Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.11.2006 20:45
Haluaisin pienemmän jalan. Ai mitenkä niin ? Noh, uskallan väittää ettei koko 47 ole mukava. Lisäksi haluaisin muuttaa painoani. (: Isompaan lukuun. En halua olla pelkkä luusäkki, ku ei sitä lihaa vain tule luiden ympärille!! Prkl.

Muuten olen suht tuutuvainen.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.11.2006 21:24
Haluaisin pidemmät ja paksummat hiukset, jotka ois luonnostaan mustat. Sitten myöskin hyvän ja kalpeahkon ihon ja tietenkin pitkät ja kauniit kynnet Ja voisihan sitä hieman laihempi olla ja pitempi myös, oon nyt 163cm... Ois ihan kiva olla jotain 173cm. Paljon valittamista minulla.
Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.11.2006 22:01
Lainaus: mayfair itse haluaisin muokata ulkonäköäni: tahtoisin olla pieni ja siro...
myös komeampi hiuspehko kelpaisi.

Juuri näin
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2006 22:56
Aina jos sais muuttaa jotain se menee niin helposti yli... Ensin se ja se ja lista kasvaa... Ja lopulta huomais ettei välttämättä ois onnellisempi. Mut silti haluaa muuttaa =p Moniakin juttuja. Ja sit kokee epäreiluutta kun moni saa itsestäänselvyytenä niitä juttuja mitä haluis , mutta semmosta se o =/ ja kauheen helppo vaan ajatella et jos asiat ois toisin ois elämä parempaa.. mut ei se niinkään mene täysin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 18.11.2006 09:46
voisin vaihtaa nenäni
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2006 11:48
Minä voisin ottaa pituutta kymmenen cm lisää(tällä hetkellä 163cm)
Tai vaihtoehtoisesti(ja hiukan realistisemmin)painoon muutaman kilon lisää kun olen suurinpiirtein luuta ja nahkaa omasta mielestäni. Enkä liho vaikka yritän.
Mutta kaikista eniten haluaisin olla vähemmän herkkä toisten minuun kohdistuvista arvosteluista.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.11.2006 11:51
Miä haluisin olla lyhyempi. Olen 165-senttinen.
niinku mayfair ja Zombina myönteli, pieni ja siro olis hieno olla.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.11.2006 12:36
En muuttaisi itsessäni yhtään mitään.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.11.2006 17:29
Lainaus: MrLuckarin En muuttaisi itsessäni yhtään mitään.

En minäkään! Olen itse itseeni tyytyväinen, joten muutkin saa luvan olla. No ehkä mä vähän laihdun tulevaisuudessa, jos jaksan kuntoilla.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2006 20:44
Lainaus: Ninni Oon aina ollut saman mallinen, vaikka söisin kuinka, kaikki kerääntyy vaan tonne lantion alapuolelle, mitään ei tuu yläkroppaan, minkä sille voin? Eli yläkroppaani oon suht tyytyväinen, mut reisiläskeistä haluun eroon!

Sama juttu mulla! Mahaan ei tuu mitään, mut reisissä näkyy kaikki. Vaikka monet minullekkin sanoo, että reiteni ovat ihan hyvät tälläisenään, mutta on silti pakko tehdä joka ilta ihan hulluna jalkalihasliikkeitä!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit