Gootti.net

Päivän "gootteilut" :D

Kirjoittanut: Ravenheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2009 21:54
Nooh, korjasin pentagrammi kaulakoruni, laitoin omaan huoneeseen lisää kynttilöitä, pidin mustan pimennysverhon koko päivän maassa, kuljin koko päivän suht lämpimästä auringon paisteesta huolimatta pukeutuneena kokonaan mustaan, maata laahaavaan mustaan hameeseen, korsettiin ja pitkähköön takkiin, katselin uusia vaatteita lähinnä kenkiä ja uutta takkia. Sekä tietysti kuuntelin mukavaa musaa ja etsin nyt kivaa leffaa katsottavaksi.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2009 21:05
Istuskelen tässä koneella ja laitoin äsken suitsuketta palamaan, samoin poltan suurensuurta norsunluunväristä pöytäkynttilää hämärässä kämpässä, ja kynttilä tuoksuu vaniljalta :3 Nettishoppailen uutta mekkoa.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.08.2009 15:35
Kävin tänään hautausmaalla (tai siis tänään noin 3 aikaan yöllä) kävelemässä
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 20.08.2009 16:31

Lainaus: Signum

on ihme et tunsin löytäneeni oikeat, vai yhdessä päivässä. Toi Ninnin kirjoitus rikkoutuneesta lasista laukaisi päätöksen.

Miten se siihen liittyi? Senkö takia koska niissä raameissa on mulla Francesin kuva? Se mun rikkoutunut raami on aikalailla saman näköinen (muistaakseni) ku sulla oleva peilin kehys (profiilikuvassas)
Mitäs itse gootteillut tänään... Joo, EMP:n kuvasto tuli ja sieltä tilaan rotsin, Victoria Francesin pussilakanoita, pari musa-dvd:tä, pari Project Pitchforkin cd:tä, yhden goottityylisen topin ja muuta pikku krääsää (goottiaiheisia) Nyt saan lopultakin Within Temptationin Black Symphony-dvd:n (ei goottimusaa kylläkään mut oon ilonen ku aiemmin olivat loppuunmyyty ja oon ykkösfani)
Sit suunnittelin mitä laitan päälle emanonin bileisiin ja mitä Jasun kuvauksiin. Goottitapahtumia molemmat!
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2009 16:36

Lainaus: Ninni

Joo, EMP:n kuvasto tuli ja sieltä tilaan

Aargh, oletko jo tilannut? Mulla ois kanssa sieltä muutamia juttuja, enkä ole raaskinut tilata yksin! Jos et vielä tilannut niin voitaisiin tilata kimpassa, postikulutkin saatais puokkiin.

Minäkin olen hieman gootteillut, askartelin äsken kaksi uutta paria linssejä goggleihini.
  • Lähetetty: 20.08.2009 16:50

Lainaus: TaruinenAave

Jos et vielä tilannut niin voitaisiin tilata kimpassa, postikulutkin saatais puokkiin.

Hyvä! En vielä lähettänyt mitään (en täyttänyt edes tilauslomaketta vielä, merkkasin vaan kuvastoon mitä tilaan)
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.08.2009 20:16

Lainaus: Ninni

Senkö takia koska niissä raameissa on mulla Francesin kuva?

Juurikin sen takia, sillä Francesin julisteen kehystäminen ja tuunaaminen sopivaksi antanee sopivaa erilaisuutta kämppääni, tuunaaminen siinämielessä et systeemi ei näytä kovin uudelta ehkäpä vähän kärsineeltäkin, sillain hienostellusti. Niin jutussasi toi rikkimeneminen aiheutti inspiraationi, katsotaan kuinka pitkälle se kantaa.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2009 01:03
Juuri äsken tulin yökävelyltä avomieheni kanssa. Käveltiin sellainen 45 minuutin lenkki öisessä Lappeenrannassa pahimpia mekastajia ja juoppoja vältellen. Itse en juo, joten paras perjantaiyön viettotapa on juuri tuo käveleminen. Olisi vaan rauhallisempi paikkakunta...
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.08.2009 01:56

Lainaus: Zenren

Olisi vaan rauhallisempi paikkakunta...

Tule kouvolaan, Täällä on juoppojen yö hyvässä kä(y)nnissä.

Vähemmän pauketta kuului sorsajahdin alussa.
  • Lähetetty: 22.08.2009 10:08
Heti kun heräsin levitin hameet sängylle ja aloin miettiä mitä laitan emanonin bileisiin päälle (heräsin siis äsken ja ne hameet on tuolla makkarissa levällään) Ei vielä ajatus oikeen kulje. Illalla korjasin vanhoja riipuksiani joista on lähtenyt se renksu irti mistä ketju/nyöri menee, mm 2 ankh-ristiä, pentagrammin ja lohisriipuksia. Aina kun noiden korujen kanssa touhuaa niin ketuttaa kun se hopeinen kelttiristi hävis. Oiskohan sekin jäänyt jollekkin foorumilaiselle...Hmm..pitäiskö laittaa kuva ja kadonnut-ilmoitus?!

Muoks: Tässä rakas, kadonnut kelttiristini Poisonin kaulassa: http://www.flickr.com/photos/22550375@N06/21701944 14/in/photostream/ Että jos moista näkyy jonkun nurkissa niin Ninnuskalta on tippunut...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit