Gootti.net

pakkomielteitä...

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.07.2012 01:11
itellä:

-ovet pitää olla kiini aina vaikka nukun tai oon koneella,muuten ahistun.
ja vaikka oon yksin kotona ja se että kiertelen talo jatkuvasti vaikkei ketään oo.
-kun joku on soittanut niin näppäimet pitää laittaa kiinni ja auki peukaloiden nivelillä monta kertaa.
-tarkastelen meikkiä koko ajan kun oon koneella yöllä.
-kuuntelen vähät väliä ettei kuulokkeita kuulu läpi.
-en kestä yhen ihmisen seuraa monta tuntia putkeen.
-pitää näperrellä käsissä koko ajan jotain.

no sormilla rummutuksesta oon päässyt ohi......................
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2012 23:37
Minäkin kiertelen taloa kotona yksin ollessani ja kokeilen aina välillä ettei kuulokkeista kuulu läpi. Lisäksi varsinkin nukkumaan mennessäni naksuttelen varpaitani ja sormiani. Hiusteni pitää olla selvät ja suorat sekä aina kun syön pitsaa tms. se pitää syödä järjestelmällisesti siivu siivulta. Olen myös huomannut että jos vaikka bussissa tai luokassa on vapaita paikkoja, hakeudun automaattisesti vasemmalle puolelle ja viihdyn siellä paremmin kuin oikealla puolella.
  • Lähetetty: 18.08.2012 23:57

Lainaus: Pelkuri

Lisäksi varsinkin nukkumaan mennessäni naksuttelen varpaitani ja sormiani. Hiusteni pitää olla selvät ja suorat sekä aina kun syön pitsaa tms. se pitää syödä järjestelmällisesti siivu siivulta.

-ite koko ajan naksuttelen varpaita/sormia/polvia/leukoja yms.
-itellä on etuhiukset niin koko ajan pitää kattoa ettei oo pappi jakausta.
-mm.paahtoleivän syönti on hankalaa ton takia!
koska aluksi syyään nurkat ja sitten reunan keski kohalta pala joka puolelta ja sit oikealta se pala ja kun koko kierros on tehty niin vasemmalta ja sitten "reunaton halkastaan kahtia ja se kahtia (syön aina kerros paahtoleivän) viimeseksi erottelen ylä ja ala osan ja paan palasen suuhun.

sori.....mun hienot selitykkset...........................
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2012 00:14

Lainaus: iPOP

-itellä on etuhiukset niin koko ajan pitää kattoa ettei oo pappi jakausta.

liityn kärsivienkerhoon ärsyttää, mutta ei muut hiukset sovi njaa...
en. pysty. nukkumaan. selkä. huoneeseen. päin. paljaana. vaan. rakennan. peitosta. kiinanmuurin. selän. ja. huoneen. väliin. clever me!

ja sitten en myöskään kestä pitää kaulaa/ranteita paljaana. varsinkaan ranteita kämmen ylöspäin ja ranne kunnolla esillä... en tiiä, ehkä pelkään, että joku viiltää niihin ja kumma juttu, kun mulla on vasemmassa ranteessa arpi, josta en tiedä mitään... viiltohaavan näköinen nimittäin, että jes (Y)
  • Lähetetty: 19.08.2012 00:52

Lainaus: Kuolonenkeli

ja kumma juttu, kun mulla on vasemmassa ranteessa arpi, josta en tiedä mitään... viiltohaavan näköinen nimittäin, että jes (Y)

fobiat7jonkun sorttiset jälet voivat tulla edellisestä elämästä.
varsinkin kuolematapa.
ehke vedin ranteet auki edellisesstä elämässä.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2012 13:01
Jez! Olen tehnyt edellisessä elämässäni itsarin vetämällä ranteet auki! Ihanaa
Kirjoittanut: hateisfate (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 20.08.2012 06:54
Minulla on pakkomielle kahviin.
  • Lähetetty: 20.08.2012 07:43

Lainaus: hateisfate

Minulla on pakkomielle kahviin.

ja minulla teehen...........................
Kirjoittanut: DarkPrincess (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.08.2012 17:21
- En voi olla selkä huoneeseen päin. Jopa koululuokassa ahdistun jos en ole takarivissä. Jäi koulukiusaus ajoilta tää pelko et joku käy takaapäin kimppuun tai heittää jollakin.
- Skootterin penkki on pakko tarkastaa useita kertoja, että on varmasti lukossa.
- Jaffa keksejä pitää vetää heti paketillinen.
- Käsillä pakko näpertää koko ajan hiuksia, penaalin hapsuja, mitä tahansa.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.08.2012 22:39
Kerään Skyrimissä kaikki kaljat.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit