Gootti.net

Kirjoita kun saat jotain kivaa 4

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 12:08
Kell' kiva on se kivan jakakoon. Jatkoa edelliseen siis täällä.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2010 23:09
Sain töitä ainakin pariksi viikoksi, todennäköisesti koko vuodeksi! Palkka ei ole aivan kulta-arkkuja ja timantteja (noilla parilla viikolla se liippaa kyllä läheltä, ainakin näin opiskelijan elintasoon tottuneella), mutta ainakin saan tehdä oman alan hommia
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.02.2010 08:21
En ole ihan varma, mutta niksi jonka minä keksin löytyi uusimmasta Pirkka-lehdestä 100 € arvoisen niksin paikalta. Nyt kun vaan muistais varmaks muistiko sen laittaa niin tietäs onko tulossa rahaa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.02.2010 16:05
Sain vanhemmiltani lahjaksi Marskin merkin! Kuulemma armeijan suorittamisesta palkintona. Se on kyllä hieno! Marskin merkkejä kun myydään nyt tietty aika, ja ne ovat aitoja, tehty vuonna 1951 ja jokainen on numeroitu. Alunperin niitä annettiin vissiin rohkeudesta. Kiva lahja.

Marskin merkki
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.02.2010 17:11
Jumankauta, nyt olen kateellinen sulle Iiriva.

Oma juttuni onkin hiukan arkipäiväisempi. Sain kaverilta suodatinpusseja, voi taas keitellä kahvia. Kaverit tuntee mut aika hyvin, osittain liiankin hyvin. Tosin eihön mun kahvi addiktioni ole mikään salaisuus ikinä ollut.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.02.2010 20:28
Mulla on hyvää. Kävin äitini äidin syntsäreillä (en voi sanoa häntä mummoksi, sillä hän on omasta mielestään liian nuori kutsuttavaksi mummoksi) ja sain häneltä 6 espressokuppia lautasineen. Arabiaa, ja hän ei koe tarvetta kyseisille kupposille. Mahtavaa! \o/
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.03.2010 23:08
Shoppailin työmarkkinatukeni, ostin ihanan talvitakin, puuterin, pvc-hameen., kynsilakan, kengät, korvakorut, leivontakirjan yms. ihanaa. Olen taas hetken tyytyväinen.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 02.03.2010 07:14

Lainaus: Chrystalis

Mulla on hyvää. Kävin äitini äidin syntsäreillä (en voi sanoa häntä mummoksi, sillä hän on omasta mielestään liian nuori kutsuttavaksi mummoksi) ja sain häneltä 6 espressokuppia lautasineen. Arabiaa, ja hän ei koe tarvetta kyseisille kupposille. Mahtavaa! \o/

Kofeiinihyvää

Saan tänään järjestellä ulkoruukkuja hyllyyn...jee!
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.03.2010 16:06
Ostin tänään itelle Inamaguran buckle bootsit Blackgroupilta.. Talvitossut, jeij! Sit vaan toivotaan että menevät pohkeen kohdalta kiinni ja jos eivät niin mitäs sitte kehitellään
Kirjoittanut: Marionette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.03.2010 16:38
Kävin tuossa hakemassa ihanaisen uuden korsetin postista. Se on kyllä ihan täydellinen.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit