Gootti.net

Mistä haluaisit jäädä historiaan?

Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.09.2010 00:03
muusiikin tai pelin tekijänä. kumpaakaan en tee. peli puolella oikeestaan vasta ideoita.
Kirjoittanut: Mae Angela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.09.2010 01:52
Hmm tämä on hyvin vaikea kysymys.
Itse pyrin saamaan taiteella joko sarjakuvamuodossa tai elokuvamuodossa arvostusta maailmalla.
Eli joko elokuvatuottajana tai sarjakuvaheppuna
Kirjoittanut: mrpsychopatic (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.09.2010 02:37
Oishan se siistiä jäädähistoriaan jonain kaameana kapinallisena,joka on isojen mellakoiden takana
Taide on kans semmonen mkä ois jees.

Joo-o pitäsköhän alkaa reenaamaan näitä
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.09.2010 08:35
Kirjailijana tai jonain muuna. Sanoihin liittyvää.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.09.2010 09:07
Mulla ei oikeastaan ole haaveita jäädä mitenkään historiaan. Pikemminkin toivon, että jäisin nyt eläessäni ihmisten mieliin sellaisena mikä oikeasti olen. Musta kuulemma saa varsin helposti kuvan, että olen ylimielinen ja viileä, ja se johtuu varmaan siitä, että mulla on tapana tarkkailla uusia ihmisiä. Monet, jotka ovat sittemmin tulleet tutuiksi, ovatkin sanoneet, ettei ikinä uskoisi miten inhimillinen ihminen kaiken sen viileyden takana piileekään Eli koitan panostaa enemmänkin olemassaoloni aikaiseen vaikutelmaan, kuin sen jälkeiseen.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2012 19:52

Lainaus: Selah

Monesti suurmiehistä ja naisista jää heidän arkinen persoonansa saavutuksiensa varjoon ja täten henkilö itse ei jää muistoihin vaan heidän tekonsa.

Indeed, mietitään vaikka Hitleriä. (sori, tuli ekana mieleen)
Kaipa miekin mielummin haluaisin ihmisten muistavan minut sellaisena kuin olen/olin sen sijaan että muistaisivat vaan että se teki sitä ja tätä ja tuota. Näistä tekemisistäni voitaisiin todeta että "Se kulki digijärkkärimukana kaikenlaisissa goottitapahtumissa"
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2012 20:18
Jotain musiikkiin liittyvää varmaan.
Toisaalta en haluaisi olla mikään henkilö jonka kaikki muistaa koska "se teki sillon seitkytluvulla sen yhen levyn ja oli siinä ja siinä ohjelmassa" ja sitten pidetään sivistymättömänä ihmisenä jos et tiedä kuka tämä henkilö oli.

Lainaus: Kalmankoura

Kaipa miekin mielummin haluaisin ihmisten muistavan minut sellaisena kuin olen/olin sen sijaan että muistaisivat vaan että se teki sitä ja tätä ja tuota. Näistä tekemisistäni voitaisiin todeta että "Se kulki digijärkkärimukana kaikenlaisissa goottitapahtumissa"

näin.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2014 01:14
Hieno aihe, lisätään oma inputti:

Jonkinsortin kylähulluna varmasti olisi mahtava jäädä legendana elämään ihmisten mieliin ja sanoihin. Muttei musiikillinenkaan menestyminen pahitteeksi olisi. Esimerkiksi ihmiset kommentoivat: "Toihan rakensi siitä romulaarista sen niiiiin siistin jutun joka teki mahtavia asioita" tms.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2014 15:01
Jos saa haaveilla, niin tahtoisin ihmisten muistavan minut hyvänä laulajana ja artistina. Harmi vain, että se ei ole mahdollista, minä kun en osaa laulaa pätkän vertaa, enkä liiemmin ymmärrä musiikin teoriasta hölkkäsen pöläystä.

Sen sijaan hieman realistisempia haaveita voisi olla se, että jos porukka muistaisi minut tanssijana tai sitten ihan tylsästi vain ammattini osaajana..
Kirjoittanut: Panzergoat (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Panzergoat
  • Lähetetty: 12.04.2014 16:16
Elokuviin olis kiva päästä tekemään miekkailukoreografioita ja näin yleisestikin opettaa miekkailua. Siitä olis kiva jäädä historiaan ihan vaikka vaan näin Suomen sisällä. Ulkomaille asti jos pääsisi niin toki olis hienoa olla yhtä tunnettu kuin Bob Anderson, herra joka mm. LoTR-elokuviin on opettanut näyttelijät miekkailemaan sekä ollut alkuperäisissä Star Wars-elokuvissa Darth Vaderin puvussa miekkailemassa ja tehnyt koregrafiat niihinkin elokuviin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit