Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

pakkomielteitä...

Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.01.2007 17:55

Lainaus: Iiriva

en voi nukkua täydellisessä hiljaisuudessa

En muista olenko tämän jo tänne laittanut, mutta minulla on sama ongelma. Pakko kuunnella musiikkia tai olla tv taustametelinä... Nukun usein kuulokkeet päässä ja aamulla olen sotkeutunut johtoihin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.01.2007 18:40

Lainaus: SaMArA

Pakko kuunnella musiikkia tai olla tv taustametelinä

Mulla on kanssa aina radio päällä öisin. Se jollain lailla rauhoittaa minua. Aikaisemmin pidin eteisessä valoa öisin, ennenkuin keksin ton radion.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.01.2007 18:40

Lainaus: Iiriva

en voi nukkua täydellisessä hiljaisuudessa

En voi nukkua kuin täydellisessä hiljaisuudessa, häiritsee raivarin partaalle asti jos joku pyörii, kierii, vääntelehtii tai puhisee samassa huoneessa.

Korvatulpat ovat etenkin viikonloppuaamuisin parhaat kaverini, sillä nukun olohuoneessa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.01.2007 20:37
Miulla on pakko olla radio hiljaisella. Tai no, jos en nuku yksin, pärjään ilman musiikkia, koska se läheisyys korvaa sen. Mutta voi helevete kun viime viikon olin kotona kylässä ja nukuin vierashuoneessa ihan yksin, en meinannut nukkua ollenkaan kun oli ihan liian hiljaista! ja ipodin kuulokkeet tuntuivat ihan liikaa, en voinut nukkua niidenkään kanssa. plöh.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.01.2007 08:26

Lainaus: lauratar

häiritsee raivarin partaalle asti jos joku pyörii, kierii, vääntelehtii tai puhisee samassa huoneessa.

sama homma koiralla on paha tapa haukkua unissaan
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.01.2007 19:28
Mun on lähes aina näprättävä hiuksiani, kaulakoruja tai sormuksia. Tarkistelen myös jatkuvasti että kaikki tavarat ovat mukana, vaikka eivät ne minnekkään katoa repustani.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2007 20:53

Lainaus: Kaihomieli

Tarkistelen myös jatkuvasti että kaikki tavarat ovat mukana

hah, sama vika. Varsinkin kun on ostoksilla niin täytyy tarkastaa monta kertaa, että se on varmasti siellä laukussa tallessa.
Lisäksi en pääsisi millään ikinä kahvista eroon (olen kerran yrittänyt). Mulla on myös pakkomielle tulla jonakin päivänä hyväksi kitaristiksi, mitä tuskin tapahtuu, mutta voihan sitä aina haaveilla....
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2007 20:59

Lainaus: lauratar

En voi nukkua kuin täydellisessä hiljaisuudessa, häiritsee raivarin partaalle asti jos joku pyörii, kierii, vääntelehtii tai puhisee samassa huoneessa.

Mulle riittää, että joku pitää pientä ääntä vaikka viereisessä huoneessa, niin heti meikäläinen on hereillä. Rasittavaa, kun herään heti jos joku kävelee oveni ohi. Kummallista on se, että vaikka kuinka sataa, salamoi ja jyrisee niin en herää, en sitten millään. Sateen ääneen on ihanan rauhoittavaa nukahtaa. Kuitenkin kaikki ihmisten aiheuttama kolina ja kahina häirisevät heti.
Kirjoittanut: LostSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.02.2007 17:10
mulla on aina tapana pureskella huulta ja leikkiä huulikorulla.
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.02.2007 17:47

Lainaus: Heartborne

- Ulkona ja ulos lähdettäessä tulee tsekattua avaimet, känny ja lompakko pariinkymmeneen kertaan.
- Tietyt foorumit on pakko päivittäin käydä kattomassa.
- Juoksentelemassa käyminen joka ilta.
- Peilistä aina tulee itseään kateltua, kun sellaiseen törmää millon missäkin.

Nuo...

Lainaus: Zettel

-Ihon huulen päältä repiminen hampailla. (Seurauksena huulet on ihan veressä..)

Niimpä niin...

Ja sitten vielä:

-Hermostun helposti jos en ole päässyt koko päivässä koneelle (tosin vierotusoireita)
-kännykän äänettömällä pitäminen
-mustat vaatteet, olo on epämukava jos ei ole mustaa päällä esim. rannalla olo on todella epämukava kun ajattelee että ei oo mustaa... mut ihan hyvä muuten mut mun melkee kaikki vaatteet on mustii...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit