Gootti.net

Mistä haluaisit jäädä historiaan?

Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.06.2009 11:33

Lainaus: Bella

Olisi kuitenkin aika inhaa tulla poltetuksi roviolla :/

Mä luin että "ihanaa"...
Mä haluisin jäädä historiaan jostain ihan turhanpäiväisestä. Niin kuin esim..."Parhaimmat hiukset 2000-luvulla" tai jotain muuta typerää. Mä haluan ilmeisesti tällaiseksi turhaksi julkkikseksi joita Suomikin on pullollaan. Vau, enpä tätä kehtaisi missään kellekään ääneen sanoa. Virne.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.06.2009 00:22
haluaisin jäädä historiankirjoihin suomen taitavimpana leijalautailijana... vaan taitaa se jäädä unelmaksi, nilkka kun hajosi kaikkein pahimmin telaluusta ( ottaa kävellessä koko ihmisen painon vastaan)
niin saas nähä mikä on lääkärin tuomio, pitääkö lopettaa rakastettu harrastukseni,vai saanko sittenkin jatkaa...
Kirjoittanut: Puren Metallia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.06.2009 02:36
itse haluaisin jäädä historiankirjoihin pienten piirien arvostamana hämäränä kirjailijana. aika helposti tuo kyllä varmaankin onnistuisi jos "pieniin piireihin" laskettais oma perhe joka saattaisi tavallaan arvostaa jos jotain kirjottaisi.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.06.2009 12:03
No ihan vaan se riittäis että: "Tämä suuri Ninni, goottiaktivistina tunnettu Pimeyden ruhtinatar joka perusti Suomen suurimman gootti-ry:n ja täten toi yhteen alakulttuurinsa yksinäisiä edustajia ja jonka suurin saavutus oli menestyvä Dark Side-yökerho on nyt poistunut luotamme, mutta hänen viimeisiä sanojaan siteeraten: "En ikinä kuole kokonaan, jos niin luulette, niin sammuttakaa valot ja kutsukaa minua, niin minä saavun pimeydestä.""
Kirjoittanut: Yöntuuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2009 01:11
Haluaisin että minut muistettaisiin jonkin tulevaisuuden tuotemerkin perustajana. Jonkin sellaisen tuotemerkin, joka tunnettaisiin ympäri maailman ehdottoman korkeasta ja tarkasta laadusta. Tuote voisi olla jokin kulutustavara,automerkki tms. Mutta laatu ja pitkä käyttöikä olisivat punaisena lankana minun tuotemerkissä. Ja kun puhun pitkästä käyttöiästä, niin tarkoitan että tuotteen pitäisi vähintään kestää 30 vuotta. Tuote varmasti maksaisi enemmän kun muut, mutta varmasti löytyisi ostajia joille tinkimätön laatu ja perinteikkyys olisivat ostopäätökseen johtavia asioita.
Kirjoittanut: Misery94 (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.06.2009 01:19
Minä haluaisin jäädä historiaan hyvänä kitaristina
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.06.2009 10:53

Lainaus: Misery94

Minä haluaisin jäädä historiaan hyvänä kitaristina

Yhden rivin postaukset ovat joissain tapauksissa ihan ok, mutta on arvostettavampaa jos ainakin tälaaisissa ketjuissa, joissa olisi mahdollisuus vaikka kuinka pitkään vastaukseen, kirjoittaisi vähän pidempiä tekstejä ja perustelisi vastauksensa kunolla.
Kirjoittanut: Sistermoon (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2009 08:31
Minulla on ollut kauan samankaltainen haave... olisi kiva joskus löytää oma eepos kirjastonhyllyltä..
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2009 16:14
Haluisin että mut muistettaisiin klassikkoromaanista, biisistä tai Nobelin rauhapalkinnonvoittajana. Mikä tahansa Nobel toisaalta käy
Kirjoittanut: Selah (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2009 22:37
Omana itsenäni!

One-liner of a lifetime....
Miksi haluaisin ihmisten muistavan minut jonain muuna kuin sellaisena kuin olen ollut. Monesti suurmiehistä ja naisista jää heidän arkinen persoonansa saavutuksiensa varjoon ja täten henkilö itse ei jää muistoihin vaan heidän tekonsa. Tästä syystä ihan ihan itsenäni haluan tulla muistetuksi!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit