Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

pakkomielteitä...

Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.12.2006 06:37
Lainaus: Garmyad - Aina jos erehdyn ostamaan suklaalevyn/karkkipussin ja vielä avaamaan sen, tulee se syötyä melkein heti.

Sama täälläkin. Pahimmillaan tämä ilmenee Pirkka Mireille -suklaakeksien kohdalla. Koko laatikollinen pitää vetää kerralla. Toimituksen yhteydessä kuluu myös runsain mitoin kahvia.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2006 11:02
Lainaus: Heartborne Aina jos erehdyn ostamaan suklaalevyn/karkkipussin ja vielä avaamaan sen, tulee se syötyä melkein heti.

Jaffa Sacherina -keksejä ei voi myöskään syödä kuin paketillisen kerralla...
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.12.2006 11:10
Lainaus: Piiskansiima Jaffa Sacherina -keksejä ei voi myöskään syödä kuin paketillisen kerralla...

Eikä kyllä Domino-keksejäkään...no ei tule itse asiassa mieleen mitään, mitä en söisi paketillisen kerralla. Paitsi maksalaatikko.
Kirjoittanut: Zettel (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.12.2006 16:10
Lainaus: Dante 1) Sormien naksuttelusta olen pääsemässä hyvää vauhtia eroon.
2) Ärsyttävän "hm" äänen päästeleminen.

1) Hih, itse on ollut se vika jo vuosia, eikä lähde millään pois! Naksautan aina myös varpaat ja mahdollisuuden tullen kaikki muutekin ruumiinosat Se on minulla suvussa. Mutta se on ihan tutkittu juttu että se ei ole vaarallista, jotkut väittävät että siitä tulee reuma, mutta oikeasti ääni johtuu ilmasta nivelten välissä tai jtn.

2) Samoin
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2006 20:32
Lainaus: Heartborne Aina jos erehdyn ostamaan suklaalevyn/karkkipussin ja vielä avaamaan sen, tulee se syötyä melkein heti.

Tämä on minullakin ongelma.

Huomasin äskettäin vanhan tapani tekevän paluuta: leikkelen ihoa sormenpäistäni, jos vain saan sakset käteeni.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.12.2006 20:56
joka kerta kun ottaa aseen käteen: patruunapesän sekä lippaan/makasiinin tarkistus ja varmistus. vaikka kuinka monta kertaa olisi tarkistanut ennen niin tehtävä on.
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.12.2006 21:48
Lainaus: mlrd joka kerta kun ottaa aseen käteen: patruunapesän sekä lippaan/makasiinin tarkistus ja varmistus. vaikka kuinka monta kertaa olisi tarkistanut ennen niin tehtävä on.

fiksu tapa.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.12.2006 16:55
Lainaus: Heartborne - Aina jos erehdyn ostamaan suklaalevyn/karkkipussin ja vielä avaamaan sen, tulee se syötyä melkein heti.

Jep, se 400 g karkkipussi on pakko syödä, vaikka jo oksettaisi. En saa siltä rauhaa ennenkuin se on kadonnut
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.01.2007 15:25
en tiedä miksi, mutta nukkumaan mennessäni en astu kerrossänkyni askelmille vaan hyppään suoraan ylös aika jännä juttu ja itsekin olen miettinyt miksi teen niin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.01.2007 17:11
en voi nukkua täydellisessä hiljaisuudessa O___o
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit