Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

pakkomielteitä...

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.02.2007 20:47
Minulle pakkomielteistä on hammashygienia! Minulla on pakko olla suu puhtaana , ja hampaat varsinkin, ihan kokoajan. Se on mennyt minulla jo siihen, että kannan hammasharjaa aina mukanani, menin sitten minne hyvänsä.

Ja samaan aiheeseen liittyen, ainakun ihmiset puhuvat minulle, katson missä kunnossa heidän hampaansa ovat! En voi sille mitään, minun on vain pakko katsoa ihmisten hampaita. x) Varautukaa, jos miitillä nähdään, yritän ainakin salaa nähdä hampaanne! xD
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.02.2007 20:56

Lainaus: TheSecret

Varautukaa, jos miitillä nähdään, yritän ainakin salaa nähdä hampaanne! xD

Ei pelota, mulla on yksityislääkärin juuri kunnostama purukalusto. Tai itse asiassa vielä yks paikkauskerta on edessä Mun pakkomielle on tupakat ja sikarit. Jos aski alkaa olla alle puolessa, mun on pakko ostaa lisää. Tulee hirveä paniikki siitä että ne loppuu
Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:57
Mun pakkomielteisiin kuuluu mm:

Siivoan huoneen vaikka se olis jo ihan siisti. Jos se on niin siisti että sitä ei voi enää oikein mitenkään siivota niin vaihdan järjestystä. Kaverit aina miettii miten jaksan aina vaihtaa järjestystä,
Naksuttelen sormia ja varpaita jatkuvasti. Näkisittepä missä kunnossa mun sormet on,
mun on ihan pakko napsutella jollain tavaralla (esim: kynällä pöytään). Se häiritsee kaikkia kun aina oon napsuttelemassa jollain jotain,
mun on kans ihan pakko sotkea enkun kirjassani kaikkien ukkeleiden päät (tai siis ku niihin kirjoihin on piirrettty jotain ihmeen ihmisiä niin sotken niiden päät aina),
ja ja... En nyt muista enempää mut niitä on aikas paljon...
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 16:03
Pakkomielteitä? Minulta löytyy:

Kynsien jatkuva viilaaminen ja lakkaaminen. Huulten pureskelu. Coca Colan juonti ja Läkerol Dentsien syönti(molemmista olen nyt lakossa olkaa ylpeitä!). Rupien repiminen. Ihmisten väenpaljoudessa tökkiminen (esim. konserteissä menen siellä oikein kunnolla tökkien. Kuuluu vain tökstökstökstöks ja vihaisia huutoja kun tökin jokaista lähellä olevaa ihmistä). Kaverin kanssa tekstailu, joka on ihan turhaa koska asumme naapureissa ja periaatteessa voisin mennä äidin/iskän huoneeseen ja huutaa asian seinän läpi, mutta ei mehän käytämme saldomme loppuun muutamassa päivässä.
Eipä tällähetkellä muita ole, tai sitten en vain uskalla tunnustaa :P
  • Lähetetty: 06.02.2007 19:26

Lainaus: Henna_Witch

Siivoan huoneen vaikka se olis jo ihan siisti.

Lainaa joskus minulle tuota siivoamisintoasi, olen niin laiska siivoaja ettei ole tosikaan! Villakoirat kasvaa vaan, ja mietin aina että "huomenna, huomenna mä imuroin". Vaan miten käykään...

Lainaus: The_Killer_Doll

Rupien repiminen

Minulla on sama. Niiden ei vaan voi antaa olla. samoin etsimällä etsin finnejä ja muita näppylöitä joita voisi repiä... x) Ja sitten tulee rupia ja siitä se kierre sitten lähteekin
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.02.2007 20:46
Olen TAAS pureskellut huuleni aivan rikki. ja suupielen halkeama ei kai parane ikinä, kun revin ruven pois jatkuvasti ;_;

pitää lopettaa, muuten se on siinä vielä wanhoissakin ja sitä en halua!
  • Lähetetty: 06.02.2007 20:55
Tuli tuosta puremisestä mieleen, että minä syön kieltäni ja poskiani, sitten ne ovat aina ihan turvoksissa, ehheh. Yritän oikeesti lopettaa sitä, mutta en voi! Se koukuttaa x)
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.02.2007 08:55
Minulla on pakottava tarve yrittää tunkea kaikenlaisia pikku esineitä, mm kyniä huuli koruun (sinne renkaan sisään). Tajuttoman tyhmän näköistä. : )
Muita nyt ei tule mieleen mutta niitä on varmaan aika paljon.
  • Lähetetty: 07.02.2007 18:23

Lainaus: Lilith

Minulla on pakottava tarve yrittää tunkea kaikenlaisia pikku esineitä, mm kyniä huuli koruun

Hohoo, olen huomannut, että melkein kaikki huulirenkaan omaavat harrastavat samaa. Sitä on ulkopuolisen ihan kiva katsella vierestä, hihi
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.02.2007 23:04
Pakkomielle tai tapa. Ehkä enemmänkin pakkomielle. Minun täytyy saada paikka bussin oikean takarenkaan kohdalta tai jään seuraavalla pysäkillä pois.

Olen oikeasti myöhästynyt töistäkin, kun en päässyt kyseiselle paikalle ja puolityhjässä bussissa paikan pyytäminen on, hmmmm, aika mielenkiintoinen juttu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit