Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2006 17:41
Mjaa-a. Minä olen niin tottunut itseeni, että en muuttaisi itsestäni loppujen lopuksi mitään. Kaikkea voi aina korjailla itekseenkin.
Meikkiä naamaan ja heti näyttää nassu paremmalle. Hame päälle, niin ei reidet löllötä koko kansan nähtävänä. Pitkät kynnet niin nakkisormetkin näyttää pitemmälle.

Tai no, jos oikein pinnistää, tahtoisin ymmärtää, mitä ne opettajat haluavat minun kertovan niille koevastauksissa ><'
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2006 22:55
Haluaisin muuttua sen näköiseksi etteivät naiset vihaisi minua.

Tahtois vaan saada edes mahdollisuuden löytää joku kiva tyttö. Kaikki katsoo vain kuin viallista sikaa ja monet keksii mielenkiintoisia haukkumasanoja.

Kavereilla ongelma etteivät naiset jätä niitä rauhaan, mulla ongelma se kun kukaan ei edes anna mulle mahdollisuutta.

Yksin vaan, aina, hautaan saakka.
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2006 13:57
Itse en ole ikinä katsonut kahta kertaa sellaisia miehiä, jotka ovat sosiaalisesti suosittuja ja aattelevat olevansa hyvännäköisiä.

Et ole mun mielestä missään nimessä ruma, ja uskon että kaikille on joku olemassa.

Varo oikeesti ettet aivopese itteäs tohon "yksin aina" mottoon.

Miä nimittäin aivopesin itseni kaksi vuotta sitten itteni sellaseen ajatteluun että "kaikki miehet on sikoja eikä ota mua vakavissaan,mun kuuluu olla yksin". Sitten kun tapasin baarissa yhden mukavan miehen niin torjuin sen ton mun ajattelumallin pauloissa. Ja lopulta harmitti ihan ******* kun tajusin miten erilainen se oli ja miten kiinnostunut se oli musta aidosti ihmisenä. Nyt ollaan yhdessä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.11.2006 17:06
Mulla sellai ongelma, että jos alan riidellä jonkun kanssa niin haluan aina vain jatkaa sitä riitaa, kun musta on hauska sanoa suoraan hänelle, mitä negatiivista hänestä ajattelen.
Eli siis sen voisi muuttaa jotenkin...

Sitten hiusten värin voisi vaihtaa...En jaksa selostaa millaiseksi, pitkä juttu.
Ja hienot olisivat myös smaragdinvihreät silmät. Sekä pituutta jonku 8 cm lisää...
Kirjoittanut: Caiss (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:09
Lainaus: Kahleet Haluisin tosi hyvän ja kalpeen ihon. Sellasseen ettei tartteis käyttää meikkiä.

wooh.. Olis upeeta! Ittelläni nyt jtn pieniä mustapäitä nenässä (yäkkh) Sit kans etten naurais niin helposti ja et hiukset olis luonnostaan pidemmät ja paksummat.. Nii ja tietenki ois munki mielestä kiva olla rikas
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:42
Lainaus: Caiss wooh.. Olis upeeta! Ittelläni nyt jtn pieniä mustapäitä nenässä (yäkkh) Sit kans etten naurais niin helposti ja et hiukset olis luonnostaan pidemmät ja paksummat.. Nii ja tietenki ois munki mielestä kiva olla rikas

wooh. Olin vahingossa viel Caissin käyttiksel Ku Caiss oli vähän aikaa sitten meillä niin.. Eli toi sama kommentti mun nimellä
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.11.2006 20:51
En mielestäni haluaisi muuttaa mitään. Olen tyytyväinen itseeni tällaisena. Jos lähtee etsiin parannettavia asioita, niin siitä ei tuu ikinä loppua, aina on jotain väärää. Ihmiset olis onnellisempia, jos hyväksyisivät itsensä sellaisina kuin ovat.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.12.2006 19:16
Haluaisin muuttaa itsessäni paljonkin asioita. Ulkonäön suhteen haluaisin olla lyhyempi, sirompi, kalpeampi ja omistaa siniset/vihreät silmät. Itseasiassa inhoan naamaanikin. Ja ulkonäköäni ylipäätänsä. Mun ryhtikin on huono ja oon tällanen hujoppi. Kävelen silleen ääliömäisesti harppoen. Haluaisin olla IHAN eri ihminen...
Sanokaa pinnalliseksi vain. Mua on kiusattu ja syrjitty lastentarhasta ala-asteen lopuille saakka. En vaan siedä itseeni.
Lisäks mulla on omia huolia ja oon monesti omille ystävillekkin ilkee ja välinpitämätön. Oon kusipää. Haluaisin olla parempi ystävä.
Kirjoittanut: Anesthesia (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.12.2006 19:21
Kylläpäs nyt avauduin...
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.01.2007 15:27
no ei tässä mitään hirveitä muutoksia olisi, mutta mukava olisi nähdä kuten muut. oikea silmä siis kaukonäköinen -2.2 ja vasen hajataitto 6.6 (2 on jo paha)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit