Gootti.net

Suosisitko Goottia?

Kirjoittanut: Drakan (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 13:00

Lainaus: Drakan

Tottakai,

eli ottasin töihin jos olis sopiva hakia en katso vakaamusta vaan ihmistä ja hänen osaamistaan ym.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.02.2010 09:00

Tottakai,

eli ottasin töihin jos olis sopiva hakia en katso vakaamusta vaan ihmistä ja hänen osaamistaan ym.

Kyseessähän oli nimenomaan se, että suosisitko goottia eli olisiko goottius kriteerinä yli muiden ansioiden, laittaisitko hakijan goottiutensa tähden muiden edelle? Ja ei tuplapostauksia kun sen voi välttää, vaikka viestit olisivatkin eri sivuilla.

Itse olen tainnut olla hiljaa tässä ketjussa. Ja sinä hiljausuuden aikana pohtinut asiaa monelta kantilta. Itse, etenkin omaa alaani miettien (sos.ala) kaipaisin eniten ihmistä, jonka kanssa tulisin toimeen, joku, jonka kanssa olisi yhteistä pohjaa luoda omanlaisensa työpaikka. Ja goottiin törmätessäni olettaisin tällaisen löytäneeni, mikäli vielä sen ulkoisen päälle synkkaisi. Pienet virheet, puuttuvat tiedot ja taidot voidaan hioa sekä opetella matkan varrella, kukaanhan ei ole täydellinen. Mutta jos työntekijäkemiat eivät kohtaa, niin itse työskentely olisi yksinkertaisesti ja kaunistelematta helv*tillistä vaikka kaikki muu olisikin täydellisesti kohdillaan. Lisäksi värikäs persoonallisuus, erikoisuus jne ovat minun mielestäni plussaa, joten kyllä, tulin siihen tulokseen että suosisin goottia yli muiden hakijoiden hiukkasen, vähintään alitajuisesti sitä huomaamatta. Enkä edes jaksa tuntea syyllisyyttä tästä asiasta!

Mitä muuten tulee erilaisiin vakaumuksiin, niin mm uskonnollinen vakaumus tai poliittinen kantahan ei paljastu vaatteista, paitsi no - musliminaisilla ehkäpä. Ja kyllä, suosisin ehdottomasti tiettyjen vakaumusten kannattajia, jos sen vakaumuksen tietäisin. Joissakin töissä sillä jopa on oikeasti väliä ja sitä kysytään hakukriteereissä. Olisihan se aika hassua, jos vaikkapa budhalainen munkki hakisi luterilaisen papin virkaa tai äärifundamentalistinen muslimi pyrkisi Setaan töihin
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit