Gootti.net

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.11.2006 14:54
hieman pinnallisempi puheenaihe... eli tahtoisitko muuttaa itsessäsi jotain?

itse haluaisin muokata ulkonäköäni: tahtoisin olla pieni ja siro... /
myös komeampi hiuspehko kelpaisi.

olisi mukava olla myös sanavalmiimpi yksilö. en ikinä keksi mitään fiksua sanottavaa - varsinkaan uusien ihmisten aikana.

sekä olisi mukavaa olla hieman vähemmän pessimistinen.
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.11.2006 15:17
Itse haluaisin olla sirompi. Hiukseni ovat nykyään liian ohuet (ehkä värjäys ei tee hyvää). Ja tietty voisin olla luonteelta hieman kiltimpi (pelattiin kavereiden kanssa erästä peliä ja kaikki sanoi että huonoin puoleni on ilkeys) Ja voikun jaksaisin kasvattaa pitkät kynnet.... Pinnallisuuksia löytyy minultakin!!!

Ja muuten, pessimistinä on hyvä olla. Ei pety niin helposti!
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2006 15:20
Haluisin tosi hyvän ja kalpeen ihon. Sellasseen ettei tartteis käyttää meikkiä. Eihän mulla mitään finnejä oo nytkään, mutta en vaan ole tyytyväinen.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2006 16:02
Lainaus: mayfair olisi mukava olla myös sanavalmiimpi yksilö. en ikinä keksi mitään fiksua sanottavaa - varsinkaan uusien ihmisten aikana.

Täsmälleen samaa mieltä. Suorastaan häpeän itseäni aina jälkikäteen, kun mietin mitä kaikkea olisinkaan voinut sanoa varsinkin niiden vähemmän tuttujen ihmisten kanssa kun juttelee.

Ja ulkonäköön liittyviä asioita, niin pituutta haluaisin hieman lisää, sekä pidemmät hiukset! Ja kyllä se täydellinen ihokin olis ihan jees.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.11.2006 16:16
haluaisin kymmenen senttiä pidemmät hiukset ja tuuheammat myös (mulla on kai vähän hiuksia o.O)
voisin olla viisi kiloa laihempi ja kymmenen senttiä lyhyempi, niin että voisin käyttää kymmensenttisiä korkkareita ja olla silti tämän pituinen

...pinnallista...
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 17.11.2006 17:04
En mitään, olenhan täydellinen.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 17.11.2006 18:16
Mä oon 170 cm pitkä, mut haluisin olla pidempi, ne näytösmallinduunitkin tyssäs 10 vuotta sitten siihen, et olin 2 senttiä liian lyhyt!
Mä nyt aika käytän korkeita korkoja/paksuja pohjia joista tulee 10 senttiä lisää, mut kuiteskin....
Ja kaikki valittaa mulle et oon muka liian laiha!!! Avomies valittaa joka päivä et kylkiluut ei sais näkyä rinnan läpi ja yks foorumilainenkin sano mun olevan luuta ja nahkaa. Painoindexin mukaan oon lievästi alipainoinen, mutta kyllä sitä läskiäkin löytyy, nimittäin reisistä! Oon aina ollut saman mallinen, vaikka söisin kuinka, kaikki kerääntyy vaan tonne lantion alapuolelle, mitään ei tuu yläkroppaan, minkä sille voin? Eli yläkroppaani oon suht tyytyväinen, mut reisiläskeistä haluun eroon! Kenenkään mielestä mulla ei siellä reisissäkään oo mitään ylimääräistä! En oo ikinä kärsiny mistään syömishäiriöistä, mulla on ihan todenmukainen ja terve kuva vartalostani. Painan tällä hetkellä 54 kiloo, vuosi sitten saavutin jo sen 52 joka on omasta mielestäni täydellinen. Avomies lähinnä pakkosyöttää mua nykyisin
Mitään silikoneja en huolis ikinä, oon tyytyväinen siihen, et oon pienirintainen, eivätpähän sit vanhempana roiku mahassa asti kun ovat tällaset Jos mulle joku kauneusleikkaus tehtäis, leikkauttaisin palan pois silmäluomistani et liikkuvaa luomea näkyis enemmän. Sen takia haluan ne kulmatkin sheivata taas, et näkyis luomee edes vähän.
Kirjoittanut: Haudattu Banaani (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.11.2006 18:34
Haluaisin vaalean, kuolleen näköisen ihon, sinertävät huulet, luonnostaan mustat hiukset, punaiset silmät, olla sirompi, olla pidempi, pidemmät hiukset ja hienompia vaatteita. :>
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.11.2006 19:08
Lainaus: Henna Suorastaan häpeän itseäni aina jälkikäteen, kun mietin mitä kaikkea olisinkaan voinut sanoa varsinkin niiden vähemmän tuttujen ihmisten kanssa kun juttelee.

No , mä välillä häpeän kun en voi pitää suutani kiinni. Mun on aina pakko lörpötellä kaikenlaista, oli sitten tuttuja tai tuntemattomia. Toisaalta, en haluaisi sitä muuttaakaan.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2006 19:14
Haluaisin enemmän itsehillintää.
Olla laihempi, pituuteeni olen tyytväinen (156cm)
Huomattavasti (puoli metriä) pidemmäthiukset.
Olisi myös jees olla rikas.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit