Poistin juuri kaapistani IKEAn säkillisen itse petosta. Pieniä vaatteita ja sitä rataa, sinne ne olisi ne pääkallo bikinitkin menneet jos sellaiset omistaisin. Liikunta, kun ei ole viime aikoina innostanut, syömisiäni yritän vähän tarkkailla, että homma ei menisi ihan naurettavuuksiin.

Tämä kuulostaa ihan erittäin tutulta. Itsehän kiikutin kirpparille puolet omaisuudestani, liian pieniä vaatteita – tosin joukossa on kyllä liian isojakin vuosien takaa. Mulle maistuisi koko ajan joku hiilarimättö, eikä liikkumassa ole tullut käytyä, vaikka se olisi niin helppoakin. Onneksi en omista autoa, niin matkat sentään taittuvat kävellen.
Eiköhän tästä kevään myöten helpota. Yritän ainakin uskotella itselleni niin.
Kirjoittanut: Usvatuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2012 18:16
vihii, olen sit ensimmäistä kertaa aikuisiässä niin sanotusti normaalipainon sisällä mut silti on pakko myöntää että keskivartalolla on edelleen varmaan 10 kg yhan ylimäärästä mössöä joten taistelu ihraa vastaan jatkuu.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2012 16:11
Löytyisiköhän täältä keltään hyviä vinkkejä syvien vatsalihasten treenaamiseen? Pitäisi saada ryhtiä kuntoon ja vatsaa kiinteämmäksi, mutta jostain syystä kaikki aiheesta löytyvät ohjeet ovat todella sekavia ja kummallisia.

Erityisesti videot ja kuvat ovat tervetullutta apua.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit