Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.11.2011 21:37
Noh mitä sitä haluais muuttaa? ää haluaisin olla rajattomampi ihminen semmonen jonka on ihan helvetin helppo tuosta vain tutustua ihmisiin. mutta kappas ei se oo nii helppoo vaikka oonki puhelias ni lähinnä vaan oman porukan keskuudessa ko tiiän et vaikka kattovatki aina oudosti ni ne sentää on kavereita hehheh. ja tietysti stressaamisen ja pessimistisyyden tilalle pikkasen lisää itteluottamusta ja positiivisuutta ei ny mihkää kusipäisyyteen asti. Tosin riippuu pitkälti päivästä että ajatteleeko asiat positiivisesti vai vetääkö kaike negatiiviseks. Ja toki kelpais sellanen jatkuva asenne kaikkeen mitä tekee että kerran eletää ja eläis joka päivän niinko viimeisen. sekää ei oo miköö helppo käytännössä ja sitä huomaa että viikko hurahti taas istuen koneella ja vahtaamassa telkkaria Lol ja viä jotai pinnallista ni maha vois olla piänempi ja iho parempi ja dkfdjgjgkjgjgjer anksttttt
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.11.2011 18:30
Tahtoisin olla sosiaalisempi henkilö. En oikeasti osaa olla puhelias ja rento kuin joko humalassa tai sitten luotettavien tuttujen parissa. Näin on ollut oikeastaan aina ja alkaa pikkuhiljaa tympimään tämä ujous ja saamattomuus. Jonkun verran olen onnistunut sosiaalista elämää haalimaan, mutta olisihan se mukavempaa olla puhelias ja tuntea enemmän ihmisiä.

Itseluottamustakin olisi kiva saada lisää. Ja terve itsetunto olisi myös enemmän kuin jees.
Voi hitsi, nyt kun alkaa miettimään, niin tätä listaahan voisi jatkaa vaikka kuinka pitkälle.
Jääköön nyt kumminkin näihin kolmeen seikkaan.
Kirjoittanut: abraxas (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 20.11.2011 11:22
Luonnettani, jos voisin, mut vaikka muuttuisin niin muiden mielest oon aina vaan samallainen luonne....
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.11.2011 11:50

Lainaus: Azrael

Tahtoisin olla sosiaalisempi henkilö. En oikeasti osaa olla puhelias ja rento kuin joko humalassa tai sitten luotettavien tuttujen parissa. Näin on ollut oikeastaan aina ja alkaa pikkuhiljaa tympimään tämä ujous ja saamattomuus. Jonkun verran olen onnistunut sosiaalista elämää haalimaan, mutta olisihan se mukavempaa olla puhelias ja tuntea enemmän ihmisiä.

Itseluottamustakin olisi kiva saada lisää.

Tuossa on myös oma puutelistani. Jos olisin itsevarmempi, olisin luultavasti taitavampi sosiaalisissa tilanteissa.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.11.2011 16:55
Tahdon uuden leuan ja hankin sen : D.

En ole enää kauaa kalkkunaleuka.

Olen kokonaan luovuttanut sosiaalisuuteni suhteen, minusta ei tule koskaan "normaalia". Ihmiset eivät ymmärrä minua enkä minä muita ihmisiä.
Kirjoittanut: Plastic (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2011 17:50
Liityn antisosiaalisiin. Tai, ei kyse ole siitä etten viihtyisi ihmisten kanssa, tai että olisin erityisen ujo, olen vain huono pitämään ystävyyssuhteita. Tai jotakin. En osaa solmia ystävyyssuhteita, jotenkin jään ihmisten kanssa aina tuttu-asteelle, mikä on tavallaan tylsää. Tietäisinkin, mikä siinä on, niin ehkä osaisin tehdä asialle jotain?
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2011 21:03

Lainaus: Plastic

En osaa solmia ystävyyssuhteita, jotenkin jään ihmisten kanssa aina tuttu-asteelle, mikä on tavallaan tylsää.

Onpas tuttua. Mut aina ei välttämättä oo ittessä' kuiteskaa vika vaikka olisiki ujo, riippuu paljo siittä toisestaki osapuolesta että onko se valmis pitämään myös yhteyttä:s mua ainaki rupee nyppii jos itte joutuu aina pitämää yhteyttä ja jos lopettaa ni naps koko juttu oli siinä. Tosin ittekki olen joskus laiska aloittamaan keskustelua mut se ei tarkota sitä et en ikinä alottais. Riippuu paljo mielentilasta. Varsinki jos ei tunne hyvin nii yhteydenpito pitäs olla molemminpuolista tai niin ettei tuntus et on ittestä kii koko mahdollinen kaveruus.. Tietysti joskus senki takia jää helposti tuttu tasolle kun ns. oma maailmannäkemys, ajatukset, aatteet, arvot sun muut eroo niin paljo toisen ei välttämättä toisten kans tulee juttua viä enemmänki silloin.. Tai jos muuten vaan ei oikeen taho syntyä mitää syvällistä tai tunnu olevan mitöö yhteistä ni helposti se kuihduttaa vaan hyvänpäivän tutuks välit:s Joten ei kait se aina oo ittestä kii. Vaik ujous kyrsii muaki. Mut se tarvis vaan nii pirusti tahdonvoimaa et pääsis eroo siittä. Tosin se riippuu paljo toisestaki ihmisestä, jos se vaikuttaa siltä et sitä kiinnostaa vaikka en aina puhuiskaa ni kyl semmoselle onki helpompi puhua ku ihmiselle joka ei näytä mitää kiinnostuksen merkkiä
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.11.2011 15:05
Sinänsä tajuan että olen ihan hyvä näin mutta kaipaisin silti pari kiloa vyötäisiltä ja pehvasta pois, sekä pitkät hiukset joista haaveilen.
Itsehillintää kaipaisin runsaasti lisää ja olisi kivaa olla vähemmän helposti melankoliaan vaipuva. (oma moka kyllä.) Pessimistinä on hyvä olla, pessimistit on realisteja. Mä en kestäis jos koko ajan leijuisin pilvissä ja sitten kun vaikka joku läheinen kuolisi (yms yms) se tuntuisi ihan maailmanlopulta kun ajattelin vaan että eläisi ikuisesti.
Siis kyllä: Pessimisti on rajoitetussa määrin fiksua!
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2011 10:13
No ulkonäöstä muuttaisin..Kaiken. Painoa pois ainakin 10kg, isommat silmät, sirommat jalat, pienempi nenä..

Luonteen puolesta se turha ujous ja pessimismi vois poistua.
Yksin vaikka kaupungilla liikkuessani/kaupassa käydessäni tuntuu, että jokainen ihminen tuijottaa ja arvostelee. Ehkä se huono itsetunto ja pelko tulee lapsuudesta ja koulukiusaamisesta. En vieläkään usko ja ymmärrä, miten joku voi sanoa minusta jotain positiivista ilman taka-ajatuksia, tai sitten kyseinen henkilö valehtelee.

Pelkään joskus ihmisiä ja olenkin yli-miellyttävä ja kiltti, tosin kiitosta en saa juuri koskaan..
Hermostun helposti joka vaikeuttaa ihmissuhteiden ylläpitoa. Olen temperamenttinen ja sen takia en omista ystäviä. Myös negatiivisuus varjostaa elämääni.

Siis surkea ihminen kaikinpuolin.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.07.2012 00:05
No en ulkonäössä muuttaisi oikeastaan mitään, mun mielestä on kivaa olla vähän ruma ja lyhyt.
Asia jota muuttaisin on puhuminen. Puhun liikaa ja liian kovaa. Siis jos ollaan isolla porukalla jossain niin en varmaan sano mitään paitsi jos kysytään ja vastailen kysymyksiin 1-3 sanalla. Mutta sitten kun olen kahdestaan jonkun kaverin kanssa niin päläpäläpälä se puhe ei vaan lopu.
Olen monesti sanonut ihmisille että minulle saa huutaa että "NYT SAATANA TURPA KIINNI!" jos jatkuva höpötys häiritsee.
No minulle vastataan aina että "ei se haittaa on kivaa kun sä puhut, sul on iha hauskat jutut". Sitten myöhemmin kuulee miten puhuvat paskaa koska "se yks ei ***** vaan osaa olla hiljaa".
***** että häiritsee tämä. Nyt olen miettinyt tätä asiaa ihan liikaa ja sen seurauksena en viitsi mennä mihinkään enkä puhua kenellekkään etten vain ärsyttäisi ketään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit