Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

pakkomielteitä...

Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.11.2006 18:54
En, jos sinne on ihan älytön matka tai myöhästyn bussista muuten. Mutta se ei tunnu kivalle sitten, jos joutuu kesken matkan nousemaan kyytiin ><
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.11.2006 11:06
Hmmm..
-musiikki
-yöpöydällä pitää olla aina kuppi raikasta vettä (arvatkaa onko huone täynnä puoliksi täysiä kuppeja kun joku unohtaa ne sinne. >.<)
-huoneeni ei saa olla liian siisti.
-jonkin vaatekappaleen päälläni on oltava mustaa, muuten ahdistun.
-tietokoneen näyttö ja kahvinkeitin pitää tarkistaa moneen kertaan että ovat kiinni kun lähden jonnekkin.
-kännykän näytön katsominen vähän väliä. vaikka ei sitten odottaisikaan erityisesti viestiä tai soittoa.(tämä on pahin.)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2006 11:20
Onhan näitä:
-tavaroiden jatkuva tarkistus (eli känny, lompakko, avaimet, meikit)

-kynnenvierusten pureskelu (harmittaa vaan kun kynnet on hienot mutta kädet ei... )

-koulussa on pakko saada kahvia (mutta vapaa-aikana juon enimmäkseen teetä)

-Suitsissa hihnojen päät on pakko olla lenkeissä (no ok, tämä jo ihan yleisen siisteyden vuoksi)

-symmetria (vähänkö ahdisti aluksi kun otin nännilävistyksen vain vasempaan rintaan...! :O )
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 20.11.2006 12:11
neurooseja minulla:

-heti ensimmäiseksi kun tulen koulusta kotiin, avaan läppärini, vaikkei koneelle mitään asiaa olisikaan

-tarkistelen kännyä koko ajan, ja jos se unohtuu kotiin koulupäivänä, ahdistun hieman

-näprään hiuksiani koko ajan, ne eivät ole olevinaan ikinä hyvin

-jos istun ja kuunteleen musiikkia, alan automaattisesti pyöritellä oikeaa nilkkaani

-venyttelen paitojen helmoja

-rummuttelen sormillani usein

-ilman lukemista syöminen on vaikeaa
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2006 13:51
Mulla on kans kuten Iirivalla pakko näprätä hiuksia. Sitten on joku pakko ostaa ittelleen aina liian isoja kenkiä. Mistähän toikin on tullut?
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2006 14:20
Mä en vastaa puhelimeen ratikassa, metrossa, bussissa enkä muutenkaan jos olen jossain, missä on paljon vieraista ihmisiä, paitsi jos tiedän että asia on tärkeä tai on juuri joku tapaamisviritys tai vastaava menossa.

Jääkaapissa olevien lasipurkkien kansiin täytyy kirjoittaa milloin ne on avattu ekan kerran.

Haluan sopia tapaamisia ihmisten kanssa niin kuin ennen kännyköitä oli tapana, enkä sanoa vaan että soitellaan sitten joskus.

Mulla täytyy aina olla pieni taskulamppu mukana sähkökatkon varalta.

Jos on lähdössä matkalle (tapahtuu harvoin) niin lentokentälle pitää mennä taksilla, että matka alkaa mukavan leppoisasti.

Suklaaaargh... Yritän lopettaa... Varokaa Maraboun Daim-suklaalevyä!
Siihen jää heti koukkuun ja sitten ahdistaa kun se on lähikaupasta aina loppu juuri sen takia, että kaikki jää koukkuun siihen.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:33
Lainaus: Garmyad Varokaa Maraboun Daim-suklaalevyä!

Voi, olisit varoittanut aikaisemmin! Menin ostamaan levyn kokeeksi ja koukussa ollaan. Miksi kaikki epäterveellinen on niin kauhean hyvää?
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:38
Lainaus: Pudotus -jonkin vaatekappaleen päälläni on oltava mustaa, muuten ahdistun.

Nii... Onneks mul ei oo muita ku mustia alusvaatteita, joten automaattisesti mulla on aina jotain mustaa päällä! hehheh..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 18:04
Mulla on sellainen hassu juttu, että pelkään aina rahojen loppumista kaupassa. Mun pitää aina nostaa rahaa kauppareissulle, eli jos mulla ois ennestään vaikka 20 € lompsassa, niin mä pelkään ettei se riitä, ja eikun automaatille. Tyhmää.
On mulla paljon muitakin neurooseja, kirjoittelen niistä toisella kertaa.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 21.11.2006 19:18
Televisio, yksi pakkomielteistä.
Musiikki.
On pakko kävellä aina nopeasti, olin sitten etuajassa, tai myöhässä.

Hiukset automaattisesti pois naamalta 5sekunnin välein.

Hiuksia on vaikea pitää auki, en ymmärrä mistä johtuu (paitsi että peilissä vastaan tulee possu kun on hiukset auki, siltä näyttää).

Olen hermostunut aukeilla, suurilla ihmisten täyteisillä paikoilla, pakko vetäytyä syrjään.

Nukun vatsallani, selällä/kyljellä siitä ei tule mitään. Ja peitto on pakko vetää korviin saakka paitsi kesällä kun on niin pirun kuuma.

Huhhuh, näitä on monta vielä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit