Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

pakkomielteitä...

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.10.2009 10:36
Minä olen vasta viime aikoina huomannut, että näperrän hiuksiani jatkuvasti. Ennen inttiä, kun pidin lettiä töissäollessani, letitin hiukseni yhä uudestaan ja uudestaan päivän aikana, enkä huomannut asiaa edes itse ennen kuin toinen työntekijä huomautti huvittuneena asiasta. Nyt taas kun pidän hiuksiä intissä nutturalla, olen koko ajan "korjailemassa" kampausta vaikkei siinä oikeasti mitään korjattavaa olisikaan. O___o Hiukseni saavat olla rauhassa pienen hetken vain täysin vapaina, mutta enkös minä silti jossain vaiheessa ala näpertää pikkulettiä yhtee suortuvaan tai jotain vastaavaa. Minulla ei ole edes mitään hajua mistä tämä pieni tapa/pakkomielle on tullut, kun minulla on ollut pitkät hiuksetkin vasta muutaman vuoden... Vai onko se vain epävarmuutta?
Kirjoittanut: Blackshade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.10.2009 20:59
aamukahvi pitää saada..ja aamukavin lusikka se pitää aina saada syödä ja pureskella ja levitellä pitkin mäkiä ja mantuja
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 10.11.2009 15:25
Kenkiä ei voi IKINÄ laittaa niin, että vasen jalka ensin. Aina ensin oikeaan jalkaan.
Mulla on tu0 sama hiustenräpellyspakkomielle kuin Iirivalla, aina pitää jotain olla korjailemassa, vaikka olisi tukka hyvin.
Pesen myös käsiäni tulikuumalla vedellä, niin että sattuu. En tiedä miksi.
Kännissä tarkistelen, että onko kaikki tavarat mukana. Selvänä en niinkään, mutta aina baarissa/kekkereissä. Hyvähän se tietysti..
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.11.2009 18:05

Lainaus: Marraskuu

Kenkiä ei voi IKINÄ laittaa niin, että vasen jalka ensin

Minä puolestani laitan aina vasemman jalan kengän (kuten sukankin) ensin.
Otan myös ensin pois vasemmasta jalasta.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.11.2009 18:54

Lainaus: Unholysacrament

Minä puolestani laitan aina vasemman jalan kengän (kuten sukankin) ensin.
Otan myös ensin pois vasemmasta jalasta.

Hui, miten oot vielä elossa?
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.11.2009 23:38

Lainaus: Marraskuu

Hui, miten oot vielä elossa?

Rikon niin paljon tabuja ja moisia että ehkä niitä negatiivisia efektejä on niin paljon että ne kumoavat toisensa
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2009 13:31
Joo, kyllä kaikki tavarat pitää tarkistaa sataan kertaan että onko mukana, sama ovet lukkoon. Eipä kai muuta ole.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 21.12.2009 17:37
Rasvapurkissa oleva rasva on oltava tasaisesti, siellä ei saa olla kuoppia. Menee yöunet jos purkissa on rasva sekaisin!
Kahvimukien on oltava hyllyssä kahvat vasempaan oveen päin, suupuoli alas.
Käsidesi on pakollinen aamuin illoin.
Sitten kun hermostun, tai olen sosiaalisesti ahdistavassa/hankalassa tilanteessa, alan repimään tai nypläämään jotain. Yleensä kohteeksi löytyy jokin paperin pala, mutta olenpa repinyt takkini hihansuunkin rikki sosiaalisen paineen alla

Ei kai mulla tämän kummallisempia pakkomielteitä ole...
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2009 00:07

Lainaus: Blackshade

aamukahvi pitää saada..ja aamukavin lusikka se pitää aina saada syödä ja pureskella ja levitellä pitkin mäkiä ja mantuja

heehheh. itsellä muutoin sama mutta kun en juo kahvia vaan teetä. lusikkaa saattaa järsiä tuntitolkulla,ennenkuin se levähtää käsiin ja siitä se jää aina pieni pala kerrallaan milloin mihinkin.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.12.2009 18:19
Mä en tiedä mikä mulla on, mutta hampaiden peseminen on pakkomielteeni...voin harjata kauankin...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit