Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.02.2008 17:29
Haluaisin olla pidempi ja haluaisin uuden nenän. Ja sirompikin tietenkin
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.02.2008 18:12
karmean naama-värkkini ja ois kiva jos pää ei ois kuuma-ilmapallo
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2008 18:36
Tyytyväinen olen siihen miltä näytän. En osaisi edes kuvitella muuttavani itseäni joksikin muuksi
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2008 18:42
Haluaisin pitää suuni useammin kiinni, ja haluaisin olla hoikempi. Mulle kelpaisi myös pidemmät hiukset ja paaaaljon kalpeampi iho.
Kirjoittanut: kampela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: kampela
  • Lähetetty: 28.02.2008 18:46
Minä muuttaisin...

..muuttaisin.. ******, en muuttaisi yhtään mitään. (******* ellei ripulia lasketa mukaan)..

Mätä kananmunakin on ansainnut arvonsa. (elämänkokemus).Ilman hajuaistia, sekin kokemus ois monilta jäänyt kokematta.... mutta asiaan.. (aina eksyn aiheesta)

Ilman minua, maailman ihmiset kuvittelisivat, että olisivat onnellisia.

..Mutta siinä kohtaan yleensä astun peliin,
ja syntyy konflikteja. Mutta , elämä on.

Oon hauska ihminen, oikeesti... (mun mielipide).

muokkaan: kakka on noi tähdellä olevat..(anteeksi) kuului tekstiin, mutta ei kiroiluna tms... anteeksi
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.02.2008 20:58
Enemmän itsekuria ja ylenpalttinen hajamielisyys pois.
Ulkonäössä muutama asia.

Muutoin olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen itseeni, eikä noita "vikoja" tule yleensä pahemmin mietittyäkään.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.02.2008 23:03
lähiaikoina on kauhean hirveesti toivonut muuttavani menneisyyttä. nimittäin oisin ollu säästeliäämpi, fiksumpi, en niin sosiaalinen ja monta muuta asiaa, mitä en oo aikasemmin ikinä älynny olla. Koska nimittäin ne virheet nyt alkoivat kostautuu eikä tunnu yhtään kivalta.
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.02.2008 10:24
Haluaisin käydä laserleikkauksessa laittamassa näköni kuntoon, minulla on aina ollut lasit ja olen kyllä kärsinyt niistä.
Hmm, ehkä haluaisin olla 5kg laihempi, en vaan taas jostain syystä saa laihdutettua, aivan omaa laiskuutta.

Pienemmät rinnat olisi siitä ihanat että niskakivut varmaan ainakin vähentyisi.
Eipä tässä nyt muuta tule mieleen, suht tyytyväinen olen kyllä, eihän kaikki vaan voi olla kauniita ja fiksuja, pitää olla tällaisia keskivertotollukoita olemassa
Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.02.2008 10:29

Lainaus: MissLaura

eihän kaikki vaan voi olla kauniita ja fiksuja, pitää olla tällaisia keskivertotollukoita olemassa

Keskivertotollukat rules!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.02.2008 14:06

Lainaus: MissLaura

Haluaisin käydä laserleikkauksessa laittamassa näköni kuntoon, minulla on aina ollut lasit ja olen kyllä kärsinyt niistä.

Sama täällä. Ja koko ajan tämä näkö vain huononee.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit