Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Painonnostajat 2010 - ryhmä

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.03.2010 14:02
Viime viikolla söin jostain kumman syystä todella paljon ja myös ihan liikaa herkkuja, sillä onnistuin tyhjentämään niin tilini. O.o Noh, ehkä se oli ihan hyvä, koska nyt vaaka näytti 51,5kg edellisen 47kg:n sijaan!
Kirjoittanut: Lucilla A (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2010 23:35
Minä kävin ravintoterapeutilla pari vuotta sitten, mutta sen mukaan minä kuulemma soin ihan "oikein". Haluaisin painoa ylospäin, ehkä johonkin 50kg:hen? Olen 162cm ja painan 44kg. Luuni ovat todella ohuet, joten en näytä mitenkään riutuneelta.
Painoin teininä muutaman kilon enemmän, mutta 16-vuotiaana minulle tuli kroonisia vatsavaivoja (diagnosoitiin tuhannen testin jälkeen "ärtyneen suolen oireyhtymäksi") ja paino putosi tuohon 44 kiloon ja on nyt ollut sama 13 vuotta! Suurin este painavamman Lucillan tiellä on nuo vatsaongelmat.

Tuo juusto kuulostaa hyvältä idealta kilojen kartuttamiseen, mutta lienee aika tuhoisaa iholle. Rasvaisesta ruuasta minulle tulee vain pahoinvointia, joten pitäisi loytää yhdistelmä "terveellinen, mutta lihottava ruoka"
ärsyttääko ketään muuta se, että kaikki jugurtit yms ovat aina vähärasvaisia? Minä haluan kermaista, paksua kaloripommia!
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.04.2010 01:00

Lainaus: Lucilla A

ärsyttääko ketään muuta se, että kaikki jugurtit yms ovat aina vähärasvaisia? Minä haluan kermaista, paksua kaloripommia!

Yksi hyvä keino on "laimentaa" sitä jogurttiasi kermalla
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.04.2010 01:24

Lainaus: Lucilla A

Tuo juusto kuulostaa hyvältä idealta kilojen kartuttamiseen, mutta lienee aika tuhoisaa iholle. Rasvaisesta ruuasta minulle tulee vain pahoinvointia, joten pitäisi loytää yhdistelmä "terveellinen, mutta lihottava ruoka"

Tuore voissa paistettu kala kerma-ruohosipulikastikkeessa? Keitä perunoita kyytipalaksi.
Eipä se kyllä ole miulla painoa nostanut, mutta hiton hyvää se ainakin on.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.04.2010 10:32
Mä nostin ainakin painoo vetämällä 5 pizzaa per päivä ja pelkkää valkosta leipää ja sit niinku suklaata ja karkkia ja sipsiä. Kaikkee uppopaistettua..
  • Lähetetty: 16.05.2010 12:23

Lainaus: Iiriva

51,5kg edellisen 47kg:n sijaan!

Tämä paino on myös nyt pysynyt. Olen siis intin jälkeen nostanut painoani pysyvästi 4 kiloa, mikä on valtava saavutus minulle, koska olen painanut sen 47 kg todella monta vuotta putkeen. Ilmeisesti intissä saatu lihas alkaa viimein painaa, kun en ole enää metsässä ryynäämässä syödyn ruoan tuloksia pois samantien?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.05.2010 12:43
Intissä kuulemma tuppaa lihomaan. Poikaystävällä kävi samoin - intissä painoa tuli peräti 7 kiloa, mutta se lähtikin sitten sieltä lähtemisen jälkeen pois.
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.05.2010 13:21
Siis tämähän on helppoa, syötte vain hese/mäkkäri ruokaa + pizzaa ja juotte olutta, napostelette rasvasia sipuli renkaita ja jälkkäriks vaikka jäätelöä kinuski&suklaa kastikkeella.
  • Lähetetty: 16.05.2010 13:24

Lainaus: Fenrisulfur

Siis tämähän on helppoa, syötte vain hese/mäkkäri ruokaa + pizzaa ja juotte olutta

Ehkä keskimääräisille ihmisille, mutta minä painan silti tuon 50 kg aina vaan vaikka syön miten sattuu ja paljon roskaruokaa. Nopea aineenvaihdunta kun ei nappaa ruoasta oikein mitään talteen.
Kirjoittanut: Faery (Nimetön)
  • • Muokkasi: Faery
  • Lähetetty: 16.05.2010 14:19
Osallistunpa minäkin tähän keskusteluun.
Siis, minulle on sanottu pienestä pitäen, että olen liian laiha. Ala-asteella terkkari muistutti aina, että olen aivan liian laiha. Sitten eräänä yönä testattuani painoindeksini menin itkemään isälleni, että olenko mä sitten niin laiha, et kohta tulee sydänkohtaus tai jotain kamalaa. Lääkärissä on usein verta otettu ties minkä takia.

Sitten tuli pelastus. Lääkäri vaihtui joskus yläasteella, eikä se tienny oikein minkä takia mua tutkitaan tai mikä mus on vialla, niinpä se otti sitten verikokeita kaikkea varten ja totesi, että minä olen ihan terve tyttö. Ainoo vaan mitä sano oli, et oon vähän liian laiha, mutta ei mua silti pidä lähtee lihottamaan. Kyllä mä kuulemma lihon kunhan tässä vielä kasvan ja varsinkin, jos elämäntavat on kunnossa. Tämä helpotti uskomattoman paljon. Ja kyllähän sitä on nyt yritetty elämäntapoja muuttaa parempaan ja pari kiloa on jo tullut.

Eli yksinkertaisesti kaikesta tästä, terveellinen lihoamistapa on terveelliset elämäntavat. Mikä shokki.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit