Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

pakkomielteitä...

Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.02.2007 23:25

Lainaus: TheSecret

Hohoo, olen huomannut, että melkein kaikki huulirenkaan omaavat harrastavat samaa

Jos olen sellaisen huulilävistetyn seurassa joka näprää koruaan, mulla on myös aivan pakko alkaa hipelöimään omaa alahuultani (minulla siis ei ole lävistyksiä). Teen sitä huomaamattani, ja se on aika hassua ja tarttuvaakin ilmeisesti.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 13.02.2007 10:09
Pakko on

-meikata
-polttaa tupakkaa
-syödä jotain,kun alkaa joku hyvä ohjelma
-pipon ja kaulahuivin tulee sopia sävyiltään yhteen. Samoin lapasten ja muidenkin vaatteiden
-noudatettava lautasmallia. En tiedä miksi, se vaan on pakko.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 16:39

Lainaus: raavittu

-syödä jotain,kun alkaa joku hyvä ohjelma

Hoo! Minäkin harrastan samaa, siinä sitten mussuttelen ihan mitä vain tyytyväisenä kun Muodon vuoksi alkaa, siis ei kertakaan varmaan ole ollut sellainen ettei olisi ollut mitään suussa outoa on elämä.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.02.2007 16:53
hankin vähän aikaa sitten mp3-soittimen ja heti se jo koukutti minut niin, etten voi lähteä enää lenkille ilman sitä... ja koska koiran kanssa tulee lenkkeiltyä päivittäin ja soittimelle löytyy muutakin aikaa kuunnella, niin paristot kestävät siinä ehkä pari päivää
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.02.2007 22:01
no mulla nyt suurin osaksi meikkaus, vaikka en ole menossa minnekkään.
Oman huoneen oven kiinni laitto, vaikka en olekaan huoneessani. Ja vanhemmille valittaminen
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.02.2007 10:44

Lainaus: Kuutar

hankin vähän aikaa sitten mp3-soittimen ja heti se jo koukutti minut niin, etten voi lähteä enää lenkille ilman sitä

Sama juttu täällä. Bussi matka on totaalisesti pilalla jos mp3 unohtuu tai paristot loppuu.
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.02.2007 10:50

Lainaus: Shaft

Minun täytyy saada paikka bussin oikean takarenkaan

Minulla on pakkomielle bussin vasempaan toiseksiviimeiseen ikkunapaikkaan. Tosin kestän kyllä istua jossain muuallakin, mutta se tuntuu oudolta. Joskus aikaisemmin olin kyllä menettää hermoni jos se paikka oli varattu.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.02.2007 16:03

Lainaus: Lilith

Lainaus: Kuutar

hankin vähän aikaa sitten mp3-soittimen ja heti se jo koukutti minut niin, etten voi lähteä enää lenkille ilman sitä

Sama juttu täällä. Bussi matka on totaalisesti pilalla jos mp3 unohtuu tai paristot loppuu.

Siksi minä en haluakaan hankkia mp3:sta, se koukuttaa. Jotenkin ärsyttävää kun kaikilla on jatkuvasti nappulat korvissa, ja kun yrittää jollekin jotain sanoa niin vastaukset ovat"mitä?" "ai hä?" "sori en kuullu?" Lisäksi sain traumoja, kun luin kirjan Fahrenheit 451. Se kertoo tulevaisuudenkuvasta, joka ihan oikeasti tuntuu tapahtuvan! Suosittelen lukemaan, jotta osattaisiin varoa ettei niin käy.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.02.2007 21:01
Taidan olla addiktoitumassa Tehoon.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.02.2007 21:03

Lainaus: Iiriva

Taidan olla addiktoitumassa Tehoon.

Mä en pysty käyttään energiajuomia, kun alkaa sydän tykyttään
Kahvia juon kyllä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit