Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: DarkAngel
  • Lähetetty: 30.12.2012 22:47
Haluan kalpeamman ja sileämmän ihon, siromman nenän ja luonnostaan mustat hiukset. Mulla on luonnostaa blondit hiukset ja oon saanut laittaa YHDEN mustan raidan! VAAN yhden. Olisin tietty halunnu värjätä kokonaa, mut äiti sano et "katotaa sitte kun täytät 15..." Enää 2 vuotta ja 350 päivää. Jee. Ja tuli viel mieleen, ne Terävät kulmahampaat. Se olis siistii.
Kirjoittanut: Nyxeria (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.12.2012 23:19
Kalpeampi sileämpi iho ilman finnejä sun muita epäpuhtauksia, mustat suorat hiukset (väriaineille olen allerginen, ja nämä korkkiruuvit eivät oikein tahdo suoristua), nenää hieman sirommaksi, tai vähemmän perunaksi

Ja sitten tietysti nämä terävät kulmahampaat ja verenhimot on oma lukunsa, ei saa unohtaa
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2014 22:16
1)PITUUS: Haluaisin olla pitempi, koska olisin cool ja voisin tehdä mallintöitä.
Teen kuvauksia harrastuksena, mutta en voi tehdä mallintöitä koska olen vain 162cm!

2) TATTOOS AND PIERCINGS: Elikä tämmöstä...siis mähän voisin sitten vanhempana hankkii niitä, mutta se pysyvyys pelottaa. Jos joku kuva ei olekkaan niin ihana enää vuosien jälkeen niin Oh, shit! Tatuoinnit on kyllä ihania, mutta
Fake lävistykset olisi varmaa hyvä homma mulle, right?

ps, don´t judge me!
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2015 15:24
Hiuksiin olen tekemässä muutosta. Värjään kirkkaanpunaiseksi ja leikkaan otsatukan takaisin. Ostan kihartimen että saan nätit kiharat välillä
Lävistyksiä ja tatuointeja on tulossa kunhan saan rahaa. Angelbites ja septum ainakin pitää käydä ottamassa.

Muuta en muuttaisi itsessäni. Olen tyytyväinen naamaani. Kropan kanssa on ongelmia, vuosien anoreksian takia en tiedä olenko nyt läski vai en.
Kirjoittanut: Karma (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2015 21:04
Kalpeampi ja sileämpi iho, sirompi nenä ja kroppa saisi olla kiinteämpi. Haluaisin kovasti myös muutaman tatuoinnin ja lävistyksen!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit