Gootti.net

Mistä haluaisit jäädä historiaan?

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2009 10:00

Lainaus: Ninni

"Tämä suuri Ninni, goottiaktivistina tunnettu

Tuo goottiaktivisti kuvaa mielestäni sinua aika hyvin jo nyt, kun touhuat niin paljon joka suuntaan kaikkia "goottijuttuja".

Itse haluaisin perustaa parhaan goottibaarin ja -yökerhon. Siellä olisi sitten dj:tä paljon ja Synapsi -henkisiä bileitä ja vaikkapa teemailtoja. Kehittelisin myös jonkin oikein "synkän ja gootikkaan" drinkin, josta tulisi tosi suosittu ja aikanaan ehkä jopa suurenkin yleisön tiedossa oleva klassikko. Tuollaisen perustajana & omistajana haluan jäädä historiaan. Jos realistiseksi ruvetaan, tuo on kyllä todella iso ja haastava juttu. Suomessa ei taida olla markkinarakoa, olisikohan ulkomaillakaan. Lisäksi taloustilateen pitäisi parantua paljon. Onhan minulla tosin muutenkin matkaa tuohon.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 16.06.2009 21:14

Lainaus: Little Vampire

Jos saisit itse päättää mistä sinut muistettaisiin ja mistä jäisit historiaan niin mitä haluaisit sen olevan? tai kuka jo historiaan jäänyt ja tunnettu henkilö haluaisit olla tai olisit halunnut olla? Kertokaa ihmeessä se voi olla mitä vaan

Hyviä kysymyksiä. Haluan jäädä historiaan jonain hyväntekijänä tai pahantekijänä, josta tuhannen vuoden päästä kerrotaan tarinoita ja josta tehdään lauluja. Olisi hauska jos nimettäisiin nimenomaan heinäkuu oman nimeni mukaan niin eräs Julius tuolla haudassa kääntyisi haudassaan. Myös lebensraumin hankkiminen Suomelle vaikkapa Ruotsin suunnalta voisi olla tosi siisti juttu.
Kirjoittanut: Neophyte (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.07.2009 15:43
Haaveenani on tehdä musiikkia ja koskettaa sillä ihmisiä, sanoituksellisesti ja musiikillisesti. Olisi upeaa kuulla, että musiikkini olisi pelastanut jonkun ihmisen.
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.07.2009 19:20
Tahtoisin tulla muistetuksi suurena vaikuttajana, joka herättiihmiset ja pelasti maailman. Tai njääh, kuulostaa liian suurelta hommalta. Ehkä jonkinsortin seksisymboli olis kivempi pesti. Tai tosi-tv tähtönen. Tai poliitikon ex-muija.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.07.2009 21:49
Itse haluaisin jäädä historiaan ihmisenä, joka sai kaikille eläimille parempaa ja inhimillisempää kohtelua,ja vielä" eläinten ehdoilla" .
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 15:20
Jäisin historiaan mahtavana laulajana, joka on saanut suuret ihmismassat itkemää ja nauramaan.
Kirjoittanut: tharanthiel (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 15:38
Tuli vähän outo olo kun luin nää teidän jutut.. Ensimmäinen idea mikä mikä ny tuli oli aikalailla.. noh.. ei lähelläkään samaa sarjaa aiempien juttujen kanssa (paitsi jos missasin jonkun )

Haluaisin jäädä historiaan tavalla tai toisella ja tiedän miten jäisinkin melko mainiosti, ja päätyisi aikalailla heti uutisotsikoihinkin muttah muttah
Olisihan se mukava jäädä historiaan jostain positiivisesta mutta kun ne melkolailla unohtuu...

Hirviöt muistetaan. '
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.08.2009 00:50

Lainaus: tharanthiel

Haluaisin jäädä historiaan tavalla tai toisella ja tiedän miten jäisinkin melko mainiosti, ja päätyisi aikalailla heti uutisotsikoihinkin muttah muttah

Leiki vaan ajatuksella, mutta teoistasi saat kuitenkin vastata.
Kirjoittanut: PuzzleMind (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2009 22:14

Lainaus: mlrd

Toivottavasti ja todennäköisesti en jää historiaan mitenkään, ja se on hyvä.

Itse olen hiukan samalla linjalla. En välitä jäädä ollenkaan historian kirjoihin.

Itse näen maailman pilaantuneena, tuhottuna ja saastutettuna ihmisten tekojen takia. Enkä usko, että meno muuttuu mitenkään ja tuho tulee olemaan suunnaton. Ahneus ja itsekkyys ohjaa ihmiskuntaa, hävittäen kasvit ja eläimet edestään ja lopulta syöden itseään.
Tavallaan "häpeän" kuulua ihmiskuntaan samalla tavalla kuin esimerkiksi kaveri voi möläyttää jotakin tuntemattomille ja sitten saa hävetä silmät päästään. Sen takia en koe haluavani jäädä mitenkään historian kirjoihin.
... oho, taisi mennä hiukka aiheen sivuun, pahoittelen.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.09.2009 09:38
Minä haluan jäädä historiaan siitä että vedän aivan uskomattoman kovan keikan bändini kanssa jota minulla ei vielä ole Tuskan päälavalla ja kansa sekoaa täysin! Minä laulan ja soitan haitaria (joka on kytketty kitaravahvistimeen ja säröjen pitää olla helvetilliset), ja bändissä on basisti sekä rumpali. Haitarista lähtee todella nyrjähtänyt ääni kun sen kytkee säröpedaalin kautta kitaravahvariin
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit