Gootti.net

pakkomielteitä...

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.09.2012 18:12
kun kuivaan hiuksiani hiustenkuivaajalla, vessan oven täytyy olla kiinni ja lukossa ettei kukaan vain hiivi selän taakse. Ja jos käyn vieraassa paikassa vessassa, tarkistan vähintään kolme kertaa, että ovi on varmasti lukossa. Koulussa en meinaa kestää käydä vessassa ollenkaan. Kiva sitten jalat ristissä kärvistellä.
Kodin eteisessä on iso peili, ja aina ennen kuin lähden edes roskia viemään, minun täytyy tarkistaa peilin edessä ulkonäköni ja heilautella hiuksiani. Perheenjäsenet nauraa...
Kouluvihkojen kannet suorastaan kerjäävät tyylikkäitä pikku piirroksia, sydämiä ja pääkalloja, nääs...
Nyin koko ajan housuja ylemmäs, vaikka ne olisivat ihan normaalisti. Pelkään, että farkut valahtaa ja perse vilkkuu. (tiedän; hanki vyö...)
Kokoan illalla tyynyistä itselleni suojamuurin ja kääriydyn peittoon supertiukasti, ettei vaan hirviöt kävisi kimppuun.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.09.2012 18:19

Lainaus: Sad Angel

Nyin koko ajan housuja ylemmäs, vaikka ne olisivat ihan normaalisti. Pelkään, että farkut valahtaa ja perse vilkkuu. (tiedän; hanki vyö...)

hahahhahah! ei oo mulla aina vyötä,joten SELKÄ on mulla useinkin paljaana.
mut joo,kyllä mäkin niitä housuja nostelen vähät väliä. -.-
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.09.2012 14:48

Kouluvihkojen kannet suorastaan kerjäävät tyylikkäitä pikku piirroksia, sydämiä ja pääkalloja, nääs...
Kokoan illalla tyynyistä itselleni suojamuurin ja kääriydyn peittoon supertiukasti, ettei vaan hirviöt kävisi kimppuun.

samixiii!!!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.09.2012 22:20

Mulla kans sama juttu. Ala-asteesta en tiedä, mutta yläasteelta asti ainakin. Nehän on suorastaan alastomia ilman
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.09.2012 22:11
- Irtoripset ovat suuri pakkomielteeni.
- Aina kun näen itseni peilistä, on pakko ottaa päälle joku mahdollisimman urpo ilme.
- Vaikka kaivaisin avaimet eteen rapun ovella, näppäilen aina ovikoodin.
- Minulla on pakkomielle kipristellä varpaitani. Siitä on valitettukin.
- Jos olen bussissa ja ovi heijastaa, on pakko ottaa asento, jossa jalat näyttävät kapeammilta.
  • • Muokkasi: iPOP
  • Lähetetty: 12.09.2012 07:39

itellä ne kirjan sivut oikein huutaa että piirtelisin.
varsinkin kielten kirjat!
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.09.2012 17:37
nojaa ei nää ny mitään ihmeellisiä ole mutta.
-Koulussa väritän vihkojen ruutuja mustaksi, aina jossain tietyssä järjestyksessä että tulee vaikka joku kuvio siihen.
-Kynsilakan rassaaminen. Mulla menee ihan käsittämättöimiä määriä mustaa kynsilakkaa kun se pitää aina laittaa uudestaan joka päivä kun raavin sen pois koulussa, jos vaikka mietin jotain asiaa tai joku ärsyttää.
-Ovet kiinni. Esim. Koulussa on vaikeampi keskittyä mihinkään jos luokan ovi on auki. Tai esimerkiksi nukkuminen ei onnistu jos ovi on auki. (siis nukkuminen missään enhän minä TIETENKÄÄN koskaan ole nukahtanut koulussa heh)
-Katson aina taakseni noin 5min välein ilman mitään järkevää syytä.
-Kuulokkeet aina korvista läpi. (siis venytykset kun on niin sen saa siitä läpi siitä korusta silleen jännästi)
  • Lähetetty: 22.09.2012 19:58

Lainaus: Wormboy

Kynsilakan rassaaminen.

minullakin!
lakka ei kestä montaa päivää.
alan raapia sitä heti pois kun menee edes pikkusen huonoksi. :P
Kirjoittanut: Apeus (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Apeus
  • Lähetetty: 23.09.2012 22:22
Tarkistuspakko. Sanokoha joku jo tän... Joka tapaukses tarkistelee onko lompakko, kännykkä yms vielä mukana ellei oo just koskenu niihi. Tää tuli varmaan intist ku piti kattoo et kaikki 5miljoonaa varusteosasta pysy mukana.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.09.2012 08:38

Lainaus: Apeus

Tarkistuspakko. Sanokoha joku jo tän..

Mitäpä väliä, vaikka olisikin, koska tämähän on sinun oma "pakkomielteesi"
Mulla on kanssa pakko kokeilla lähtiessä vielä moneen kertaan, että on avaimet ja känny mukana. Tai jos ne on laukussa niin pakko kattoo, että vieläkö ne on siellä. On meinaan pari kertaa jäänyt oven taakse, ilman avaimia. Ei naurata sillä hetkellä yhtään.
Ja samaten lenkillä menee muutamia kertoja tarkistaen oik. tasku - ok. vasentasku - ok. Kummallisuuksia. :P
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit