Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.06.2010 21:57
Tilasin riippumaton. Hippiytyminen sen kuin vaan pahenee :S
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.06.2010 22:13
Käväisin Deviantissa synttäriostostelemassa, mukaan tarttui tämä mekko vaivaisella kympillä. Työharjoittelu kannattaa. Ostinpa sitten hiusväriäkin, ja miehekkeelle ruukkukasvin, ihan vaan koska voin.
Niin, ja käytiin ulkona syömässä pitkästä aikaa. Jos ei olisi töihin tarvinut mennä, päivä olisi ollut täydellinen.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2010 00:43
Sain uuden työpaikan. Vanhasta sain tarpeekseni. Uusi työni on huomattavasti vähemmän stressaavaa, kuin entinen ja jopa hiukan paremmin palkattua, joten olen todella iloinen. Vietin tosin todella kamalan viikon stressatessani uuden työn löytämistä, kun vaihto tuli lopulta yllättäen, vaikka olinkin harkinnut sitä pitkään. Vanha pomo saa haistaa p*skan kaikkine typerine projekteineen, missä ei ole mitään järkeä saati tarkoitusta ja joita pitäisi tehdä omalla ajallaan puoli-ilmaiseksi. Onneksi on sentään jotain suhteita kertynyt vuosien varrella, muuten töiden löytäminen olisi tällä hetkellä erittäin vaikeaa.
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.06.2010 08:22
Sain vihdoin tietää, mihin lukioon pääsin ja ihanaa, pääsin sille taidelinjalle Viherlaaksoon! Olin niin pelännyt että olin onnistunut sössimään pääsykokeet täysin mutta sisään pääsin!

Vähän tuuletusta ruudun silläkin puolella.

Voi että olen ylpeä...
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2010 09:52
Sain kaikkiaan neljä piikkiä hartioihin ja yläselkään, joten tuskat helpotti välittömästi. Ylistetty olkoon se erään yksityislääkäriaseman yleislääkäri, joka minut kipujen kirouksesta vapautti. Minuun piikitettiin kortisonia puudutusaineella höystettynä, sitä ei työterveydestä saa. Mahtavaa, ettei tarvitse kärsiä ja pääsen nopeasti normaaliin arkeen ja lenkkipolullekin, kunhan tulehdus lähtee (ja kyllä kortisonilla lähtee)! Sairaspäiviäkään ei tarvittu enempää kuin tämä päivä.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.06.2010 12:05
Löysin kirpparilta hienon mukin, semmoinen korvaton japanilaistyylinen jossa on jotain kajimerkkejä. Maksoi vaivaiset 30 senttiä! Harmi kun ei ollut useampaa olisin napannut ne kaikki heti mukaan... Mutta on sentään tuo yksi ja voi että se onkin hieno!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.06.2010 12:10

Lainaus: Jezebel

Löysin kirpparilta hienon mukin, semmoinen korvaton japanilaistyylinen jossa on jotain kajimerkkejä. Maksoi vaivaiset 30 senttiä!

Toivottavasti niissä ei lue jotain tyyliin "näiden kippojen ostaja on luuseri" tms. :'D Tosin sellaiset stoorit taitavat olla enemmän tyhmille ulkomaalaisille jotka käyvät hakemassa tatskakseen kirjoitusmerkkejä joita eivät ymmärrä.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.06.2010 22:08

Lainaus: aNightingale

Viherlaaksoon

Kas, sama lukio, kuin kaverillani. Eri linja tosin.

Niin, sain minäkin tietää lukiopaikkani, tosin se ei ollut kiva tieto, vihaan lukiotani.

Mutta sain ylihuomenna alkaavaa Floridanmatkaani varten matkalaukun. Sitten ostin läpinäkyvää kynsilakkaa ja uuden ripsivärin. Ja hankin hiljattain uuden kirjastokortin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2010 22:44
Kenkiä!! Mulle kenkiä.

Ostin siis H&M:lta pinkit peeptoe-espadrillokset, olivat alessa 7 euron kohtuulliseen hintaan. Lisäksi äitin osasponssauksella sain superihanatihanat Vagabondin tummanlilat ballerinat vetoketjukoristeella. Jälkimmäiset tulivat tositarpeeseen, edelliset taas... no, kuka voisi oikeasti elää ilman pinkkejä kenkiä?

Ja kyllä, minä vannoutunut korkkareiden superkannattaja kehun ballerinoja. Sen verran ihanat ovat!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.06.2010 23:06
Ostin itselleni kaksi elokuvaa tänään. Mukaan lähtivät Sauna ja The Imaginarium of Doctor Parnassus. Minulle pari elokuvaakin on kiva juttu, koska olen kovin persaukinen, eikä juuri mihinkään ylimääräiseen (niin, ei edes vaatteisiin) ole varaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit