Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

muuttaisitko jotain itsessäsi?

Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.11.2006 02:22
Mä haluaisin olla pidempi, pätkäksi kun jäin phöh. Tukka uusiks, musta kuontalo ja pidemmät. Nenä vois osottaa vähemmän taivaisiin. Pienemmät huulet! Varsinaiset neekerihuulet mulla. Vatsamakkarat pois.Ja kaposempi naama, pyöreänaamainen kun olen. Aika paljon muutettavaa olisi.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.11.2006 12:49
Lainaus: Ninni
Mä oon 170 cm pitkä, mut haluisin olla pidempi, ne näytösmallinduunitkin tyssäs 10 vuotta sitten siihen, et olin 2 senttiä liian lyhyt

Oho. Melkoista pilkunviilausta jos kahdesta sentistä diskataan
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.11.2006 16:06
itse haluisin vain paksummat hiukset, ne on ohentunu ku aloitin värjäilemisen ei mulla muuta sellasta pinnallisempaa ole mitä haluisin muuttaa itsessäni, tyytyväinen oon itseeni valkoset simmut olis kyl kivat jos sellaset sais tiedän että olen isomman puoleinen ja oon tämmönen mut mun menoo ei se kyl häiritse... minulla on ollut ulkonäköön kohdistuvia paineita joskus ja se oli aika kamalaa. kun ei "voinnut" olla varma itsestään
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.11.2006 12:15
tai no, ehken muuttaisi nenääni, voisin muuttaa tuon turhan itsekritiikin ja itseinhon pois. sitten elämä olisi kivaa, muuten olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.11.2006 14:32
Lainaus: poison Lainaus: Henna
Suorastaan häpeän itseäni aina jälkikäteen, kun mietin mitä kaikkea olisinkaan voinut sanoa varsinkin niiden vähemmän tuttujen ihmisten kanssa kun juttelee.

No , mä välillä häpeän kun en voi pitää suutani kiinni.

Juu-u...
  • Lähetetty: 20.11.2006 14:35
Lainaus: Iiriva voisin vaihtaa nenäni

Miks? Mä ainaki arvostan kummallisia neniä. Oudot harrastukset mulla, mut mä aina katon, kenellä on kummallisin nenä, mitä oon ikinä nähny ja sit piirrän sen muistivihkoon joskus. Ja siis en kiusatakseni, vaan siks et oudot nenät on hienoja. Mua itteäni ärsyttää ku mulla on ihan suora ja kaunis nenä.. Vaik se on kyllä onneks iso! Mut mun siskoilla on niin kauniit (isot ja muodokkaat) nenät!! Kateellinen...
  • Lähetetty: 20.11.2006 14:42
Mut miks kaikki haluaa olla jotain muuta kuin oma itsensä???

Ton hiusten pituuteen ja paksuuteen liittyvän toivomuksen mä kyllä ymmärrän. Mulla itelläni on yli lantion pitkät ja kai aika paksut (just riittää oma käsi menemään letin ympäri) hiukset, joihin oon aina tyytyväinen. En vois kuvitella niitä ohuempina tai lyhyempinä tai edes värjättyinä! Mut jos mul olis lyhyt ja ohut tukka niin kyllä toivoisin niiden olevan sellaset ku ne on nyt

Jaa... No, toivoisin et mul olis parempi kunto ja olisin hieman laihempi... Oon 156 cm pitkä, ja siihen aivan tyytyväinen. Mut 59 kiloo on hieman liikaa painoa mun pituselle...?

Lainaus: Haudattu Banaani Haluaisin vaalean, kuolleen näköisen ihon

Ymmärrän hyvin. Sairastu anemiaan, niin saat! Haha.
Sou. Mulla on oikeestaan kuvailemasi iho... ;D Paitsi että siihen ilmestyy aina välillä pisamia (näyttää tyhmältä). Mutta muuten siis ihoni on hyvin vaalea, väritön, verisuonet loistaa läpi vihertävinä ja liiloina viiruina käsissä ja kaikkialla (kasvoissa ei muualla ku silmäluomissa)...
Mut tästäki huolimatta mulla on tosi tumma tukka luonnostaan
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2006 15:03
Lainaus: Mariel Mut miks kaikki haluaa olla jotain muuta kuin oma itsensä???

Ihmiset on älyttömän taitavia valittamaan kaikesta. Ne on vaan vissiin luoto siihen hommaan. Mikään ei oo koskaan hyvin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2006 16:05
Laihempi voisin olla, joo. Siro en kyllä ihan välttämättä haluaisi olla, tällainen amatsonivartalo (joka siis ON täällä vararenkaan alla jossain... ) on paljon kivempi eikä niin "muodikas"!!

Voisin muuttaa itseäni myös rohkeammaksi ja päättäväisemmäksi. Alituinen jahkailu ja sössiminen ei ole aina ihan hyvästä...
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2006 17:12
Jos voisin muuttaa itseäni, olisin vampyyri.
Eipä muuta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit