Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

pakkomielteitä...

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:33
Huomasin tuossa eilen, että karsinoita siivotessani minun on aivan pakko kopistella kottikärryn kahvoihin laskeutunut turvepöly pois ennen kuin otan niistä kiinni...
Kirjoittanut: Dante (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.11.2006 14:52
Lainaus: Zettel Ihon huulen päältä repiminen hampailla. (Seurauksena huulet on ihan veressä..)

Sama juttu, mutta eihän se minua haittaa vaikka huulesta verta tulisikin.
Elokuvia illalla vuoteestani katsellessa kynsien pureminen.
Sormien naksuttelusta olen pääsemässä hyvää vauhtia eroon.
Ärsyttävän "hm" äänen päästeleminen.
Avaimien, lompakon, kännykän ja matkakortin tarkistus (arvatkaa tulinko hulluksi, kun kännykkä vietiin? Onneksi sentään sain uuden).
Kuulokkeiden laittaminen hyvin koko ajan (tässäkin olen tulossa hulluksi. Nämäkin vietiin).
Ulko-oven tarkistus monta kertaa.
Siinä ne mitkä tulivat mieleen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.11.2006 16:29
hyväksyin tämän vasta tänään aina, kun menen esim. limsa-automaatille, on aivan pakko laittaa kolikot sisään suuruusjärjestyksessä. Tänäänkin meni ensin euro, sitten kaksi 20-senttistä ja kymmensenttinen. Ja teen aina niin.
Kirjoittanut: Black Wolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.11.2006 19:17
Lainaus: Pudotus kännykän näytön katsominen vähän väliä. vaikka ei sitten odottaisikaan erityisesti viestiä tai soittoa.(tämä on pahin.)

Totta.. Myös omaa kokemusta löytyy...
Elikkäs.. Hiusten liian usea harjaaminen, meikkaaminen, vaikka olisi kauhea kiire melkein minne tahansa.
Ja inhoan puhelimessa puhumista, jos paikalla on monta ihmistä. Tai vaikka huoneessa olisikin vain yksi ihminen lisäkseni, minun on pakko mennä toiseen huoneeseen soittamaan tai vastaamaan puhelimeen, ellei asia koske myös häntä (kuten se aika harvoin koskee)...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.11.2006 20:41
Lainaus: Iiriva aina, kun menen esim. limsa-automaatille, on aivan pakko laittaa kolikot sisään suuruusjärjestyksessä.

Mä kun maksan bussissa rahalla, niin pitää aina olla kolikot numeropuoli ylös ja niin että kaks euroo on alla, ja kakskyt senttiä päällä. Tosi skitsoo, mutta mä nyt oonkin tällanen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.12.2006 07:14
Lainaus: poison Mä kun maksan bussissa rahalla, niin pitää aina olla kolikot numeropuoli ylös ja niin että kaks euroo on alla, ja kakskyt senttiä päällä.

niin, ja jos on esim. junassa aikaa näprätä niitä kolikoita konnaria odotellessa, ne menee siistiin pinoon kämmenelle taas siinä suuruusjärjestyksessä nimenomaan niin että tyyliin ensin 2-euronen, sitten 50-senttinen, sitten 10......
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.12.2006 12:39
Syödessä on muuten luettava aina jotain. Tavallisen ruoan kanssa käy mikä tahansa, mutta mässyn kanssa on oltava Akkari
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.12.2006 18:57
Lainaus: Iiriva niin, ja jos on esim. junassa aikaa näprätä niitä kolikoita konnaria odotellessa, ne menee siistiin pinoon kämmenelle taas siinä suuruusjärjestyksessä

Mulla on iihan sama juttu!
Kirjoittanut: Heartborne (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2006 00:59
Lainaus: lauratar Wowia pelatessa täytyy käydä monta kertaa päivässä AH:ssa katsomassa paljonko rahaa on tullut

Mulla oli tuota samaa, mutta luojan kiitos pääsin Wowista eroon. Siihen liittyen oli myös ihan pakko tietyin väliajoin käydä hamstraamassa kaikki kummitussienet itselleni Hinterlandsista.
Hyvät kolikkoihmiset, hommatkaa matkakortti! Toisaalta setelienkin kanssa on sama ongelma, onneksi niitä on kuitenkin vähemmän.

Lista jatkuu:
- Aina jos erehdyn ostamaan suklaalevyn/karkkipussin ja vielä avaamaan sen, tulee se syötyä melkein heti.
- Välillä tekee mieli hiplata jalkapohjiani. Oudointa tässä on se, että oon huomannut faijani harrastavan ihan samaa.
- Koneen ääressä ollessa on musiikin soitava taustalla.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.12.2006 01:06
Lainaus: Heartborne Aina jos erehdyn ostamaan suklaalevyn/karkkipussin ja vielä avaamaan sen, tulee se syötyä melkein heti.

Sama homma.
Ja ennen se oli myös makeiden leivonnaisten kanssa, mutta olen onnistunut koulimaan itseni laskemaan ne välillä lautaselle, ettei mene ihan hevosteluksi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit