Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Suosisitko Goottia?

Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 04.01.2010 12:10
Rippuu tietty siitä onks sil hyvä vai huono musamaku!
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Neiti Kooma
  • Lähetetty: 04.01.2010 21:12

Lainaus: kuopassa

Eipä taida olla sallittua suosia mitään tiettyä ihmisryhmää. Jos olisin tuollaisessa tilanteessa palkkaamassa, ottaisin pätevimmän, motivoituneimman ja terveiden elintapojen mukaan elävän sekä muutenkin terveen nuoren miehen työntekijäksi.

Ihanan paradoksaalista...
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.01.2010 22:15
Eihän tuossa mitään paradoksia ole. Pätevät, motivoituneet, terveet miehet eivät ole itsessään ihmisryhmä. Kuopassa -herra varmaan tarkoitti ettei saisi valita ketään töihin esim. ihonvärin perusteella. Jos minulle tulisi 10 hakijaa yhteen työpaikkaan, valitsisin henkilön, joka mielestäni tekisi työn parhaiten, eikä pukeutumisella / ihonävrillä / uskonnolla olisi mitään väliä.

Onhan myös mahdollista että oma näkemykseni viestistä oli aivan väärä ja nyt näytän hölmöltä
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.01.2010 00:56

Lainaus: AlienSexGarden

Onhan myös mahdollista että oma näkemykseni viestistä oli aivan väärä ja nyt näytän hölmöltä

Joo, tuossa yritettiin tuoda esille sitä väitettä, että naisetkin kuuluu ihmisiin, eikä niitä saisi syrjiä
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2010 22:38
Jos nyt pitäisi hankkia esim. kiireapua kesäksi, en katsoisi sen enempää ulkonäköä kuin että on siistit vaatteet, hygienia puoli kunnossa ja enemmän kuin kaksi toisiinsa kolahtavaa marmorikuulaa päässä. Ettei tarvitse taluttaa kädestä pitäen koko aikaa, on oma-aloitteinen tai ainakin uskaltaa kysyä mitä ei ymmärrä, ei karsasta "vähäpätöisempiä" töitä ja suunnilleen pyörittele silmiään kun pyydän jotain tekemään. Myös paikalle ilmaantuminen ajoissa eli luotettavuus on tärkeämpää kuin onko pitsipaita, ketjut&niitit housuissa, keesi tai pinkkipää. Ei siitä haittaakaan olisi, yleensä hauskempaa töissä kun on ollut erilaisia ja tyylisiä ihmisiä, ainakin jutun aihetta on riittänyt ja aika mennyt joutuisammin
Kirjoittanut: Drakan (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.01.2010 15:55
Tottakai, mun 12v tyttö on myös innostunut asiasta.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.02.2010 16:15

Lainaus: Drakan

Tottakai, mun 12v tyttö on myös innostunut asiasta.

Öö? Pointtisi jäi ainakin minulle varsin epäselväksi...
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2010 19:28
no ehkä hieman suosin joskus mutta aina pyrin olemaan tasapuolinen ihmisille, en tykkää tehdä mtn arvojärjestyksiä
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.02.2010 19:29

Lainaus: Swanette

Öö? Pointtisi jäi ainakin minulle varsin epäselväksi...

viitannee tuohon tv sarjaan Vlad Dracula : P
Kirjoittanut: Drakan (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 12:58
En osaa arvostela ihmisiä tietyn persoonan perusteella joten katoisin minkälainen ihminen on. tottakai goottilaisuus pistää silmään mutta posiitiivisella tavalla. oma aikaisempi kommetti tarkotti sitä että mun perheessä on keskimäinen likka mun jalan jäljillä ja tuen häntä siinä. mutta samalla meiltä löytyy tavis murkkuikäinen ja tavallinen kuopus kossi joten en arvostele ihmistä vakamuksensa perusteella.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit